Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit zijn inderdaad betere beelden van de eerste europese rallycrosswedstrijd.Jammer van het saaie parcours daar.
Geef mij maar Lousada,als ze toch eens iets anders willen.Laat ze dan de bestaande circuits omgekeerd rijden. Da zou ook al iets geven.
Op volgende site staan al enkele reportages van de rallycross, het franse kampioenschap. Tis de bedoeling dat er in de toekomst meer reportages over rally,rallycross, etc opkomen.
Wat vinden jullie ervan?
Op volgende site staan al enkele reportages van de rallycross, het franse kampioenschap. Tis de bedoeling dat er in de toekomst meer reportages over rally,rallycross, etc opkomen.
Wat vinden jullie ervan?
Toch iemand die een initiatief neemt.
Hoe zit het met PITSTOP INTERNET TV?
Zo´n mooie verslagen van de eerste 2 EK-wedstrijden,maar er volgen er blijkbaar geen meer.
Hopelijk zetten jullie nu die verslagen online Anders zien we er nooit iets van.
Op een v/d volgende meetings mag je de DVD van 2006 bezorgen(forumprijsje )
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Wat vinden jullie ervan?
En hij is maar in 1 op de 8 craches betrokken .
Hij was echt een karakter in rallycross,soms irritant omdat hij zo´n slechte verliezer was.Maar bij momenten vebaasde hij je met zijn ongeloofelijke car-control.
Hij word zeker gemist.
De prijs voor de wildste RS200 was voor de dan 60+er Jan Arthur Iverssen.De man nam ook deel aan Pikes Peak met deze wagen wat de achtervleugel verklaart.Hij is jammergnoeg intussen overleden.
Hoi Icefarmer!
Via google kwam ik op deze site terecht toen ik op zoek was naar foto's van Gollop
Jij hebt echt een aantal hele gave foto's!
Volgens mij had deze Iversen nog een 2e RS200 bij van zijn zoon...kan dat kloppen?
Heb zelf net als jou jaar of 3 meegewerkt in een Rallycross team
Via google kwam ik op deze site terecht toen ik op zoek was naar foto's van Gollop
Jij hebt echt een aantal hele gave foto's!
Volgens mij had deze Iversen nog een 2e RS200 bij van zijn zoon...kan dat kloppen?
Heb zelf net als jou jaar of 3 meegewerkt in een Rallycross team
gr Jan
Inderdaad ,verschillende jaren reden ze elk met een RS200.
Met wie ging jij mee die 3jaar.
Miljaar, dernet de beelden gezien van de crash van Hansen dit weekend
Gelukkig heeft ie niets!
Ik heb enkel een foto gezien.Ik weet niet echt wat er gebeurd is.Het leek mij een perte totale.
Hij heert tijd om zijn wagen te herstellen tot in augustus.
Zat Tommy Rustad er voor iets tussen,want die is blijkbaar zijn eerste plaats kwijt.
Ik heb enkel een foto gezien.Ik weet niet echt wat er gebeurd is.Het leek mij een perte totale.
Hij heert tijd om zijn wagen te herstellen tot in augustus.
Zat Tommy Rustad er voor iets tussen,want die is blijkbaar zijn eerste plaats kwijt.
Ahja? Want m'n pa zei dat hansen na de jump (crash was na een jump) op die skoda gebotst of terecht gekomen was ofzo, en dat ie daardoor zo beginnen tollen is...
Ahja? Want m'n pa zei dat hansen na de jump (crash was na een jump) op die skoda gebotst of terecht gekomen was ofzo, en dat ie daardoor zo beginnen tollen is...
Inderdaad het zou toch een "tikje" van Larsson geweest zijn.
Inderdaad ,verschillende jaren reden ze elk met een RS200.
Met wie ging jij mee die 3jaar.
Ik ging mee met de familie verkooyen uit Oirschot (noord-brabant), vader cees had een nissan silvia met 300zx twinturbo motor in karcher sponsoring net als ons vriend Jos Sterckens, die had toen een zelf gebouwde Ford Fiesta met X-trac 4 wheeldrive onderstel en een motor van een RS500.
Ik ging mee met de familie verkooyen uit Oirschot (noord-brabant), vader cees had een nissan silvia met 300zx twinturbo motor in karcher sponsoring net als ons vriend Jos Sterckens, die had toen een zelf gebouwde Ford Fiesta met X-trac 4 wheeldrive onderstel en een motor van een RS500.
gr Jan
Ook altijd goed contact gehad met de Jos op de wedstrijden.
Nu op de site van Stevy zijne pa de wedstrijden in Zweden (Holjes)en Noorwegen(Monarken).
Weeral spectakel ten top.
11 & 12 Augustus Europees Kampioenschap rallycross in Maasmechelen
18 & 19 Augustus Europees Kampioenschap rallycross in Valkenswaard (NL)
Zijn er hier liefhebbers die er naartoe trekken.
Ikzelf zal beide wedstrijden voor de 21ste keer op rij bijwonen .Telkens alleen op zondag.
Voor diegene die nog nooit geweest zijn,dit is spectacel v/d bovenste plank,lees dit topic er maar eens op na.
Comment