Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er lekker uit,hopelijk kan hij onmiddelijk vooraan meedraaien.

Voor de wedstrijd op Lydden Hill staat er nog geen enkele wagen van het team Eriksson ingeschreven.
    Gevolg van Global rallycross? Faust ging toch het volledig EK rijden
    Ergens iets opgevangen dat ze de week voor Lydden een wedstrijd in Amerika hebben,en dan het boeltje compleet moeten overvliegen,maar dan zal alles vlot moeten gaan.

.

Comment

• vas rallycross arendonk

HOT news ikke VTS'ke dus komt dit weekend aan de start op 't glosso circuit in de klasse

2CV CROSS dat belooft na 35 jaar rallycross te beleven voor de eerste keer zelf rijden

met een auto van 't nederlandse kroon racing team

met dank aan vrienden en familie die dit in gang hebben gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ziet er lekker uit,hopelijk kan hij onmiddelijk vooraan meedraaien.

Voor de wedstrijd op Lydden Hill staat er nog geen enkele wagen van het team Eriksson ingeschreven.
        Gevolg van Global rallycross? Faust ging toch het volledig EK rijden
        Ergens iets opgevangen dat ze de week voor Lydden een wedstrijd in Amerika hebben,en dan het boeltje compleet moeten overvliegen,maar dan zal alles vlot moeten gaan.

.
        Nu wel.
        Niet alles moet overgevlogen worden, de trucks zijn al andere dan in US. Volgens mij de auto's ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
          Nu wel.
          Niet alles moet overgevlogen worden, de trucks zijn al andere dan in US. Volgens mij de auto's ook.

Ik heb het intussen ook gelezen.Faust en Eriksson zijn nu ook ingeschreven.

Ludvig´s eerste test.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De video van zondag en maandag is er reeds bij de Noren.

Bij de start waren alle auto´s als nieuw,maandagavond was het al een beetje anders.

Foto´s volgen nog!

.

Comment

• Hier een link naar mijn foto´s vanop Lydden Hill
              https://picasaweb.google.com/1067001...llEKRallycross#

.

Comment

• Ijsboer, volgende keer mag je wel goeiendag zeggen hé!
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  Ijsboer, volgende keer mag je wel goeiendag zeggen hé!

Ik heb toch gezegd daj moest roepen hé.
                  Heb ik jou gezien?Ik ben heel slecht in gezichten.

.

Comment

Ik heb toch gezegd daj moest roepen hé.
                    Heb ik jou gezien?Ik ben heel slecht in gezichten.

.
                    Yep, je bent 's ochtend een end komen praten tegen mijne maat: D.Dochy.
                    Ik zat er 2 stoeltjes van & ge hebt me een paar bekeken met zo'n blik van "ik ken die van ergens". Nochtans heb ik "hey" geroepen
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Yep, je bent 's ochtend een end komen praten tegen mijne maat: D.Dochy.
                      Ik zat er 2 stoeltjes van & ge hebt me een paar bekeken met zo'n blik van "ik ken die van ergens". Nochtans heb ik "hey" geroepen
                      Godverdomme,tis just,had gij geen klakske op,anders had ik jou misschien herkent aan jou haar.
                      Roep dan eens ICEFARMER hé.

Ik ken David ook al een lang,heeft enkele wedstrijden samen met ons bezocht.
                      Tot hij op het binnenparcours foto´s kon nemen,maar nu fotografeerd hij niet meer op rallycrossen denk ik.

Comment

Godverdomme,tis just,had gij geen klakske op,anders had ik jou misschien herkent aan jou haar.
                        Kheb wel bijna geen haar meer zé. En ik had idd zo'n wit zonnehoedje op.
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Kheb wel bijna geen haar meer zé. En ik had idd zo'n wit zonnehoedje op.
                          Vandaar dat ik jou wel zou hebben herkent.

Comment

• jaja, uitleggen
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Amerikaan Tanner Faust heeft zijn eerste zege binnen in het Europees Kampioenschap.

Comment

• Filmpjes van de A-finales.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Filmpjes van het E.K. te Essay Frankrijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door racer1 Bekijk Berichten
                                    Filmpjes van het E.K. te Essay Frankrijk

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/739152/
                                    Op rally action vind je dezelfde beelden + meer met nederlandse en engelse commentaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                      Op rally action vind je dezelfde beelden + meer met nederlandse en engelse commentaar
                                      Wel even de site vermelden hé Stevy, http://www.rally-action.com/

Het is nu officeel, Tanner Faust is geschift .
                                      Deze rallycrosser,presentator van het Amerikaanse Top Gear,drifter is nu ook stuntman voor Hot Wheels.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Wa ne sprong !

Comment

• ewel kdenk dat dien faust nog zotter is dan zén amerikaanse collega travis pastrana. maar wel een sjieke sprong en een hele mooie landing zijn er die nog zotter kunnen en durven dan die twee????

Comment

Working...
                                          X