Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open trackday in groep

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Immigranten Nederlands? Nu maakt ge me nog curieuzer.

Nier rijk? Das niks, knap en jong genoeg is al voldoende. Nie boven de 40 en nog beter onder de 35. Allé, nu ben ik het autoforum al aan het gebruiken om te daten. Ja watte.
    Ale jongen Ge corrigeert mijn typfouten en ik excuseer mij en tis nog niet goed

En onder de 35 of zelfs 40, ik vrees er voor Checkt mijne leeftijd eens onder mijnen avatar

Comment

Ik heb niks gecorrigeerd en toch zeker geen typfouten. Gewoon gezegd dat ik het niet verstond.

Comment

Ik heb niks gecorrigeerd en toch zeker geen typfouten. Gewoon gezegd dat ik het niet verstond.
        Geen zorgen Tis oke

Comment

Immigranten Nederlands? Nu maakt ge me nog curieuzer.

Nier rijk? Das niks, knap en jong genoeg is al voldoende. Nie boven de 40 en nog beter onder de 35. Allé, nu ben ik het autoforum al aan het gebruiken om te daten. Ja watte.
          Nen bmw of een ster kopen dat gaat wat beter gaan dan uwe Ford ze.

En trackday zie ik ook wel zitten met huur auto.
          RIP Den borre!

Comment

Tis een beetje off-topic aant gaan Ter is wel gelijk veel belangstelling dus ik denk dat het nog iet kan worden!

Comment

Ik ken iemand persoonlijk goed die op den bureau van sky limit events werkt. 'k Zal da maske eens goed aanpakken om te zien wat mogelijk is.

Comment

Ik ken iemand persoonlijk goed die op den bureau van sky limit events werkt. 'k Zal da maske eens goed aanpakken om te zien wat mogelijk is.
                Niet te neig aanpakken he, ze moet het nog kunnen vragen!

Comment

Als we in groep gaan, allemaal tezamen dus, is er een korting mogelijk.

Comment

Ik heb hier ook wel interesse in !

Comment

Perfect kikie! Wanneer zou je het plannen?

Comment

Wat in groep? Tussen die zotten van skylimit?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Zeker dit jaar niet meer. Winterperiode is ook niet zo evident met al die winterbanden en tonnen grip dat die produceren.

Wat me ook door dat maske is gezegd (lief van ne maat) is dat als het de eerste keer is, dan moet je eerst circuitrijlessen volgen. Kwart na 7 op 't circuit aanwezig zijn. Van 8 tot 9 theorie, dan een uurke met begeleider en dan alleen achter een pace car rijden. In de namiddag nog een vol uur alleen rijden. Als iemand op z'n eigen die eerste initiatielessen volgt mag die direct alleen rijden.
                          Max. 50 auto's per sessie mogen op 't circuit. Dus als we met 50 forumleden daar zijn, mag er niemand anders tussen komen rijden.

Prijs waar zij over sprak was €245 zonder de eventuele en ik zeg eventuele korting als we met nen hoop te gelijkertijd het circuit gaan over hoop zetten.

Comment

Rijlessen...��
                            Als je daar iedereen ziet rijden.. Ma bon. Tussen die zotten van skylimit ga ik echt niet rijden. Jammer. Dacht dat het een gesloten trackday was.
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Da is een zeer proper prijske! Daar doek et zeker voor
                              Ik zou het zelf wel nie doen mee eigen auto, dan liever eentje huren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Rijlessen...��
                                Als je daar iedereen ziet rijden.. Ma bon. Tussen die zotten van skylimit ga ik echt niet rijden. Jammer. Dacht dat het een gesloten trackday was.
                                Moet je aan kefkie vragen. Die gaat op Zandvoort iets organiseren. Staat in de eerste post. Ik zit eerlijk ook eerder op de trackday van kefkie te wachten. Binnenkort weten we daar meer over.

Comment

Twordt ier verwarrend Tkan nooit geen kwaad om toch al eens mee twee te horen!

Comment

kefkieeeeeeee, waar zijt gij?

Comment

kefkieeeeeeee, waar zijt gij?
                                      Hij is zeeziek van met zijnen boot rond te rijden. ;-)

Sent from here
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hier!

ik heb ook ervaring met die van skylimit, dat zijn écht drukke dagen in de namiddag. Ik geloof dat nooit van die 50 deelnemers per sessie.

en die lessen in die voormiddag zijn ook niet alles imo..

"Mijn" trackday is niet enkel voor ons he, of er moet veel volk op afkomen . Maar degene waar we mee delen zijn wel serieuze mensen die gentleman-achtig kunnen rijden en niet zoals op zo'n dagen als op Zolder bij Skylimit bv. Want daar ik heb serieuze dingen zien gebeuren waar ik mijn twijfels bij heb

en die zijn ook nooit zo heel druk qua volk.
                                        BMW X5 45e

Comment

Haha, hij heeft mij gehoord.

Zandvoort interesseert me ten zeerste.

Sky limit events staat me eerlijk gezegd ook niet echt aan.

We kunnen misschien een parkoerke tekenen op de parking van de Carrefour?

Comment

Working...
                                          X