Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2014

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 21 november 2014

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 22 november 2014

11.00-12.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, RTL TELEVISION, SPORTING TELENET HD, BBC HD

Zondag 23 november 2014

14.00 Etihad Airways Abu Dhabi GP - LA DEUX HD, RTL TELEVISION, SPORTING TELENET HD, BBC HD

Die dubbele punten in deze race vind ik maar iets stom nu. Kunstmatig iets van Bernie om ook in de laatste race nog veel geld uit kijkcijfers te halen.

Comment

De dubbele punten zijn idd een vervalsing van het kampioenschap. Wel handig om de spanning erin te houden als je een oppermachtig team hebt zoals Mercedes dit jaar. Bij deze is er ook bevestiging dat Vettel wel degelijk naar Ferrari gaat.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

FP1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          De dubbele punten zijn idd een vervalsing van het kampioenschap. Wel handig om de spanning erin te houden als je een oppermachtig team hebt zoals Mercedes dit jaar. Bij deze is er ook bevestiging dat Vettel wel degelijk naar Ferrari gaat.
          Tis niet omdat ik Hamilton fan ben, maar hij verdient de titel. Meer pech dan Rosberg en dubbel zoveel gewonnen. Lijkt mij de logische kampioen.

Comment

FP2

Comment

FP3

Comment

Qualify

Comment

Ik ga kijken. Ik zou Rosberg niet afschrijven ook al maakt Hamilton het meeste kans.
                  Als Hamilton geen goede start maakt word het wel niet gemakkelijk om die snelle williams terug in te halen op het rechte stuk wat zowat het énige punt is.

Comment

Jammer dat Rosberg pech heeft Maar hij had het al 'verprutst' bij de start.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                      Jammer dat Rosberg pech heeft Maar hij had het al 'verprutst' bij de start.
                      Weet niet wat er gebeurt is maar hij blijft nu verder wegzakken.

Sent from here
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Weet niet wat er gebeurt is maar hij blijft nu verder wegzakken.

Sent from here
                        Slechte start en dan ERS faillure en remproblemen.

Comment

2 kampioenen bij elkaar. Rosberg die als 12e eindigt en die Hamilton komt feliciteren. Prachtig. Ook tot het einde rijden zoals het hoort. Fantastische mens. Rosberg is ook een beetje mijn held vandaag.

Comment

De racepace van Hamilton was deze jaar gewoon veel beter. Een goede start van rosberg had voor spanning kunnen zorgen.

Comment

godverdomme
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Persoonlijk ben ik blij dat Hamilton gewonnen heeft ook al heeft Rosberg het verre van slecht gedaan. Achteraf bekeken was Schumi zo slecht nog niet tegen Rosberg... Maar ik ben geen fan van Rosberg... Hamilton heeft ook erg constant gereden dit seizoen. Vroeger maakte hij wel eens vaker foutjes.

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Hamilton kan maar 1 ding van Rosberg leren en dat is zijn emoties onder controle houden als het foutloopt zoals in monaco , spa ....

Comment

Ik hoop alleen maar dat Hamilton dat schaamhaar van zijne kop scheert volgend seizoen... Dat trok afgelopen seizoen op niks...

Wat vinden jullie er trouwens van dat McLaren nog geen beslissing genomen heeft ivm hun rijdersduo? Wie gokken jullie dat het zitje krijgt?
                                    Alonso - Button
                                    Alonso - Magnussen
                                    Button - Magnussen ??? Is dat de reden dat er geen beslissing volgt...??

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Button is de betere van de 2 . Ik zou voor Alonso en Button gaan.

Comment

Ik denk dat honda liefst van al Alonso en Hamilton in één team wilt .

Comment

Working...
                                        X