Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMS Bekijk Berichten
    Hallo Forum leden,

Jaja de pliesie is al gebeld wegens schending van copyrights
    Het is toegestaan de foto's van www.duivelsbergcircuit.be te gebruiken, mits de bron er duidelijk bij staat.
    Even een mailtje naar mij wordt wel op prijs gestelt, niet om u gelijk een factuur te sturen, maar om een beetje overzicht te houden.
    Het is niet toegestaan foto's van www.motorsportsmediaservice.com te gebruiken zonder uitdrukkelijke toestemming, daar zijn mijn boterhammetjes. Daar is nu een selectie van de EK Maasmechelen foto's te vinden.

Groetjes,

Dien Peter, met vrouw, twee kids en een schattig hondje
    't Ja, Peter, zou niet willen dat je een boterham te kort zou hebben.
    Bronvermelding das iets waar velen, op dit forum, nog nooit van gehoord hebben.

De moderatoren zouden daar beter moeten tegen optreden, maar ja...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      't Ja, Peter, zou niet willen dat je een boterham te kort zou hebben.
      Bronvermelding das iets waar velen, op dit forum, nog nooit van gehoord hebben.

De moderatoren zouden daar beter moeten tegen optreden, maar ja...
      Het is inderdaad niet de bedoeling om Peter zijn broodwinning af te pakken.
      In de laatste 7posts staat www.motorsportsmediaservice.com 6 keer vermeld,dus kan dit als gratis reclame voor www.motorsportmediaservice.com al serieus tellen. Niet dat ik denk dat de moderatoren de factuur al hebben klaarliggen.

De foto´s die in dit topic staan komen vooral uit mijn eigen collectie,waarvoor ikzelf betaald heb.
      De foto´s van de wedstrijd in Maasmechelen,komen inderdaad van de site van het Duivelsbergcircuit zelf,waar iedereen bij kan.

Toeval wil nu dat dit Peter zijn foto´s zijn,maar persoonlijk zou ik het liever hebben dat ze voor mij gratis reclame maken dan voor een concurrent.

Peter,ben jij ook in Valkenswaard,dan trakteer ik er jou ene.

by de weg www.motorsportmediaservice.com is nu al 10x vermeld in 7posts

Comment

• Valkenswaard

Yep, ben ook in Valkenswaard en zal er foto's maken voor o.a. Kenneth Hansen.

Wat ik wil zeggen is dat jullie voorzichtig moeten zijn met het plaatsen van foto's, niet alle fotografen zijn gemakkelijk wb copyrights, ook als je er gewoon kan aankomen wil dit nog niet zeggen dat ze copyright free zijn.
        En oja weten jullie al mijn webstek ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMS Bekijk Berichten
          Yep, ben ook in Valkenswaard en zal er foto's maken voor o.a. Kenneth Hansen.

En oja weten jullie al mijn webstek ?
          Zou het kunnen dat het www.motorsportsmediaservice.com is.

Weet jij of er in Valkenswaard nu ook een jokerlap voorzien is?Ik had gehoord dat ze een jokerlap zouden insteken,voorzien van een jump.

Hoe kan ik jou herkennen,de German Laudinges en het koppel L**X ken ik. Jou waarschijnlijk wel van zien.

Comment

• Voor VW is geen Jokerlap voorzien rallycross puur dus, de Supermotards komen een demo rijden, daarvoor is er een springbult gemaakt, ik denk op de plaats waar de rally - waterbak was. Deze mannen zullen zeker en vast ook nog voor spektakel gaan zorgen.

Je kunt me herkennen aan mijn fototoestel om de nek, borstel onder de neus glas in lood voor de ogen en mijn logo staat op mijn vest, gewoon vragen aan een van de fotogtrafen die er rondhuppelen, ze kennen me wel.
            Last edited by ; 15/08/2007, 10:05.

Comment

• Ik denk dat tijdens de briefing,de piloten wat op het hart gedrukt is van het wat kalmer aan te doen.
              Wel wat spijtig voor het spectakel natuurlijk,hoewel er nog steeds was hadden sommige reeksen wat van treintje rijden.
              Ik vond dat ze kalmer waren dan tijdens de voorgaande wedstrijden.Het zwart werd af en toe ook wel snel getrokken vond ik.
              Hoewel in de finale het zwart voor King Kenneth moest geweest zijn ipv Eriksson.

Hopelijk staan ze zondag in Valkenswaard weer wat losser.

no pics

Comment

• ik geef toe, ik heb met mijn probeersel de deelnemerslijst wat duidelijker te maken dmv foto's het copyright fors geschonden... de foto's van rallycross-photos.com hadden wel een bronvermelding, maar ik ben vergeten bij de foto's van rallycross.com de fotograaf erbij te vermelden... En zowiso had ik eerst toestemming moeten vragen... ik weet dak fout was, en ik verontschuldig meneige... khoop da da vergeve kan worden...
                Het was echter mijn bedoeling het grote publiek wa meer duidelijkheid te scheppe over rallycross, en van de europese tenoren had ik nu eenmaal geen foto's... en de foto's van die sites stonden al online, zodat ik kon doorlinken...
                Maar nogmaals: sorry hiervoor...

Voor de rest heb ik me super geammuseerd dees weekend, veel schone races gezien... En als ik vervoer tot vw vind, hoopk voor komend weekend op juist hetzelfde (kben nog mar juist 18, en ik kan nog ni autorijde)

greetz Jelle

Comment

• EK Rallycross Valkenswaard

Vandaag even naar de vrije trainingen geweest. Niet écht spectaculair moet ik zeggen, maar had anders toch niets te doen.

