Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Formule1 2007 Teampresentaties
Collapse
X
-
Comment
-
NIEUWE LIVERY HONDA UITGELEKT !!!!!
autosportnieuws.be heeft foto's van nieuwe honda
--> www.autosportnieuws.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIs dat definitief de nieuwe Honda of is dit gewoon een promotionele stunt? Geen sponsors te zien of niets...
Erg vreemde aankleding, ondanks de goedbedoelende gedachte die erachter zit.
Dit is definitief.
Sponsors: vraag 'k me ook af...
Comment
-
Absoluut knap!! En inderdaad: nooit vertoond.
En sponsorloos rijden is in deze tijden opvallender dan de grootste koeien van letters die je je kan indenken, dus hopelijk houden ze't zo.
Wie vindt België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Wie vindt België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenPrachtig ! Mooiste livery in jaren !
Komen inderdaad geen sponsors op, maar iedereen die z'n naam opgeeft op die site die op de achterspoiler staat zal z'n naam zien verschijnen op de wagen...
Nee, ik vind deze livery niet zo mooi, origineel is hij zeker. Maar je ziet niets meer van de lijnen, dat vind ik een beetje spijtig.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDie je wel met een microscoop mag zoeken
Nee, ik vind deze livery niet zo mooi, origineel is hij zeker. Maar je ziet niets meer van de lijnen, dat vind ik een beetje spijtig.
De livery is mooi, leuk, origineel... Maar zo a-typisch formule-1 dat hij wel opvalt, maar de vraag is, of dat wel een goede zaak is...
Ik weet het niet. Ze zullen iig wel opvallen
(al prefereer ik bij opvallen toch de mooie Livery's van Jordan eind jaren '90)
Comment
Comment