Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie livery van Ferrari. 'k Vind 'm mooier dan vorig jaar. De vraag is echter of 't ook een goeie wagen is. Volgens mij gaat Ferrari, vooral in de eerste races, last hebben van de machtswissel ... Al hoop ik uiteraard van niet.
Renault: tja, afwachten. Ik vrees er 'n beetje voor ...
Daar waar vorig jaar de strijd tussen Ferrari en Renault ging, zie ik nu eerder de wereldtitel naar McLaren of Honda gaan.
Nu ik de 1 op de McLaren zie is het toch raar eigenlijk dat het nummer 1 mee verhuist met de rijder naar het team. Anderzijds zou het ook raar geweest zijn om Fisichella met de 1 te zien rijden maar toch.
Ik geloof dat het geleden is van 1997 toen Damon Hill de 1 meenam naar Arrows, toch nog net iets controversiëler misschien.
Ik voorspel een grand cru-jaar voor de formule 1 nu Schumacher de show niet meer steelt en de definitieve doorbraak van Jenson Button hiermee bedoel ik een 5-tal podiumplaatsen, 3 overwinningen en top 3 in het eindklassement. Volgend jaar waarschijnlijk terug bij Renault om dan definitief op te eisen waar hij al die jaren al recht op had zodat hij niet de 2e Thierry Boutsen wordt. Eerst de auto optimaal afstellen om daarna aan de kant geschoven te worden. Laat hem nu maar eens de vruchten plukken van zijn goede werk destijds.
Die renault ziet er aerodynamisch wel top uit!!! Als je dat vergelijkt met de Toyota.
De Ferarri ziet er vanachter wel smal uit! Zie maar eens hoe de sidepods aflopen !
@ Sinister: Je bent een vakje voor Super Aguri vergeten te reserveren.
Dit is niet de nieuwe Williams. Wel de FW28 met de nieuwe livery. Wat ik wel raar vin dat AT&T er zo klein op staat, terwijl de officiële naam AT&T WilliamsF1 is.
Lenovo blijkt een IT bedrijf te zijn, dat banden heeft (had )met IBM. Hun markt is vooral de aziatische markt en zijn ook sponsor van Peking 2008.
Wat wel opvalt Allianz, FEDEX, Bud en Mobilecast zijn geen sponsor meer, terwijl Randstad en Philips nu op de wagen verschijnen.
Dat het maar rap 2/02 is en de FW29 er is.
Comment