Bon, hier zitten wel wat mensen die met hun dagelijkse, lees 'ingeschreven' wagen, dus met nummerplaat op circuit geregeld gaan 'tracken'.
Dit om alom gekende voordelen; met je wagen tot aan/op het circuit rijden, geen gesleur van aanhanger, geen 2 wagens nodig, enz...
Ik doe dit dus ook, en zal het dit jaar mogelijk nog wat meer gaan doen.
1 ding steekt mij altijd wat tegen->
Afstand van verhaal ondertekenen per circuit'ervaring' én het feit dat je verzekering...niet telt/geld...
Hmm, infeite zijn dat 2 zaken maar laat ons het houden bij de issue 'verzekering'
Heb zelf kleine omnium
Gebeurt er wat op circuit, wat dan ook, kan ik hier volgens mijn verzekeraar géén beroep op doen.
Bestaan er nu echt geen alternatieve verzekering voor het rijden op circuit...?
Dat je bvb kan afsluiten voor 6 maand / 4 maand...?
Dacht zo is iets gevonden te hebben, engelse firma, ging over 3 à 4hnd euro voor 1 circuitdag....
Had ik zoveel centen dan kocht ik wel auto enkel voor circuit.
Of nemen jullie full omnium en neem je dan een 'loopje' met de verzekeraar?Euh ja menneer er reed er eentje in mn flank...nee gegevens heb ik niet, hij was zo rap terug weg, op de Radaillon kon ik hem echt niet bijbenen...
Graag jullie ervaringen / evt. advies...
Dit om alom gekende voordelen; met je wagen tot aan/op het circuit rijden, geen gesleur van aanhanger, geen 2 wagens nodig, enz...
Ik doe dit dus ook, en zal het dit jaar mogelijk nog wat meer gaan doen.
1 ding steekt mij altijd wat tegen->
Afstand van verhaal ondertekenen per circuit'ervaring' én het feit dat je verzekering...niet telt/geld...
Hmm, infeite zijn dat 2 zaken maar laat ons het houden bij de issue 'verzekering'
Heb zelf kleine omnium
Gebeurt er wat op circuit, wat dan ook, kan ik hier volgens mijn verzekeraar géén beroep op doen.
Bestaan er nu echt geen alternatieve verzekering voor het rijden op circuit...?
Dat je bvb kan afsluiten voor 6 maand / 4 maand...?
Dacht zo is iets gevonden te hebben, engelse firma, ging over 3 à 4hnd euro voor 1 circuitdag....
Had ik zoveel centen dan kocht ik wel auto enkel voor circuit.
Of nemen jullie full omnium en neem je dan een 'loopje' met de verzekeraar?Euh ja menneer er reed er eentje in mn flank...nee gegevens heb ik niet, hij was zo rap terug weg, op de Radaillon kon ik hem echt niet bijbenen...
Graag jullie ervaringen / evt. advies...
Comment