Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fotografie eindwerk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    Ik maak al jaren zo'n foto's. Zelfs tijdens een drift:

Lijkt me wel veel werk om die staaf altijd weg te moeten shoppen zonder sporen na te laten.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

5 a 10 minuten tops

Comment

Wel ze staan op mijne flickr. Voor mijn beperkte kennis van photoshop en geen specifieke breedhoeklens te hebben (waardoor de camera verder op de staaf moest hangen met meer kans op bewegingsonscherpte tot gevolg) vind ik ze best geslaagd. Mijn dank aan iedereen die wilde deelnemen aan dit project, en dubbel merci aan diegene waarmee ook effectief een shoot heeft plaatsgevonden.

Misschien tot een volgende keer mensen . dees topic nog wel even in de gaten houden voor reacties en nu en dan eens binne wippen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ch3vr0n Bekijk Berichten
          Wel ze staan op mijne flickr. Voor mijn beperkte kennis van photoshop en geen specifieke breedhoeklens te hebben (waardoor de camera verder op de staaf moest hangen met meer kans op bewegingsonscherpte tot gevolg) vind ik ze best geslaagd. Mijn dank aan iedereen die wilde deelnemen aan dit project, en dubbel merci aan diegene waarmee ook effectief een shoot heeft plaatsgevonden.

Misschien tot een volgende keer mensen . dees topic nog wel even in de gaten houden voor reacties en nu en dan eens binne wippen
          Had ze iets scherper verwacht, maar het vergt natuurlijk wa geluk ook, naast het feit daj bijna een meter verder hing met uw camera ..
          Bij mij was 1 op 3 foto's scherp dusja.

Comment

die exta meter verder gaf mij 1/4-1/5 die te gebruiken waren. Had ze ook scherper verwacht vooral na te swappen naar MF na AFocus. Tis nog zo simpel nie die staaf stil houden vooral nie daar ie zoveel verder hing. MAAR het bijzonderste is dat er bij waren die te gebruiken waren en ook dat het concept op zich zichtbaar is en gelukt is om te realiseren. Dus op dat vlak alleen al ben ik tevreden. Alsk binnen dit en afzienbare tijd misschien nen breedhoek weet op de kop te tikken kunne we het mss eens overdoen. Benieuwd wat ze aankomende zaterdag op de laatste (halve) les gaan zeggen. Eerst foto's van iedereen bekijke, dan brasserie aan doen ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ch3vr0n Bekijk Berichten
              die exta meter verder gaf mij 1/4-1/5 die te gebruiken waren. Had ze ook scherper verwacht vooral na te swappen naar MF na AFocus. Tis nog zo simpel nie die staaf stil houden vooral nie daar ie zoveel verder hing. MAAR het bijzonderste is dat er bij waren die te gebruiken waren en ook dat het concept op zich zichtbaar is en gelukt is om te realiseren. Dus op dat vlak alleen al ben ik tevreden. Alsk binnen dit en afzienbare tijd misschien nen breedhoek weet op de kop te tikken kunne we het mss eens overdoen. Benieuwd wat ze aankomende zaterdag op de laatste (halve) les gaan zeggen. Eerst foto's van iedereen bekijke, dan brasserie aan doen ^^
              Ja een breedhoek zal idd helpen om die hefboom te verkleinen.
              En die klein schermkes op een camera geven ook nie altijd de beste indruk betreffende scherpte, heb me ook al paar keer mispakt hieraan

Comment

Wel had goeie commentaren omtrent foto's zelf, concept realisatie en ondertussen is cursus resultaat ook binnen en geslaagd. Start in september dus met lightroom. Mijn dank aan iedereen die heeft meegewerkt en wilde meewerken aan dit project. Misschien tot een volgende keer.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Comment

de fotos mag je hier ook altijd eens tonen

Comment

Staan op flickr https://www.flickr.com/photos/103791...7644832617657/ zijn de gebruikte.

Comment

Working...
                    X