Laatste keer Clastres heb ik 185€betaald,wat vind ik zelf best meeviel,Ecuyers was 250€ geloof ik ,zit het ergens in die orde?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Open trackday in groep
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk doe mee met de Mondeo van de mama! Gaat toch weg in september
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNiet als ben en in meedoen, duizend keer sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenLaatste keer Clastres heb ik 185€betaald,wat vind ik zelf best meeviel,Ecuyers was 250€ geloof ik ,zit het ergens in die orde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoor Zandvoort en eigen auto zal het daar rond zitten. Met huurauto zal het iets hoger liggen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDriften komt er zowiso.
Trackday kan ik wel regelen om een tweetal boxen te fixen op Zandvoort tegen een mooie prijs voor een AF groep om een namiddagske rond te crossen daar, met begeleiding desnoods voor de geïnteresseerden
Uiteraard gaan er andere mensen bij zijn om de kosten te drukken, maar echt druk zal het nooit zijn want dat zijn altijd wel rustige dagen . En er wordt altijd enorm hoffelijk gereden imo!
Zandvoort heb ik op mijn to do list voor 2015...
Dus zeker kandidaat dan!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenHoe is de asfalt van Zandvoort? Is het net als Zolder wreed slijtig voor de banden? De 'ring daarentegen is totaal niet slijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenUw mama of de Mondeo?
Niet en ik als snap zin die.
Sorry kikie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenDas teken dat je ni hard genoeg rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDe Mondeo sowieso, maar doe een bod en misschien mag de mama ook weg
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenU heeft een punt "Niet als Benz en ik meedoen, dan ben jij duizend keer sneller."
Sorry kikie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenE36 325i.
Verlaagd, leeggehaald, rolkooi erin,...
Verzekerd ben je zo goed als nooit op een circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIs ze knap en rijk en vrij (en jong genoeg)? Dan moogt ge ze verkopen. Ik geraak niet van't straat door de één of andere reden.
Sorry? Voor wat?
En nee, rijk is ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMijn immigranten-nederlands
En nee, rijk is ze niet
Nier rijk? Das niks, knap en jong genoeg is al voldoende. Nie boven de 40 en nog beter onder de 35. Allé, nu ben ik het autoforum al aan het gebruiken om te daten. Ja watte.
Comment
Comment