Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formule1 2007 Teampresentaties

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Dat ziet er nog erger uit dan de voetbaltenuekes van zulte waregem.

    Hey rustig he!!!
    Die truitjes van dit seizoen zijn zo lelijk niet. Ik vind ze nu trouwens de mooiste van de belgische competitie.

    Comment


    • #82
      Die renault livery is inderdaad niet te doen.
      Het is te hopen dat we daar geen gans seizoen moeten naar kijken.

      Comment


      • #83
        Redbull stelde vandaag de RB3 voor:















        Eenvoud siert
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

        Comment


        • #84
          Nog meer problemen voor ferrari.


          Nadat ze al eerder door sneeuw, regen en hagel getrotseerd waren is gisteren massa met de F2007 gestopt omdat hij in de motor een raar geluid hoorde.

          Kimi is gisteren gespinned met de 2006 car.


          Nu vandaag is Massa gecrashed met de nieuwe f2007



          After a week of testing severely compromised by rain, things got little better for the Ferrari team as they continued to test at Vallelunga.

          This morning Felipe Massa went off in the new F2007 damaging the front of the new car but was uninjured.

          With rain falling once again, Kimi Raikkonen remains on track in the older 248 F1 chassis as he adapts to his new team.

          It remains to be seen if Massa will be back in action this afternoon.

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Redbull stelde vandaag de RB3 voor:















            Eenvoud siert

            Net alsof ze de mc laren van vorig seizoen hebben overgekocht.
            De livery is wel mooi .

            Comment


            • #86
              Ziet er allemaal zaalig uit kan ni wachten tot ze weer starten

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                Net alsof ze de mc laren van vorig seizoen hebben overgekocht.
                De livery is wel mooi .
                Práchtige wagen!!!
                Ik vind hem heerlijk!

                Ik verwcaht eigenlijk veel van Red Bull. Niet té veel, maar toch veel. En misschien nog niet meteen dit jaar, maar toch zeker in 2008.

                En ik ben er zeker van dat mensen nog gana opkijken van wat Mark Webber kan. Die is van een ontzettend hoog niveau, en helaas heeft hij dat zelden kunnen bewijzen.
                (maar soms, zoals Maleisië 2004... 2de plaats op de grid met een Jaguar )

                En remember, elk team waar Newey voor werkte won ook races, met uitzondering van March/Leyton House eind jaren 80.
                Newey ontwierp Indy-500 winnende wagens, en was de drijvende kracht achter de successen van Williams (zie maar hoe die zijn teruggevallen nar Newey's vertrek), en Mclaren.

                Ik ben eens benieuwd.

                Comment


                • #88
                  Yep, kijk maar uit voor Red Bull.Newey is een mastermind, en Webber idd niet onderschatten...

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                    en was de drijvende kracht achter de successen van Williams (zie maar hoe die zijn teruggevallen nar Newey's vertrek), en Mclaren.
                    Hoewel dat deels ook te wijten was aan 't vertrek van Renault, heb je inderdaad gelijk.


                    Ik verwacht ook veel van Honda.

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Hoewel dat deels ook te wijten was aan 't vertrek van Renault, heb je inderdaad gelijk.


                      Ik verwacht ook veel van Honda.

                      Ik denk dat honda nooit zal kunnen meestrijden voor een van de beide titels.
                      Want hun wagens zijn simpelweg niet betrouwbaar en constant.

                      Comment


                      • #91
                        quote van een ander forum;
                        Er staat een interessant artikel over de F2007 in het Britse Autosport. Ik probeer het ff samen te vatten voor jullie:

                        De concurrentie van Ferrari krabt zich achter de oren. Tijdens de eerste tests met de nieuwe Bridgestonebanden eind 2006 is immers gebleken dat met name de achterbanden erg gevoelig zijn voor slijtage. De teams hadden dan ook snel door dat het erop aankwam zoveel mogelijk gewicht van de achterbanden af te halen en naar voren te plaatsen. Er zijn 2 manieren om dat te doen: de wielbasis korter maken (de makkelijkste manier) of de wagen nóg lichter maken, zodat je over meer ballast beschikt die je vooraan kan plaatsen.

                        Wat blijkt nu? Ferrari komt met de F2007, een wagen die 10 kg zwaarder is dan de F248 en een 8.5 cm langere wielbasis heeft. Wat Ferrari doet, lijkt dus lijnrecht te staan tegenover wat algemeen aanvaard wordt als de te volgen oplossing.

                        Er wordt dan ook druk gespeculeerd over de beweegredenen van Ferrari. Zo kan de langere wielbasis verklaard worden door een langere versnellingsbak, die op haar beurt een deel van het gewicht naar voren brengt. Bovendien zorgt een langere wielbasis voor meer downforce. Echter, beide effecten zijn te verwaarlozen en zeker als blijkt dat de banden de gegenereerde extra belasting niet op het asfalt kunnen overbrengen.

