Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorig weekend mooie races gezien in Noorwegen, tof circuitje met veel actie.
    Reportage straks trouwens op Exqi te bekijken.

Morgen vertrekken we naar Holjes. Hansen gaat er z'n nieuwe DS3 laten debuteren, ben eens benieuwd wat dat zal geven!
    Kijk er al naar uit, tzijn daar in de buurt zot veel mooie gravelbaantjes waar we s'avonds wat kunnen gaan spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
      Holjes.
      Holjes
      Is dat daar niet met het jumpje?
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Dat klopt. Maar je mag gerust jump zeggen.

Comment

• Uitgebreide verslagen van de laatste 2 manches van het EK zijn ondertussen al een kleine week op www.rally-action.com terug te vinden.

Met onder andere de crash van Andreas Eriksson in Zweden onboard!

Comment

Uitgebreide verslagen van de laatste 2 manches van het EK zijn ondertussen al een kleine week op www.rally-action.com terug te vinden.

Zweden was wee de moeite blijkbaar,ik kan iedereen aanraden van te kijken tot het einde,die A-finale,Isachsen die Hansen bijna tot op het einde achter hem kan houden en dat met een lekke achterband.
            "Schanche-style"

© ERC24/JKR

© ERC24/JKR

De volgende wedstrijden zijn in België en Nederland.
            Last edited by ; 11/07/2011, 22:26.

Comment

Uitgebreide verslagen van de laatste 2 manches van het EK zijn ondertussen al een kleine week op www.rally-action.com terug te vinden.

Hey, bedankt voor die link.

Best wel goede reportages maar ik vraag mij af waarom ze geen c- en b-finales laten zien maar wel bijna alle voorafgaande heats.

In ieder geval heb ik deze week wel wat leuke uurtjes te gaan om alle EK en BK reportages te bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kirium Bekijk Berichten
                Hey, bedankt voor die link.

Best wel goede reportages maar ik vraag mij af waarom ze geen c- en b-finales laten zien maar wel bijna alle voorafgaande heats.

In ieder geval heb ik deze week wel wat leuke uurtjes te gaan om alle EK en BK reportages te bekijken
                Wel omdat we telkens tegen ongeveer 2h na de race een programma van 1h moeten klaarhebben om door te stralen en het nu maar net lukt met alle A finales en soms eens een b finale van d1. Al die andere ook nog eens beginnen monteren en op zo'n korte tijd klaar te hebben en op disc te hebben om door te stralen zou gewoon weg onmogelijk zijn

Comment

• Wie is er dit weekend aanwezig in Maasmechelen???

Ik alleszinds (enkel zondag)
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Wie is er dit weekend aanwezig in Maasmechelen???

Ik alleszinds (enkel zondag)
                    Zaterdag en zondag. Hopelijk blijft het droog want anders ga ik weer geen kl*ten zien met 10.000 partytentjes en paraplu's.

groeten

Niels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                      Hopelijk blijft het droog want anders ga ik weer geen kl*ten zien met 10.000 partytentjes en paraplu's.

groeten

Niels
                      Vele mensen hebben wss al lang hun tentje gaan zetten & alles netjes met linten omheind. Zodanig dat er niemand zondagmorgen rond een uur of 8h30 in hun territorium komt te staan,terwijl zij dan rond een uur of 10 op hun gemakske toekomen.....

Walgelijk vind ik dat. Op geen enkel andere meeting heb je dat!!!!!!!!!!!!!
                      De organisatie zou dat moeten verbieden!!!!!!!!
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Vele mensen hebben wss al lang hun tentje gaan zetten & alles netjes met linten omheind. Zodanig dat er niemand zondagmorgen rond een uur of 8h30 in hun territorium komt te staan,terwijl zij dan rond een uur of 10 op hun gemakske toekomen.....

Ook aanwezig op zondag.
                        Compleet akkoord met dat verschrikkelijk tentengedoe.
                        Platbranden op zaterdagavond,sommigen sleuren daar complete stellingen binnen.

Comment

• Als er iemand uit de streek zin heeft om mee te gaan naar Maasmechelen zondag,laat maar iets weten,normaalgezien is de passagiersplaats in de Z4 nog vrij.

