De nieuwe Spyker;
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Formule1 2007 Teampresentaties
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtennatuurlijk, de F1nieuws sites staan er vol.. maar ja, aangezien deze hier ook nog steeds niet gepost is (blijkbaar veel interesse voor )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk ben nochtans nog altijd een williams-fan en dat al sinds de tijd dat Nigel Mansell er voor de 2e keer reed, al volg ik de F1 minder de laatste jaren.
Maar de eerste echte test is pas in Melbourne en daarna zien we wel. Ik hoop op een spannend seizoen en ja dat Williams met Rosberg en Wurz de verrassing kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk BerichtenHehe nog een Williams fan op het forum. De FW29 ziet er goed en ze hebben bij Williams veel geleerd uit de fouten van vorig jaar. Met de interim wagen was er de betrouwbaarheid al en nu de eerste testdag met de nieuwe wagen is al hoopgevend.
Maar de eerste echte test is pas in Melbourne en daarna zien we wel. Ik hoop op een spannend seizoen en ja dat Williams met Rosberg en Wurz de verrassing kan zijn.
Maar de rijders nu? Laat me niet lachen. Ik beschouw Rosberg dan wel als een groot talent, ik ben er enorm hard van verschoten hoe hard die is teruggezakt vorig seizoen.
En Wurz... Vervanger voor Webber? *joke of the century*
Ik heb Wurz nog weten debuteren vor Benetton, en alhoewel hij gene misse indruk naliet heeft hij noooooit kunnen overtuigen. Een goede testrijder is ook gene garantie op een goede racerijder,en daar loopt het al wel eens fout met Wurz.
Ik denk echt dat het grootste verlies voor Williams Mark Webber is.
Ik vind dit jammer, omdat Williams zo'n mooi team is. Nog steeds onafhankelijk en redelijk succesvol (gezien de middelen), in een tijd waarin de autofabrikanten de sport domineren...
Chapeau, maar ik verwacht niet al té veel van dit jaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenIk ben ook lang Williams fan geweest, maar in de BMW-jaren had ik er niet zo'n hoge pet van op. De jaren met Mansell, Prost, Senna en Hill waren de topjaren. Hill was mijn favoriet.
Maar de rijders nu? Laat me niet lachen. Ik beschouw Rosberg dan wel als een groot talent, ik ben er enorm hard van verschoten hoe hard die is teruggezakt vorig seizoen.
Ik heb Wurz nog weten debuteren vor Benetton, en alhoewel hij gene misse indruk naliet heeft hij noooooit kunnen overtuigen. Een goede testrijder is ook gene garantie op een goede racerijder,en daar loopt het al wel eens fout met Wurz.
Ik vind dit jammer, omdat Williams zo'n mooi team is. Nog steeds onafhankelijk en redelijk succesvol (gezien de middelen), in een tijd waarin de autofabrikanten de sport domineren...
Wurz was inderdaad niet slecht bij benneton en ik denk dat hij veel heeft bijgeleerd in zijn Mclaren periode en die invalbeurt in San Marino was niet slecht.
Het is inderdaad niet het koppel zoals Montoya-Schumacher of Hill-Villeneuve, maar met Rosberg het talent en Wurz de ervaring is heel complementair duo.
Webber een verlies, ik weet het niet. Hij is een talent maar Heidfeld kon hem perfect volgen en ja vorig seizoen was hij meer aan zagen. En dit beïnvloed de sfeer en op een paar pieken heeft hij ook niet veel laten zien. Ik had liever gezien dat ze Heidfeld hadden behouden.
Budget is inderdaad een heikel punt. Maar ja de ervaring die zij hebben, hebben ze niet bij Honda of Red Bull. En we weten nooit hoever de samenwerking met Toyota gaat gaan. Williams heeft nu al hun versnellingsbak gedeeld met Toyota en er zijn ook nog andere technische samenwerking. De geruchten zijn er als dit jaar succesvol is voor Williams dat Toyota via Lexus meer geld in Williams kan investeren.
Ik snap uw redenering, maar ik ben en blijd een echte Williams fan en hoop alleen maar dat het beter kan worden en ben daar ook vrij zeker van. Maar dat is iedereen zijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenIk ben ook lang Williams fan geweest, maar in de BMW-jaren had ik er niet zo'n hoge pet van op. De jaren met Mansell, Prost, Senna en Hill waren de topjaren. Hill was mijn favoriet.
De jaren met Senna . 3 grand prix zal je bedoelen en toen was het eigenlijk al duidelijk dat deze combinatie al last had met Schumacher/benetton. Ik blijf er bij, Senna had beter bij McLaren gebleven dan had hij in 2000 zijn afscheid gevierd toen hij zijn 7e wereldtitel binnenhaalde. Maar ja, als....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe jaren met Senna . 3 grand prix zal je bedoelen en toen was het eigenlijk al duidelijk dat deze combinatie al last had met Schumacher/benetton. Ik blijf er bij, Senna had beter bij McLaren gebleven dan had hij in 2000 zijn afscheid gevierd toen hij zijn 7e wereldtitel binnenhaalde. Maar ja, als....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWilliams was geen team voor Senna, dat is net hetzelfde als Damon Hill bij Ferrari laten rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDe nieuwe Spyker;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtende nieuwe honda, weliswaar nog steeds in de zwarte interim-livery;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenOf Raikkonen bij Ferrari.
Comment
-
Ik wou maar aantonen, dat rijders als Senna, Prost, Mansell, Picquet en co, vroeger voor Williams wÃlden rijden. Ze hadden toen meer budget, een sublieme renault motor, en een uitstekend chassis, en niet te vergeten: Adrian Newey.
En heidfeld hield wel gelijke tred met Webber, maar er waren zo goed als geen uitschieters.
Als je de cijfers van de afgelopen jaren bekijkt, merk je trouwens dat er buiten Webber maar een paar mensen zijn die zo consequent vóór hun temagenoot op de grid staan, en finishen.
Webber heeft al zijn teamgenoten verslagen, op punten, en op de grid.
En al wie Monaco 2006 heeft gezien wéét dat Webber, ondanks een mindere auto (die de Williams echt wel was, daar zaagde hij niet over, hij was gewoon eerlijk), perfect meekon met de besten.
Ik vind dit erg jammer, en hoop dat Williams hier door geraakt, maar dit is toch zeker een mindere periode voor Williams...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWaarom brengen ze 'm zo niet uit? Erg knap, lekker sinister
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jens1992 Bekijk BerichtenDie livery is inderdaad nog maar tijdelijk. Waarschijnlijk zal sponsor BP hier de bovenhand krijgen en zal de auto iets WRC achtigs van Grönholm en Hirvonen bij Ford krijgen.
En de reden daarvoor is niet vergezocht: Hondan wil zijn groen beleid promoten. Dat het de kleur is van BP is mooi meegenomen, maar di sponsor is feitelijk 'klein', maar kan misschien iets bepalen.
Ik ben in ieder geval benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenZoals ik hier al anahaalde, denken ze er bij Honda serieus over na hem groen te stylen.
En de reden daarvoor is niet vergezocht: Hondan wil zijn groen beleid promoten. Dat het de kleur is van BP is mooi meegenomen, maar di sponsor is feitelijk 'klein', maar kan misschien iets bepalen.
Ik ben in ieder geval benieuwd.
Wanneer komt 'ie onder het doek uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenis ferrari al aan het testen met de nieuwe aerodynamische aanpassingen? ik denk het niet he?
Voor de rest mss een rondneuzen op thescuderia.net forums daar weten ze er ook veel van.
Comment
Comment