                        Het gedrag van banden is érg complex. Geen enkel team heeft, voor zover men weet, tot hiertoe het mechanisme kunnen achterhalen dat leidt tot de door de banden geproduceerde grip. Echter, velen zijn ervan overtuigd dat Ferrari over de beste simulatietools in de F1 beschikt. Eén groep ingenieurs denkt dan ook dat Ferrari er misschien wel eens in geslaagd kan zijn dit complexe mechanisme te achterhalen, mede dankzij de gegevens die ze hebben over de gelijkaardige 2004 compound. Hierdoor zouden ze misschien ontdekt hebben dat ze gerust een langere wielbasis kunnen inzetten zonder dat de wagen en de banden er nadeel van zullen ondervinden. Een andere groep ingenieurs vreest dat Ferrari al te lijden heeft onder het vertrek van Ross Brawn, en dat het resterende technische team de bal volledig misslaat. Wie van de twee gelijk heeft, zullen we pas in de loop van het seizoen vaststellen. Is het de eerste groep ingenieurs, dan kan 2007 wel weer eens een erg dominant Ferrari-jaar worden. Is het het tweede, is het best mogelijk dat Ferrari een terugval zal kennen.

                        Ik hecht weinig belang aan de voorspellingen voor 2007, maar ben wel erg verbaasd over de gewaagde designkeuze van Ferrari, die inderdaad volledig in strijd is met de gevestigde logica. Ik ben benieuwd wat dat zal opleveren!

                        Comment


                        • #92
                          Als altijd de eerste 3 races een beetje afwachten

                          't kriebelt al

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                            Ik denk dat honda nooit zal kunnen meestrijden voor een van de beide titels.
                            Want hun wagens zijn simpelweg niet betrouwbaar en constant.
                            Pas op wat je zegt... Honda zal wél gaan meestrijden voor beide titels.
                            Ben ik wel zeker van.
                            Honda heeft zo'n immense geschiedenis in de F1, zeker eind jaren 80 met hun superieure motoren (in de Mclarens van Senna en Prost bijvoorbeeld) dat je ze echt niet kan uitsluiten.

                            En je zegt: "niet betrouwbaar"
                            Dat klopt niet. Ok, er zijn we minieme zaken die mss foutlopen, maar je kunt de wagens moeilijk onbetrouwbar noemen. Honda motoren falen zelden. Ze hebben een van de betrouwbaardere mototren van het veld, en het chassis is op zich ook niet slecht.

                            Alleen mist Honda de juiste leidersfiguren, en aerodynamisch denk ik ook niet dat ze sterk staan/stonden.

                            Wacht gewoon even af, binnen de tien jaar ben ik zeker dat ze wereldkampioen bij de constructeurs zijn. Hoe het met de rijderstitel zit, weet ik niet.
                            Maar of het Button nog zal zijn betwijfel ik een beetje ...

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Redbull stelde vandaag de RB3 voor:















                              Eenvoud siert

                              Heel mooi!!

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                                Pas op wat je zegt... Honda zal wél gaan meestrijden voor beide titels.
                                Ben ik wel zeker van.
                                Honda heeft zo'n immense geschiedenis in de F1, zeker eind jaren 80 met hun superieure motoren (in de Mclarens van Senna en Prost bijvoorbeeld) dat je ze echt niet kan uitsluiten.

                                En je zegt: "niet betrouwbaar"
                                Dat klopt niet. Ok, er zijn we minieme zaken die mss foutlopen, maar je kunt de wagens moeilijk onbetrouwbar noemen. Honda motoren falen zelden. Ze hebben een van de betrouwbaardere mototren van het veld, en het chassis is op zich ook niet slecht.

                                Alleen mist Honda de juiste leidersfiguren, en aerodynamisch denk ik ook niet dat ze sterk staan/stonden.

                                Wacht gewoon even af, binnen de tien jaar ben ik zeker dat ze wereldkampioen bij de constructeurs zijn. Hoe het met de rijderstitel zit, weet ik niet.
                                Maar of het Button nog zal zijn betwijfel ik een beetje ...
                                Ja maar als je kijkt naar al de honda seizoenen (deze bij bar inbegrepen) Dan faalt hun wagen wel altijd ergens in de betrouwbaarheid. En dan is dat bijna altijd een derde van het seizoen. Ik zie jenson wel nog wereldkampioen worden. Hij is altijd snel en heeft bij het einde van iedere wedstrijd wel een goed resultaat. Ik zie ze nog eerder wereldkampioen worden bij de rijders dan bij de constructeurs.

                                Comment


                                • #96
                                  Alfonso tikt Badoer van de baan foei foei! met video

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                    Alfonso tikt Badoer van de baan foei foei! met video

                                    http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=276
                                    Meneer Alonso denkt weer de slimme te zijn...

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Meneer Alonso denkt weer de slimme te zijn...
                                      Alonso, ik zeg het al jaren, ik moet hem niet!

                                      zo denk ik erover, persoonlijke mening

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        Alfonso tikt Badoer van de baan foei foei! met video

                                        http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=276
                                        Tja, wat dacht die eigenlijk te bereiken?
                                        Ik heb het er ook echt niet voor. Voor mij mag Jenson Button kampioen worden maar ja, dat zal wel een utopie blijven de eerstvolgende jaren.
                                        Ik tip op Raikonen.

                                        Comment


                                        • F2007 met Marlboro sponsoring;

                                          Comment

                                          Working...
                                          X