Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit zijn inderdaad betere beelden van de eerste europese rallycrosswedstrijd.Jammer van het saaie parcours daar.
    Geef mij maar Lousada,als ze toch eens iets anders willen.Laat ze dan de bestaande circuits omgekeerd rijden. Da zou ook al iets geven.

Last edited by ; 30/05/2007, 00:14.

Comment

• De 2de wedstrijd op het circuit van Essay is nu ook te zien op Pitstop.tv.Deze wedstrijd is al stukken mooier.

Comment

• Op volgende site staan al enkele reportages van de rallycross, het franse kampioenschap. Tis de bedoeling dat er in de toekomst meer reportages over rally,rallycross, etc opkomen.
        Wat vinden jullie ervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Op volgende site staan al enkele reportages van de rallycross, het franse kampioenschap. Tis de bedoeling dat er in de toekomst meer reportages over rally,rallycross, etc opkomen.
          Wat vinden jullie ervan?

http://link.brightcove.com/services/...ctid=377215166

Toch iemand die een initiatief neemt.
          Hoe zit het met PITSTOP INTERNET TV?
          Zo´n mooie verslagen van de eerste 2 EK-wedstrijden,maar er volgen er blijkbaar geen meer.
          Hopelijk zetten jullie nu die verslagen online Anders zien we er nooit iets van.
          Op een v/d volgende meetings mag je de DVD van 2006 bezorgen(forumprijsje )

Comment

• Zó lachen met Schanche, ocharme...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Op volgende site staan al enkele reportages van de rallycross, het franse kampioenschap. Tis de bedoeling dat er in de toekomst meer reportages over rally,rallycross, etc opkomen.
              Wat vinden jullie ervan?

http://link.brightcove.com/services/...ctid=377215166
              Zitten nog beelden tussen van vorig jaar in die trailer.
              Ik herken ze nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Zó lachen met Schanche, ocharme...

http://www.youtube.com/watch?v=DsQ7njdqDTw

En hij is maar in 1 op de 8 craches betrokken .
                Hij was echt een karakter in rallycross,soms irritant omdat hij zo´n slechte verliezer was.Maar bij momenten vebaasde hij je met zijn ongeloofelijke car-control.
                Hij word zeker gemist.

Comment

• Hier vind je het verslag van de 3de europese wedstrijd in Hongarije (Nyirad).Ik heb de indruk dat ze allemaal redelijk heftig staan dit jaar.

Last edited by ; 20/06/2007, 00:32.

Comment

• Ook de wedstrijd van Greinbach (Oostenrijk) staat nu op pitstop TV.

Het gaat er echt ruig aan toe dit jaar.

en doorklikken naar rallycross.

Comment

• Iversen

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      De prijs voor de wildste RS200 was voor de dan 60+er Jan Arthur Iverssen.De man nam ook deel aan Pikes Peak met deze wagen wat de achtervleugel verklaart.Hij is jammergnoeg intussen overleden.

Hoi Icefarmer!

Via google kwam ik op deze site terecht toen ik op zoek was naar foto's van Gollop
                      Jij hebt echt een aantal hele gave foto's!
                      Volgens mij had deze Iversen nog een 2e RS200 bij van zijn zoon...kan dat kloppen?
                      Heb zelf net als jou jaar of 3 meegewerkt in een Rallycross team

gr Jan

Comment

• Miljaar, dernet de beelden gezien van de crash van Hansen dit weekend
                        Gelukkig heeft ie niets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redvolution Bekijk Berichten
                          Hoi Icefarmer!

Via google kwam ik op deze site terecht toen ik op zoek was naar foto's van Gollop
                          Jij hebt echt een aantal hele gave foto's!
                          Volgens mij had deze Iversen nog een 2e RS200 bij van zijn zoon...kan dat kloppen?
                          Heb zelf net als jou jaar of 3 meegewerkt in een Rallycross team

gr Jan

Inderdaad ,verschillende jaren reden ze elk met een RS200.
                          Met wie ging jij mee die 3jaar.

Comment

Miljaar, dernet de beelden gezien van de crash van Hansen dit weekend
                            Gelukkig heeft ie niets!
                            Ik heb enkel een foto gezien.Ik weet niet echt wat er gebeurd is.Het leek mij een perte totale.
                            Hij heert tijd om zijn wagen te herstellen tot in augustus.
                            Zat Tommy Rustad er voor iets tussen,want die is blijkbaar zijn eerste plaats kwijt.

Comment

• Hier wat foto´s en beelden.

Last edited by ; 10/07/2007, 22:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                Ik heb enkel een foto gezien.Ik weet niet echt wat er gebeurd is.Het leek mij een perte totale.
                                Hij heert tijd om zijn wagen te herstellen tot in augustus.
                                Zat Tommy Rustad er voor iets tussen,want die is blijkbaar zijn eerste plaats kwijt.
                                Ahja? Want m'n pa zei dat hansen na de jump (crash was na een jump) op die skoda gebotst of terecht gekomen was ofzo, en dat ie daardoor zo beginnen tollen is...

Comment

• Damn, serieuze crash!!

Comment

Ahja? Want m'n pa zei dat hansen na de jump (crash was na een jump) op die skoda gebotst of terecht gekomen was ofzo, en dat ie daardoor zo beginnen tollen is...

Inderdaad het zou toch een "tikje" van Larsson geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Inderdaad ,verschillende jaren reden ze elk met een RS200.
                                      Met wie ging jij mee die 3jaar.
                                      Ik ging mee met de familie verkooyen uit Oirschot (noord-brabant), vader cees had een nissan silvia met 300zx twinturbo motor in karcher sponsoring net als ons vriend Jos Sterckens, die had toen een zelf gebouwde Ford Fiesta met X-trac 4 wheeldrive onderstel en een motor van een RS500.

gr Jan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redvolution Bekijk Berichten
                                        Ik ging mee met de familie verkooyen uit Oirschot (noord-brabant), vader cees had een nissan silvia met 300zx twinturbo motor in karcher sponsoring net als ons vriend Jos Sterckens, die had toen een zelf gebouwde Ford Fiesta met X-trac 4 wheeldrive onderstel en een motor van een RS500.

gr Jan

Ook altijd goed contact gehad met de Jos op de wedstrijden.

Nu op de site van Stevy zijne pa de wedstrijden in Zweden (Holjes)en Noorwegen(Monarken).
                                        Weeral spectakel ten top.

Last edited by ; 25/07/2007, 04:05.

Comment

• 11 & 12 Augustus Europees Kampioenschap rallycross in Maasmechelen

18 & 19 Augustus Europees Kampioenschap rallycross in Valkenswaard (NL)

Zijn er hier liefhebbers die er naartoe trekken.
                                          Ikzelf zal beide wedstrijden voor de 21ste keer op rij bijwonen .Telkens alleen op zondag.
                                          Voor diegene die nog nooit geweest zijn,dit is spectacel v/d bovenste plank,lees dit topic er maar eens op na.

Comment

Working...
                                          X