Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuitrijden-met/via welke organisaties rijden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Circuitrijden-met/via welke organisaties rijden jullie?

Ik wens mijn (geringe) circuitervaring(en) wat verder uit te breiden....

Via welke organisaties doen jullie je favoriete circuit(s) aan...?

Waar wil ik wel eens gaan rijden
    *Zolder
    (vernam dat dit via Skylimitevents nogal bruut/wild aan toegaat)
    *Spa
    *Mettet
    *Bilsterberg (iemand hier al ervaring op?)

**....?

Wat raden jullie aan en wat/wie niet?

Alvast thx

Trackaddix

Comment

vrijrijden.nl - deze formule mogen ze gerust introduceren in België
      MLR trackdays engeland

Comment

vrijrijden.nl dat zijn pas echte cowboys. Enkele weken een dagje op Zandvoort met hen gereden en dat tart werkelijk alle verbeelding.

Zelf goede ervaringen met L.o.T en Bookatrack. Of ga gewoon naar Abbeville of Croix en Ternoix tijdens hun open dagen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          vrijrijden.nl dat zijn pas echte cowboys. Enkele weken een dagje op Zandvoort met hen gereden en dat tart werkelijk alle verbeelding.
          vrijrijden is hatelijk.

ze beloven 20 min, ze geven er 16-17. die klasses zitten overvol en de meeste zijn cowboys die naar niks zien.
          BMW X5 45e

Comment

vrijrijden.nl word het dus niet als ik dit zo lees :-)

trackaddix lijkt me 90% BMW rijders, Luc?

Comment

ook eens een dagje met trackaddix naar ecuyers geweest, en was vrij gevarieerd qua auto's hoor. niets op aan te merken op deze organisatie!

Comment

Er rijden inderdaad veel jongens rond met echt oerdomme wagens tijdens vrijrijden, elke 10 minuten crasht er wel eentje. Diezelfde jongens kan je echt in de fout pushen en/of laten crashen door dat ze je proberen te volgen.
                Net dat maakt vrijrijden spannend en aangenaam vind ik.

Comment

En dat die jongens crashen maakt het spannend en aangenaam?

Comment

ja, maar ik bedoel rempunten missen - wielen net naast de baan plaatsen en rondgaan - zo van die zaken
                    (niet aan 100 km/h de bandenstapel ingaan en wat dan nog)

Comment

Tot er zo eens 1tje tegen jou vliegt die zijn rempunt mist...
                      Dan zal je het minder spannend en aangenaam vinden...

Zo'n dingen is dus wat ik absoluut wil vermijden.
                      Er is op zich al risico genoeg...

Comment

Inderdaad, dan wil je eens met je sportieve wagen op het circuit en rijdt het vol met idioten met oude kramen die vooruit gaan en die naar niks kijken.
                        Hadden ze nu nog het verstand om even te wachten tot na de bocht om een gloednieuwe wagen voorbij te gaan.....neen, ze denken dat ze een race rijden en moeten er voorbij op gelijk welke manier.

Bij de motoren heb je er ook altijd zo een paar maar bij de auto's is dat precies 50% die met die instelling rijdt.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Voor Mettet vind ik dit een goede organisatie:

Driving for fun zou ook ni slecht zijn:

Comment

Driving fun pakkik meestal als ik niet bij racefun rij. Zit weinig volk op die trackdays van hun
                            BMW X5 45e

Comment

Ik kan er geen antwoord op geven, maar ik ga van tijd eens kijken de donderdag op Zolder. Inderdaad, hetgene je dan ziet is ongeloofelijk. Gastjes met een Astra GSI, oude 3, Oude GTI enz... en maar gaaze geven. Bochten nemen al schuiven. En daartussen enkel echt snelle wagens. De max om te zien. En om de 5 a 10 minuten wordt het spel stil gelegd en gaat de depanneur de baan op. Sorry, maar voor mij is dat echt lachen... Sommigen zetten het daarna voort op de openbare weg. Zo zag ik een oud Golke zot doen op circuit. Toen we naar huis gingen lag die op z'n dak van de oprit van de autostrade. Weeral lachen...
                              Last edited by ; 05/08/2014, 16:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                vrijrijden.nl word het dus niet als ik dit zo lees :-)

trackaddix lijkt me 90% BMW rijders, Luc?
                                Toch niet hoor,Ariel Atom,Gt3 enz.

Comment

Afgelopen zondag gaan rijden op Zolder, skylimit event organisatie.
                                  Viel wel mee, wel veel volk, maar niet teveel oude wagens met roekeloze chauffeurs...
                                  Naar verluid op de 'normale', doordeweekse trackdays van hun kan dit ook wel eens anders zijn....
                                  Dat het wat drukker was en alle niveaus doorheen deerde me op Zolder minder omdat ik het circuit wel kende van met de motor er te rijden....

Ecuyeres wil ik ook wel is doen ze Luc, alleen lijkt het me vrij klein/traag circuit ?

Iemand al Zandvoort gedaan?
                                  Zoals Dixie aanhaalt bvb met Driving Fun, hoe loopt dat?
                                  kan je nog leuk weekendje v maken denk ik aangezien aan Zeelands kust....

Comment

Skylimit hun trackdays zijn goed... de super sundays zijn mss wel iets te druk.
                                    hun aanbod van trackdays op verschillende circuits is goed ( zoder, spa, Nurburgring,..) en kwa prijs ook goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                      Afgelopen zondag gaan rijden op Zolder, skylimit event organisatie.
                                      Viel wel mee, wel veel volk, maar niet teveel oude wagens met roekeloze chauffeurs...
                                      Naar verluid op de 'normale', doordeweekse trackdays van hun kan dit ook wel eens anders zijn....
                                      Dat het wat drukker was en alle niveaus doorheen deerde me op Zolder minder omdat ik het circuit wel kende van met de motor er te rijden....

Ecuyeres wil ik ook wel is doen ze Luc, alleen lijkt het me vrij klein/traag circuit ?

Iemand al Zandvoort gedaan?
                                      Zoals Dixie aanhaalt bvb met Driving Fun, hoe loopt dat?
                                      kan je nog leuk weekendje v maken denk ik aangezien aan Zeelands kust....

Inderdaad Ecuyers is een technisch circuit,niet echt geschikt voor logge zwaardere auto's,28 september is het via Trackaddix in Clastres,ziet er een leuk dingske uit,ben al ingeschreven..

Comment

Nog een stem voor TrackAddix hier, al 3 keer met hen meegereden, altijd perfect.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                        X