Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Japan 2014

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 3 oktober 2014

03.00-04.30 1ste vrije training
    07.00-08.30 2de vrije training

Zaterdag 4 oktober 2014

04.00-05.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    07.00-08.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, RTL TELEVISION, SPORTING TELENET HD, BBC HD

Zondag 5 oktober 2014

08.00 Japanese Grand Prix - LA DEUX HD, RTL TELEVISION, SPORTING TELENET HD, BBC HD

FP1

Comment

FP2

Comment

Comment

Deze topics zijn de laatste tijd meer dood dan levend heb ik de indruk..
          denk dat het beter is dat we vanaf volgend jaar 1 algemeen F1 race topic aanmaken imo..

that said.. hopelijk is alles in orde met Bianchi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            Deze topics zijn de laatste tijd meer dood dan levend heb ik de indruk..
            denk dat het beter is dat we vanaf volgend jaar 1 algemeen F1 race topic aanmaken imo..

that said.. hopelijk is alles in orde met Bianchi
            Hopelijk gaat alles goed met Bianchi inderdaad.

En ja, topics zijn niet veel meer waard de laatste tijd, maar ik vind het wel handig omdat jij hier de uren zet en de tijden. Ik bekijk dat altijd (als enige waarschijnlijk)

Comment

Damn ziet er echt niet goed uit, hij heeft met helm tegen stuk van die tractor gebotst...

En zo'n talent, ik had/heb echt het gevoel dat hij bij een beter team aan de slag zou kunnen.
              Last edited by Schnippy; 05/10/2014, 13:20.

Comment

Hopen op het beste...

Comment

Doet mij een beetje denken aan de crash van Maria de Villota bij hetzelfde team toen ze haar oog verloor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Doet mij een beetje denken aan de crash van Maria de Villota bij hetzelfde team toen ze haar oog verloor .
                    Ook al aan gedacht. Ongelukkige samenloop van omstandigheden dit ongeval. Als die kraan er niet staat is het een crash zonder erg. Maar nu

Comment

Volgens HLN is Bianchi bij bewustzijn geweest en kon hij zelfstandig adem halen.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule...re-crash.dhtml

Comment

Vreselijk, het is zo lang goed gegaan met de F1...Maar het gevaar is onvermijdelijk. Hopelijk valt het mee, maar dit bericht doet mij vrezen. http://rmcsport.bfmtv.com/f1/bianchi...re-838397.html

En alsof het allemaal niet droef genoeg is- Vandaag is Andrea de Cesaris overleden na een motorongeluk in Rome. http://forums.autosport.com/topic/19...torbike-crash/ Rust zacht Andrea, je gaf de F1 kleur.

Comment

Hoofdwonden blijven jammer genoeg zeer riskant en kans op complicaties bij operaties is groter. Ik hoop dat alles goed gaat, maar als dat klopt van die nieuwe bloeding wordt het toch terug spannend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                            Hopelijk gaat alles goed met Bianchi inderdaad.

En ja, topics zijn niet veel meer waard de laatste tijd, maar ik vind het wel handig omdat jij hier de uren zet en de tijden. Ik bekijk dat altijd (als enige waarschijnlijk)
                            Ik kom hier ook steeds de uitzendtijden bekijken en de zenders waarop ik kan volgen ! Superhandig !

Comment

Zou jammer zijn moest hij zijn carriere zo afsluiten want meestal komt het niet goed na zulke zware ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Zou jammer zijn moest hij zijn carriere zo afsluiten want meestal komt het niet goed na zulke zware ongevallen.
                                Bianchi was inderdaad een talent. Ferrari testpiloot en toont veel met die Marussia. Er is misschien nog een kans dat hij terugkomt, niemand had verwacht dat Massa weer zou racen, maar die is niet zo groot. En dat is al zeker niet te voorspellen op dit moment. Hopelijk komt alles goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                  Bianchi was inderdaad een talent. Ferrari testpiloot en toont veel met die Marussia. Er is misschien nog een kans dat hij terugkomt, niemand had verwacht dat Massa weer zou racen, maar die is niet zo groot. En dat is al zeker niet te voorspellen op dit moment. Hopelijk komt alles goed.
                                  Massa is wel niet dezelfde sinds de terugkeer.

Comment

Hier een filmpje van de crasch,pfff dat was een zware klap tegen die bull...

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Hier nog eens. Voor hetzelfde geld is die zijn hoofd eraf:

http://youtu.be/4ztgW7UCHyw (niet meer te bekijken)
                                      Last edited by ; 06/10/2014, 19:12.

Comment

Wat een klap, de vonken vliegen er af, de heftruck vliegt half een meter de lucht in...Dit ziet er slecht uit. Nog een enorm geluk dat geen van de marshalls gewond is geraakt! Ik hoop nog steeds dat het mee valt maar, ik vrees ernstig

Comment

Working...
                                        X