Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan Matti niet bereiken via dit mailadres.
    Maar ik,weet genoeg om mijn model verder af te maken.
    Hier nog enkele foto's uit 1981 toen reed hij nog 4x2 met een 911 carrera 3.0 RSR,maar van het type ben ik niet zeker.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Liam Doran maakt een foutje tijdens de Autosport show international 2011.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Aangezien het een rallycross auto is mag het hier wel staan denk ik:

Morgenmiddag mag ik met deze auto rijden

+ YouTube Video

Comment

• oooh Gelukzak in de Monster livery ook ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
            oooh Gelukzak in de Monster livery ook ?
            Dat denk ik niet, tis tijdens de testen van het team van andreas eriksson voor het ek 2011 dus zal wss zijn livery of die van foust zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
              Dat denk ik niet, tis tijdens de testen van het team van andreas eriksson voor het ek 2011 dus zal wss zijn livery of die van foust zijn.
              WOW, dat moet een geweldige ervaring zijn!

Comment

• Pffff stomme groenen... Ik kreeg zopas een bericht dat hun test in valkenswaard afgelast is wegens geluidshinder... Nu gaan ze naar de testpiste van ford in lommel maar daar hebben we (voorlopig) nog geen toestemming om te filmen. Bang afwachten dus of het zal doorgaan voor mij. Tzou echt rot zijn moest het hierdoor niet doorgaan, keek er al maanden zot hard naar uit

Comment

• Wat doe jij dan voor job dat je met deze wagen mag rijden?
                  Meerijden zou nog kunnen,maar zelf rijden,zonder ervaring kan je dit gewoon niet ,zelfs nog niet vertrekken.
                  Er worden wel dagen georganiseerd voor journalisten en die mogen dan meerijden,maar zelf rijden dan moet ze zelf al het een en het ander kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door racer1 Bekijk Berichten
                    Wat doe jij dan voor job dat je met deze wagen mag rijden?
                    Meerijden zou nog kunnen,maar zelf rijden,zonder ervaring kan je dit gewoon niet ,zelfs nog niet vertrekken.
                    Er worden wel dagen georganiseerd voor journalisten en die mogen dan meerijden,maar zelf rijden dan moet ze zelf al het een en het ander kunnen.
                    Ik ben tv producer. We zijn de officiele tv productie ploeg voor het ek en bk rallycross, bk rally, belcar, btcs, wk powerboat, ek dragracing ... Daarnaast heb ik zelf al 4jaar ervaring als rallypiloot
                    We zijn met iets nieuws bezig qua reportages waarvoor ik met racewagens uit verschillende disciplines ga rijden.

Gisteren hebben we uiteindelijk dan toch toestemming gekregen om in Lommel te mogen filmen op de testpiste van Ford maar ze hebben bijna niet kunnen rijden omdat de cardans maar bleven afbreken en ze maar 1 paar meer over hadden, die dat in de wagen zaten.
                    Mijn ritje is dus jammer genoeg niet kunnen doorgaan gisteren omdat ze zelf bijna niet kunnen testen hebben maar gaat later op het jaar zeker doorgaan.
                    Last edited by Stevy; 17/02/2011, 09:32.

Comment

• Spijtig dat het niet is doorgegaan,ik kan mij voorstellen dat je er enorm naar uitgekeken had.
                      Hou je mij op de hoogte Steve?
                      Niets gehoord over een of ander event waar Block zou verschijnen in Oostenrijk?

Comment

Aangezien het een rallycross auto is mag het hier wel staan denk ik:

Morgenmiddag mag ik met deze auto rijden

+ YouTube Video
                        Dit is geen rallycross auto. Deze auto is speciaal voor Gymkhana gebouwd.

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        Ik ben tv producer. We zijn de officiele tv productie ploeg voor het ek en bk rallycross, bk rally, belcar, btcs, wk powerboat, ek dragracing ... Daarnaast heb ik zelf al 4jaar ervaring als rallypiloot
                        ...
                        U werkt dus voor Chris Courteyn veronderstel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten

De auto is wel gebouwd door het team van Andréas Eriksson en het team Olsberg.
                          Net als de Pikes Peak versie´s.
                          Eigenlijk zijn dit onbegrensde versie´s van de rallycrosswagens.

Beter nog Stevy is de zoon van Chris.

.

Comment

• Hier het testwerk van Eriksson en Faust.

.

Comment

• Ik kijk al uit naar paasmaandag
                              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                Ik kijk al uit naar paasmaandag
                                Eigenlijk moet ge daar voor 2 dagen zijn.

Comment

Dit is een rallycrossauto die ze wat aangepast hebben
                                  Inderdaad.

Comment

We zijn met iets nieuws bezig qua reportages waarvoor ik met racewagens uit verschillende disciplines ga rijden.

Gisteren hebben we uiteindelijk dan toch toestemming gekregen om in Lommel te mogen filmen op de testpiste van Ford maar ze hebben bijna niet kunnen rijden omdat de cardans maar bleven afbreken en ze maar 1 paar meer over hadden, die dat in de wagen zaten.
                                    Mijn ritje is dus jammer genoeg niet kunnen doorgaan gisteren omdat ze zelf bijna niet kunnen testen hebben maar gaat later op het jaar zeker doorgaan.
                                    Poweboat zie ik staan, zin om met een 28" +500pk nordic de pokerrun 2011 te varen? Ik kan misschien helpen.
                                    Weet niet of het evenement nog doorgaat vanwege dodelijk ongeval vorig jaar.

Comment

• Een van de leden van de organisatie in Valkenswaard is klant bij mij, als je contact nodig hebt daar, laat ook maar iets weten.

Comment

Zondag & maandag aanwezig,wij overnachten in het Ramada Hotel.

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Een van de leden van de organisatie in Valkenswaard is klant bij mij, als je contact nodig hebt daar, laat ook maar iets weten.
                                        Laat hem enkele kaarten bezorgen voor het EK weekend in augustus.

.

Comment

24/04 is het WTCC in Zolder
                                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X