Ik heb deze foto trouwens ook op Belgium Digital gezet om te beoordelen. Hopelijk kan ik (en anderen) er nog iets van leren.

Morgen in de namiddag ga ik ook even kijken, heb toch gratis kaarten.

Comment

• Brokken

En dan uiteraard over de kop. Ladies & Gentlemen: he's allright!

Om maar te zeggen: spektakel in overvloed tijdens het afgelopen EK Rallycross in Valkenswaard (Nederland)

Comment

• Dit was de aanloop tot dit incident ,jammer dat we daardoor Doran niet meer hebben teruggezien.

De wedstrijd hier was heftiger dan vorige week in Maasmechelen.Maar we hebben al straffere gezien.

Zeker voldoende spectakel gezien.Wij zaten net voor de chicane.De donuts die Isacksen neerlegd op het circuit.

Comment

• Proficiat aan Koen Pauwels met zijn aankoop.2stuks dan nog.Alsook de truck en alle onderdelen.
                        De kampioenenwagen van vorig jaar in handen van een Belgische piloot.
                        Hopelijk zien we Koen met deze wagen meestrijden in de A-finale´s

.
                        .

Last edited by ; 21/08/2007, 00:28.

Comment

• Nu eindelijk ook een rallycrosscircuit bij de Walen.
                          In Mettet zou nu ook een permanent circuit komen,nog dit jaar word een eerste wedstrijd voor het Belgisch Kampioenschap gereden.
                          Ik probeer er zeker bij te zijn.Hopelijk komt er dan in Belgie terug een beurtrol om de Europese wedstrijd te organiseren.

.

Comment

• al eens iemand gaan kijken op www.autosportforum.be ?
                            daar heb je ook een deel rallycross met wel een pak meer gebruikers

@ ICE FARMER
                            11 november in Mettet ! ik zal er zeker zijn

en volgende zondag 7 oktober terug voor het BK in Maasmechelen
                            voorlopige deelnemerslijst staat al op www.duivelsbergcircuit.be

Comment

• De Europese kampioenen rallycross.
                              Van de 4 klasses zijn er in 2 Belgen die kampioen geworden zijn.Maar nergens in de Belgische media word dit vermeld.Schandalig eigenlijk.

Lars Larsson,Michaël De Keersmaecker,Tomas Kotek en Jos Sterkens

Comment

• Mandes circuit Ingelmunster,Thor Holm rolt

en in Finland kennen ze er ook iets van.

Deze dacht een binnenweg te nemen.

Last edited by ; 24/10/2007, 00:46.

Comment

• Eindelijk ook deze gevonden op YouTube.Deze heb ik zelfs live zien gebeuren.

Herbert Breiteneder rolt de Audi Sport Quattro op het Mandes Circuit in Ingelmunster.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Last edited by ; 05/11/2007, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rallyx Bekijk Berichten
                                    al eens iemand gaan kijken op www.autosportforum.be ?
                                    daar heb je ook een deel rallycross met wel een pak meer gebruikers

@ ICE FARMER
                                    11 november in Mettet ! ik zal er zeker zijn

en volgende zondag 7 oktober terug voor het BK in Maasmechelen
                                    voorlopige deelnemerslijst staat al op www.duivelsbergcircuit.be
                                    Zijn er hier nog die zondag naar Mettet gaan.
                                    Ik ben wat nieuwsgierig naar dat nieuwe circuit.

Comment

• Morten Bermingrut maakt een deftige koprol

Comment

• Hallo Icefarmer,

Ik zie dat we bijna buren zijn..; Roeselare -Staden.
                                        Ik ben wel nog een decenium ouder als jij, maar was dan ook nog voor jou rallycrossfan.
                                        Ik beleefde het Francois Montentijdperk van bij het begin tot zijn 10e titel.
                                        Ikzelf ben oorspronkelijk Oostvlaming en was jaren mechanieker bij Pros Van den Eechhout (de vliegende bakker), hij reed met hetzelfde materiaal dan Monten (eerst kever atmo, dan turbo) van bij DR-tuning in Oostende. Maar de schoolmeester uit Mol was altijd iets vroeger met een nieuwe evolutie en moest slechts zelden het onderspit delven.
                                        Het was een prachtige periode voor mij. Elk vrij uur zat ik wel ergens aan die kever te sleutelen; Nu 25 jaar later mis ik dat nog steeds een beetje.
                                        Mijnpassie beperkt zich tot mijn eigen auto en uitstapjes met de club en 1 keer per jaar een circuitje om zelf te sturen.
                                        De microbe is nog lang niet dood...
                                        Als je haar eens te lang wordt, laat het eens bij ons knippen, dan doen we wel eens ne goeien autobabbel.

Comment

• Op voorwaarde ,dat ik eens een toerke mag doen in jou machine.
                                          Ik vrees dat jij mij nog nooit gezien hebt.

Met die kevers hebben ze ook prachtige dingen gedaan.
                                          Op de rallycross GP op Brands Hatch hebben we ooit een Kever gezien,met 4kleppen per cilinder,twin turbo en intercoolers,gecombineerd met de 4WD natuurlijk.
                                          Alles door het team zelf ontwikkeld.

Monten

Nordström

Comment

Working...
                                          X