Jokerlap
Het is weer eens bewezen dat wedstrijden zonder Joker spectaculairder zijn.
Al zal Jochen Coox daar wel anders over denken.
Als je weet dat Per Eklund vorige week nog zijn wagen aan het herstellen was!!!!!
http://www.rallycross.hu/eklund_crash_buxtehude.html[/quote]
Ik vind een wedstrijd zonder Jokerlap ook spectaculairder, maar tevens ook minder interessant voor de portefeuille van de piloten.
De laatste jaren zijn er meerdere piloten die met gelijk materiaal strijden.
Als er geen Jokerlap is, is de start het allerbelangrijkst.
Als er wel een Jokerlap is, zijn de volle 4 (of 6) ronden belangrijk.
Bewijzen:
- Valkenswaard 2008
- Essay 2009
- Buxtehude 2009
Belangrijk:
Verleg de problemen van de 'eerste bocht' niet naar de Jokerlap!
Zorg als organisatie ervoor dat het uitkomen van de Jokerlap steeds overzichtelijk is voor de piloten.
Het is weer eens bewezen dat wedstrijden zonder Joker spectaculairder zijn.
Al zal Jochen Coox daar wel anders over denken.
Als je weet dat Per Eklund vorige week nog zijn wagen aan het herstellen was!!!!!
http://www.rallycross.hu/eklund_crash_buxtehude.html[/quote]
Ik vind een wedstrijd zonder Jokerlap ook spectaculairder, maar tevens ook minder interessant voor de portefeuille van de piloten.
De laatste jaren zijn er meerdere piloten die met gelijk materiaal strijden.
Als er geen Jokerlap is, is de start het allerbelangrijkst.
Als er wel een Jokerlap is, zijn de volle 4 (of 6) ronden belangrijk.
Bewijzen:
- Valkenswaard 2008
- Essay 2009
- Buxtehude 2009
Belangrijk:
Verleg de problemen van de 'eerste bocht' niet naar de Jokerlap!
Zorg als organisatie ervoor dat het uitkomen van de Jokerlap steeds overzichtelijk is voor de piloten.
Comment