Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuitrijden-met/via welke organisaties rijden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Skylimit trackdays associeer ik eigenlijk vaker met de tragere wagens. Bij de vorige was Tom Boonen aanwezig met zijn F12, die wagen zit daar eigenlijk niet op zijn plaats omdat het overige verkeer vooral tragere wagens zijn en die dus constant in de weg rijden (zolder is vrij compact te noemen qua layout)

Voor de snellere (en vaak duurdere) wagens zijn de curbstone trackdays vaak een betere optie, maar die kosten ook meer uiteraard.

@Fred-RS met welke auto rij je (aangezien ik zie dat je uit de streek blijkt te zijn )

Comment

Maandag ook nog geweest te Spa..... Idd nogal trage wagens maar leuk je mag voorbijsteken zonder te veel regeltjes.

Curbstone is onbetaalbaar, ik doe de laatste tijd RSR te spa dat zit tussenin en heeft dikwijls veel snelle wagens.

Comment

Ik moest Curbstone en RSR te Spa duckduckgo-en (tegenhanger van googlen :d).
        Ik had er als autofanaat en zeker als auto-rijden-fanaat nog nooit van gehoord. Nogmaals >>

Lijkt me wel de moeite, als je die centen er voorover hebt. Dit jaar zijn er blijkbaar geen trackdays meer. Ga dat RSR te Spa ding eens goed in het oog houden.

Comment

Skylimit, RACB, Journeecircuit
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Curbstone is onbetaalbaar, ik doe de laatste tijd RSR te spa dat zit tussenin en heeft dikwijls veel snelle wagens.
            RSR kende ik nog niet. Moet ik volgend jaar in de gaten houden. Ik ga wel een tragere rijder zijn.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Skylimit, RACB, Journeecircuit
              Haha, nog een paar.

Is in 't Frans en ik spreek/lees/schrijf/begrijp geen kl*te Frans. Schoolfrans van tijdens het middelbaar is alles wat er nog overblijft.

Comment

RSR (Ron Simmons Racing) is toch wel redelijk gekend, maar vooral van de Nurbürgring.

Comment

Ron Simons Racing ziet er interessant uit.

Comment

Ik zou nu vooral mijn eigen (beperkte) rijcapaciteiten willen gaan bijschafen.
                    In plaats van heil te gaan zoeken in 'mods' aan de wagen eerder wat willen 'modden' aan mezelf

Nu vraag ik me af ;

Wie heeft wat én waar al gevolgd van rij-cursus....?
                    En welke zijn de moeite....?
                    Wel toegespitst op circuit gebruik... Géén gewone slipcursus ofzo....

Ik heb ooit al een BMW driving cursus gevolgd, mrja heb nooit BM gehad

Heb ook al is zitten kijken bij die mannen van RSR, want zij bieden dat dus aan (toegepast op verschillende tracks; Spa-Nurburgring....) tja dat noem ik nu is zaken voor de niet-gewone werkmens hé....
                    Ben iemand met maar gewoon préke.... En t lijkt dat men zich (nog) niet richt op dat publiek....?

Comment

EMA niet goedkoop maar deftig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                        hmm, toegespits op Peugeot wel...
                        en is dat altijd met niet-eigen wagen?
                        Denk dat je er meer kan uithalen indien dat met eigen wagen is...

en prijs is idd heel stevig....

Comment

Kunnen we als forumleden, die geïnteresseerd zijn, niet gezamelijk iets afspreken om de prijs te drukken?

1) Ikke geïnteresseerd.

Comment

Circuitrijden-met/via welke organisaties rijden jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                            Kunnen we als forumleden, die geïnteresseerd zijn, niet gezamelijk iets afspreken om de prijs te drukken?

1) Ikke geïnteresseerd.
                            In februari organiseer ik een driftdagje met eigen wagen of huurwagen voor een zeer deftige prijs imo.

Enkele leden hebben al mee gedaan op een kleinere locatie, volgende keer een grotere locatie

Incl begeleiding indien gewenst
                            Last edited by kefkie; 20/11/2014, 18:58.
                            BMW X5 45e

Comment

Daar heb ik wel interesse in.
                              RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                In februari organiseer ik een driftdagje met eigen wagen of huurwagen voor een zeer deftige prijs imo.

Enkele leden hebben al mee gedaan op een kleinere locatie, volgende keer een grotere locatie

Incl begeleiding indien gewenst
                                Wie geeft les en waar en wanneer juist? Interesse is er 100%. Driften is iets wat ik zeker nog wil leren. Maar dan echt driften (powersliden).

Toch niet tijdens de karnavalvakantie he?

Comment

Instructies zullen gegeven worden door professionele mensen die veel ervaring hebben met zo'n dingen en het ook kunnen overbrengen naar de mensen. datum staat nog niet vast maar zal in februari zijn op een zondag

Een van de dagen weet ik zelf de datum.
                                  BMW X5 45e

Comment

Klinkt zeer goed.

Ik was zo wie zo al van plan om bij sky limit events te gaan leren driften.

Op een zondag is goed maar niet tijdens het karnavalverlof.

Comment

Ik denk dat Kikie iets te doen heeft in de krokus vakantie
                                      RIP Den borre!

Comment

Megane 3 RS
                                        Ja op bvb een super sunday zitten er niet zo veel heel snelle wagens, of wel snelle wagens maar met voorzichtige of minder ervaren chauffeurs...
                                        ik veronderstel dat dit tijdens een doordeweekse trackdag dit minder het geval is...

driften interesseert mij niet zo...

Comment

Ik heb ook wel interesse voor te gaan racen op circuit (met groep om prijs te drukken). Misschien eens topic voor starten en eens zien voor mensen die geinteresseerd zijn?

Comment

Working...
                                          X