Onlangs een t3 gekocht met wat laswerk aan.dit is in orde gebracht door een garagist.ik vroeg hem ook omdat hij hem gelast had hiermee ook naar de keuring te gaan.hij vertelde me dat hij alle riempjes had aangespannen en de motor had nagekeken.op het moment dat hij terug komt van de keuring laat de. Motor het afweten.olie en water liepen eruit.kan gebeuren was zijn reactie.ik ben dan zelf naar de motor gaan kijken en stelde vast dat de alternatie gewoon los stond dus niet deftig vastgevezen.gevolg dat de riem naar de krukas gebroken is.dus ook geen waterkoeling meer.vervolgens ben ik het verklikker lichtje van het water gaan checken en dit werkt nog.volgens mij ligtvde fout van deze kapotte motor bij de garagist omdat die blijven rijden is met een motor die warm liep.hijnwil dus czelfs de takelkosten op mij verhalen.iemand enige suggestie hoe ik kan bewijzen dat de fout bij de garagist ligt of iemand andere suggesties. Bovendien wil hij mij veel te hoge kosten aanrekenen voor alles.heeft die man pech dat ik op de hoogte ben van de gangbare prijzen. Wie heeft zoiets ook al meegemaakt en kan mij suggesties aan de hand doen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
alternator kapotmotor loopt warm en knalt kapot
Collapse
X
-
Bovendien wil hij mij veel te hoge kosten aanrekenen voor alles.heeft die man pech dat ik op de hoogte ben van de gangbare prijzen.
7 best alternatives to solarmovies for watching movies online
list of one piece filler episodes
Techmagzine
Last edited by 017hnoor; 17/07/2021, 13:25.
Comment
-
En wat zijn dan gangbare en te hoge prijzen?
Je hebt die T3 net gekocht. Die dingen staan er bekend voor dat die blokken het begeven wegens te licht voor de 'zware'. De kans is heel erg groot dat je hetzelfde voor zou gehad hebben.
Ik weet zoniet of de garagist aanvallen de beste oplossing is. Volgens mij ga je meer winnen als je samen naar een oplossing zoekt. Bijvoorbeeld dat jij een vervang motor zoekt en dat hij deze als compensatie voor jou inbouwt.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenEn wat heeft dit met 'Autosport' te maken...?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment