Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie rijdt er karting op dit forum?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

In het voorjaar en de zomer wel eens regelmatig in Genk outdoor met de snelle karts.
    Woensdag, karting after work, en donderdags de 100 miles races.

Winter, regelmatig eens in Bilzen indoor terug te vinden.
    Wat ook eens leuk is en wat afwisseling, in Hasselt, actionkart, driftkarting :-D

Comment

Ik ga eens proberen te karten. Gezien ik nog nooit met een kart gereden heb, gaat dat niet simpel zijn. Maar misschien bevalt het me wel en heb ik een nieuwe hobby.

Comment

Je hebt dus een nieuwe hobby Ik ga dat ook vaker beginnen doen vanaf ik werk heb. Nu is dag nog iets te duur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
          Ik ga eens proberen te karten. Gezien ik nog nooit met een kart gereden heb, gaat dat niet simpel zijn. Maar misschien bevalt het me wel en heb ik een nieuwe hobby.
          Een keer ben ik eens gaan karten. Ergens in Duitsland was dat, indoor. Bij de minste slip in een bocht, stond die domme kart volledig stil en moest de motor m'n 108kg puur fantasievlees weer op gang trekken. Ik verloor letterlijk massa's seconden.

Comment

Matthias M hier op het forum is een echte topper

Comment

Gezien ik 10 jaar lang wagencontrole geoefend heb bij JESCO zal ik maar naar inkart gaan zekers? Ik zou anders niet weten waar.

Comment

Slippen is sowieso niet goed.
                Remmen vóór de bocht en gas geven bij insturen.

Als kind begonnen met een dagcursus de eerste keer dat ik in een kart stapte.
                Dat helpt wel, zelfs als je niet frequent kart. Vaak wel bovenaan de dag top 10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                  Slippen is sowieso niet goed.
                  Remmen vóór de bocht en gas geven bij insturen.
                  Niet rap. Wel goed
                  Ik ga het ook eens doen in Sint Niklaas of Puurs(inkart). Ik heb het een jaar of 10-15 geleden ook eens gedaan. Werd wel wat misselijk van de CO herinner ik me.
                  Last edited by Den Paarse Capri; 04/04/2015, 14:40.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ben daarjuist eens naar goodwillkarting gaan zien. Zag er maar verwaarloosd uit. Op ongeveer een 3-tal kilometer van mijn huiseke is deze indoorkarting.

Comment

eerste keer karting was in Knokke ( zoute?), was toen een jaar of 11-12 (begin jaren '90) en ben toen met de papa daar gaan rijden. Remmen was verboden enkel gas geven en gas lossen.

Dan van mijn 14 tot mijn 16 wekelijks gaan karten bij Inkart te Puurs.

Is een verslavende hobby die de nodige centjes vraagt
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Vorige maand 6e maandtijd gereden in Kortrijk

Comment

1.11.300 op Genk onlangs nog. Secondje trager dan de snelsten, wel pas in de 2de stint. 1ste stint 1.12, maar toen moest ik er terug inkomen :p. Die verdomde haarspeldbocht verrast iedereen -> te hard op de rem -> tête à queue

Comment

Working...
                          X