Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open trackday in groep

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Open trackday in groep

Blijkbaar zijn er vele die geïnteresseerd zijn in een open trackday ervaring. kefkie zou op het circuit van Zandvoort iets kunnen ineen flatsen, wat heel interessant kan zijn.

Zijn er autoforum leden geïnteresseerd in een trackday in groep, om eventueel de kosten te drukken? Geef uw naam op, welke cirucuit, wanneer enz... . Ik weet niet of het met een trackday formule wel mogelijk is om de prijs te kunnen drukken als men in groep iets organiseert.

Ik zal mijn naam maar als eerste vermelden zeker?

Door kefkie georganiseerd op Zandvoort

1) kikie

Niet tijdens deze data:

* 11 december 2014 tot 21 december 2014
    * 17 januari 2015 tot 25 januari 2015
    * 13 februari 2015 tot 21 februari 2015
    * 7 maart 2015 tot 14 maart 2015
    * ergens in april ook niet (staat nog niet vast)

Door kefkie georganiseerde driftlessen

1) kikie

PS: niet tijdens het krokusverlof he voor de driftlessen.

Trackday op Belgische circuits door wie of wat dan ook georganiseerd.

1) kikie
    2) Superplastik

Niet tijdens deze data:

* 11 december 2014 tot 21 december 2014
    * 17 januari 2015 tot 25 januari 2015
    * 13 februari 2015 tot 21 februari 2015
    * 7 maart 2015 tot 14 maart 2015
    * ergens in april ook niet (staat nog niet vast)

Ik denk persoonlijk wel niet dat het interessant is om tijdens de wintermaanden een trackday te volgen.
    Last edited by ; 22/11/2014, 20:07.

Interesse, ast betaalbaar is Zou het nie beter zijn moesten we het na de feestdagen doen? Gaan er meer mensen vrij zijn! Voor de rest kan ik mij nog wel aanpassen! Circuit maakt nie zoveel uit!

Comment

In februari organiseer ik een driftdag. Met eigen wagen of huurwagen, met of zonder begeleiding. Prijzen zijn daar ongeveer wel voor bekend maar nog niet 100% zeker

14/12 zit ik samen met enkele mensen om alles te bespreken en zien wat mogelijk is. Dan open ik een topic met alle juiste info

Voor een circuitdag kan ik altijd wel iets in elkaar steken, zelfde formule weer, eigen auto/huurauto/met of zonder begeleiding.
      BMW X5 45e

Comment

Ik wil voor de fun wel is met mijn tamme diesel full pull over een circuit scheuren eig
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Awel, circuit heb ik interesse, driften niet echt. Je laat maar iets weten als je concrete plannen hebt!

Comment

Weinig interesse tot nu toe. Misschien als de winter voorbij is? Echt niemand anders geïnteresseerd in trackdays?

Comment

Kdenk da het idd de meeste mensen afschrikt mee de winter en dat de zomer beter zou zijn!

Comment

Ja, hopelijk blijft deze "thread" dan nog zichtbaar in de lijst van "threads". Ik ga alleszins ooit, hopelijk in 2015, een trackday doen en zeker leren driften.
                Last edited by ; 23/11/2014, 16:18.

Comment

Altijd in voor een trackday....
                  alleen denk ik niet dat dit zo evident te organiseren is hoor als gewoon particulier/individu...

driften geen interesse voor...

grtz

Comment

Ik wil met mijn krel ook wel eens op circuit, vooral in de weg rijden

Comment

Hier ook altijd interesse.
                      Er zijn er hier nog een stuk of 6 waarvan ik zeker weet dat ze meegaan maar die komen hier niet alle dagen kijken.

Sent from here
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Driften op weeze wil ik ZEKER doen!
                        Trackdays ook! Ik hoor het wel
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Open trackday in groep

Driften komt er zowiso.

Trackday kan ik wel regelen om een tweetal boxen te fixen op Zandvoort tegen een mooie prijs voor een AF groep om een namiddagske rond te crossen daar, met begeleiding desnoods voor de geïnteresseerden

Uiteraard gaan er andere mensen bij zijn om de kosten te drukken, maar echt druk zal het nooit zijn want dat zijn altijd wel rustige dagen . En er wordt altijd enorm hoffelijk gereden imo!
                          Last edited by kefkie; 23/11/2014, 21:49.
                          BMW X5 45e

Comment

Geen problemen mee, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Comment

Ik hou dit in de gaten

Comment

Op Zandvoort heb ik altijd al is willen rijden, is naar't schijnt ook een lekker (snel) circuit. So I'm in.

Comment

Hou ik in de gaten,driften is niet zo mijn ding ,liefst ergens in april-mei,

Comment

Ook wel interesse in een trackday, als de prijs aanvaardbaar is natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                      Ik wil voor de fun wel is met mijn tamme diesel full pull over een circuit scheuren eig
                                      Ik doe mee met de Mondeo van de mama! Gaat toch weg in september
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Ik wil met mijn krel ook wel eens op circuit, vooral in de weg rijden
                                      Niet als ben en in meedoen, duizend keer sneller
                                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Driften komt er zowiso.

Trackday kan ik wel regelen om een tweetal boxen te fixen op Zandvoort tegen een mooie prijs voor een AF groep om een namiddagske rond te crossen daar, met begeleiding desnoods voor de geïnteresseerden

Uiteraard gaan er andere mensen bij zijn om de kosten te drukken, maar echt druk zal het nooit zijn want dat zijn altijd wel rustige dagen . En er wordt altijd enorm hoffelijk gereden imo!
                                      Super!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Idem, als dat betaalbaar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten

Ik denk dat mijn prijzen best wel ok zijn!

net zoals dat slippen toen meeviel voor wat het was, en het driften ook best ok is. Er zit niet veel volk tussen mij en organisator he, dat er niet onnodig veel geld ergens blijft plakken.
                                        Last edited by kefkie; 24/11/2014, 11:59.
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X