Comment

• ek rallycross Maasmechelen party tent

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten

voledig mee eens maar dan niet op zaterdag namiddag afroepen dat ze hun tent moeten afbreken of dat de mensen van 't circuit de boel zelf op een hoopje werrpen in hun rommelhoek

Comment

• de tenten zijn gelukkig niet meer toegelaten aan de draad. Toch al een goed begin!!
                              De pipo's voor ons wilden ze gistermorgen nog opslaan (1tje van 5x2.5),maar werden gelukkig terecht gewezen!! En wij hebben hun lintjes netjes kapotgetrokken toen we ons placeerden.Zo konden we tenminste nog een 1.5m vooruitschuiven!!
                              Gedaan dus met diene zever!!!!!!!!!!!
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Dat van die tentjes is was echt wel een zeer aangename verrassing.
                                Ik wilde eerst niet gaan dit jaar vanwege het afgenomen zicht de laatste jaren maar de vriendin wilde geen editie overslaan. De rallycross is het enige motorsport gebeuren dat ze echt wel "kei neig" vind, naar al de rest zoals zolder of franco gaat ze niet meer mee wegens te saai. (allée jom... die schuiven ni.... die raken mekaar ni...etc...)

De nieuwe joker is ook wel echt goed te noemen, wij zitten altijd aan de laatste bocht en dan kan je zeer goed alle spannende positiewijzigingen zien.

Zat er iemand van hier aan de eerste bocht? Weet er iemand wat er aan de hand was in die a-finale met die crash in het begin? Je ziet de marchals naar die wagens lopen, ze allemaal controleren, terug naar hun plaats gaan en de race gaat gewoon verder dus denken wij dat alle piloten in orde zijn. Na twee of drie ronden begint het publiek daar plots te fluiten en te roepen en loopt er een marchal terug naar daar om dan de race stil te leggen met een ambulance die naar gaat. Het leek achteraf bekeken wel of het publiek de aandacht van wilde trekken v/d marchals. Dat was iets raar vanwaar wij zaten.

Verder enkele mooie heats gezien, maar ik had wel het gevoel dat het deelnemersveld veel kleiner was dan andere jaren, vooral in de hoogste klasse.

De nieuwe namen voor de verschillende divisies vind ik nogal redelijk zwak gekozen eigenlijk. Supercars?? Touring cars??
                                Maar goed, dat is maar een kleintje, het blijft nog steeds één van de meest intensieve autosporten om naar te gaan kijken.
                                En omdat het zicht terug in orde is, volgen jaar zowiezo terug!

Comment

• Op www.rallycrossfreaks.be staat het vol filmkes van afgelopen weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kirium Bekijk Berichten
                                    Zat er iemand van hier aan de eerste bocht? Weet er iemand wat er aan de hand was in die a-finale met die crash in het begin? Je ziet de marchals naar die wagens lopen, ze allemaal controleren, terug naar hun plaats gaan en de race gaat gewoon verder dus denken wij dat alle piloten in orde zijn. Na twee of drie ronden begint het publiek daar plots te fluiten en te roepen en loopt er een marchal terug naar daar om dan de race stil te leggen met een ambulance die naar gaat. Het leek achteraf bekeken wel of het publiek de aandacht van wilde trekken v/d marchals. Dat was iets raar vanwaar wij zaten.
                                    Ik denk dat er een piloot in shock was. Ie was uit de wagen geklommen & gewoon tegen de vangrail gaan staan,waar ze toch normaal veiliger oorden opzoeken.
                                    En plots ging ie neer, appelflauwte zeker? Gelukkig stond ie een paar minuten toch weer recht & is meegegaan met de amblance.
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ah, niks al te erg dus. Vanwaar wij zaten was dat echt wel raar, vooral omdat de speaker het publiek aanmaande om rustig en achter de draad te blijven en de diensten hun werk te laten doen. Dat maakte het allemaal erger klinken dan het was.

Dit jaar was de wedstrijdleiding ook wel strenger dan anders, voor de minste tik al een zwarte vlag. Deze editie meer zwarte vlaggen gezien dan al de jaren dat ik geweest ben bijeen. Ik denk dat dit mijn 14e jaar was.

Comment

• In de eerste plaats enkele prachtige races gezien.
                                        Nogal wat pech voor de toppers uit het kampioenschap,wat de strijd alleen maar boeiender maakt.
                                        Hopelijk zien we daar dit weekend alweer het resultaat van.
                                        Prachtprestatie van Dekeersmaker,Isachsen achter zich houden in de C-finale en dan nog doorstoten naar de A-finale.Alleen spijtig van die zwarte vlag op het einde.Voor een aanvaring met Hunsbeth,die er trouwens ook niet vies van is om een stoot uit te delen.
                                        Een verdiende overwinning voor Timerzyanov.
                                        Tof om ook eens kennis te maken met de mensen achter www.rallycrossfreaks.be .

Comment

• Verslag van de wedstrijd in België.

De doorregende wedstrijd van Nederland staat reeds op een Noorse site,wat een taaltje.

Comment

Working...
                                          X