Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    24/04 is het WTCC in Zolder

En da vindje gy ne reedne voe nie noar ingeland te goan.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Poweboat zie ik staan, zin om met een 28" +500pk nordic de pokerrun 2011 te varen? Ik kan misschien helpen.
      Weet niet of het evenement nog doorgaat vanwege dodelijk ongeval vorig jaar.
      Om zelf mee te varen misschien wel, maar indien je zou weten dat er interesse is om dit in beeld te brengen mag je me altijd een prive bericht of email sturen hoe we met de organisatie in contact kunnen komen. We zijn altijd geintresseerd in nieuwe wedstrijden/kampioenschappen om in beeld te brengen.

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Een van de leden van de organisatie in Valkenswaard is klant bij mij, als je contact nodig hebt daar, laat ook maar iets weten.
      We zijn al sinds begin de jaren 90 de tv productieploeg voor het EK dus hebben bij zowat alle organisaties van het kampioenschap al de voornaamste contacten, toch bedankt!

Comment

• Als die nu eens kon terugkeren naar het EK.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In zijn gloriedagen.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          24/04 is het WTCC in Zolder
          Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
          Zondag & maandag aanwezig,wij overnachten in het Ramada Hotel.

Laat hem enkele kaarten bezorgen voor het EK weekend in augustus.

.
          Wij in Canterbury. Is nog iets te zien in "Weaterspoons"

Ok, kaarten, laat maar komen.

Comment

• oude RX glorie

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Fransman Jean Luc Pailler,die op de party in Portugal iedereen een fles wijn inde handen stak,op een bepaald momentstond daar bijna iedereen met een fles ipv een glas.Het feest was trouwens volledig op kosten vd organisator.
            deze auto heb ik in mijn bezit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Terug Hunsbedt aan de bocht rond de toen beroemde boom.
              Je zou hedden ten dage nog eens moeten spreken over een circuit;die bocht rond de boom.
              als dat nu nog zou kunnen op hetmandes circuit met de huidige RX wagens dat zou dan pas de mx en kickken zijn

spijtig dat 't niet meer mogelijk is

Comment

Ge moet het maar vragen hé .Deze zijn wel moeilijker te vinden.Hij heeft trouwens maar 1 jaar met de S4 gereden.
                Wat reed die wagen er altijd slordig bij,wat een triestige decoratie.
                als je dan foto 3 bekijkt op glosso denk dan als dit zou kuunen terugkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VTS'KE Bekijk Berichten
                  deze auto heb ik in mijn bezit
                  Gij meent da.
                  Foto's en verhaal?

Comment

• citroens RX pallier

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                    Gij meent da.
                    Foto's en verhaal?
                    ene met start nr 22 en ene met start nr 1 handgemaakt schaal 1.43

sorry de echte staati n 't citroen gebouw in frankrijk samen met de rode xantia

Comment

• Die victory donut van Alamäki op het eind,echt ziek.

+ YouTube Video

Comment

• Als ge daar in zit... ook echt ziek denk ik

Comment

• BELNED Rallycross 2011

't is weer zover vanaf dit weekend terug Rallycross

zowel zaterdag in de vas als zondag 't nationaal

Comment

• Gisteren gaan kijken in Maasmechelen.
                            Was een leuk dagje.
                            Met een " verrassende" ontknoping bij de supercars...

Comment

Die victory donut van Alamäki op het eind,echt ziek.

+ YouTube Video
                              Niet te doen...

BTW ik leerde mijn vrouwke kennen op de rallycross, we kenden mekaar pas en ze vond Matti een leuke naam, onze oudste (25 ondertussen...) heet Matthias alias Matti als koosnaam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                Niet te doen...

BTW ik leerde mijn vrouwke kennen op de rallycross, we kenden mekaar pas en ze vond Matti een leuke naam, onze oudste (25 ondertussen...) heet Matthias alias Matti als koosnaam.
                                Tof verhaal.
                                Geen wedstrijden die je gaat bezoeken dit jaar?

Dit weekend was er op Lydden Hill een wedstrijd die ook meetelde voor het Belgisch kampioenschap.

De familie Doran heeft echter een kostelijk weekend gehad.

Eerst Joel Doran,een broer van Pat als ik het goed begrepen heb.

+ YouTube Video

En Liam de zoon van Pat doet het nog eens dunnetjes over bij de grote jongens.
                                Copycrashing!!!!! Moest je ervoor doen het zou niet lukken.
                                Pittig detail,Lydden Hill is eigendom van de familie Doran...

+ YouTube Video

Liams 2 van het jaar,enkele posts hoger staat er ook al een stunt van hem.

Shaken, not stirred

+ YouTube Video

.
                                Last edited by ; 28/03/2011, 00:20.

Comment

• Nog 3 weken
                                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Hansen zal ook blij zijn
                                    Het geld van de Dorans kan blijkbaar niet meer op.
                                    Nu heeft vader Doran opnieuw een RS200 gekocht voor de Pikes Peak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                      Hansen zal ook blij zijn
                                      Het geld van de Dorans kan blijkbaar niet meer op.
                                      Nu heeft vader Doran opnieuw een RS200 gekocht voor de Pikes Peak...
                                      Doran is blijkbaar een collectie aan het aanleggen.
                                      Die heeft nu al 2 of 3 RS200´s,een ex-Isachsen Focus,ik weet niet of de Fiesta reeds verkocht is.
                                      Of de C4 gehuurd word of ze die ook gekocht hebben bij Hansen is ook niet erg duidelijk.

Comment

• Eentje uit de oude doos.
                                        Spijtig dat Hunsbeth het niet kon houden tot aan de finish.

+ YouTube Video

Comment

• Hunsbedt's nieuwe bolide:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X