Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Australian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

FP2

Comment

Ik ben eens benieuwd naar Verstappen.
      BMW X5 45e

Comment

Oei McLaren.....
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

McLaren draait al een paar jaar niet meer mee aan de top. Anderzijds zeggen die vrije oefensessies ook niet zoveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            McLaren draait al een paar jaar niet meer mee aan de top. Anderzijds zeggen die vrije oefensessies ook niet zoveel.
            True, maar ik had ze toch graag punten zien pakken. Ze hebben een paar mooie aanwinsten in hun team dus normaal moet het goedkomen. Zoals het er nu uitziet halen ze de finish nog niet...
            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Wat ik mij afvraag over McLaren, in hoeverre heeft Magnussen zich kunnen voorbereiden? Ik denk dat Alonso en Button het merendeel van de testen gereden heeft? Of vergis ik mij daarin?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                Wat ik mij afvraag over McLaren, in hoeverre heeft Magnussen zich kunnen voorbereiden? Ik denk dat Alonso en Button het merendeel van de testen gereden heeft? Of vergis ik mij daarin?
                Denk 2 testdagen in Barcelona en de rest simulatiewerk.
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                  Denk 2 testdagen in Barcelona en de rest simulatiewerk.
                  Al bij al dus beperkte ervaring in die nieuwe wagen. Zeker als die nu nog steeds niet op punt staat. Crash in fp2 en met slechts 1 auto voor McLaren in fp1?

Comment

FP3

Qualify

Comment

Mercedes lijkt weer ongenaakbaar.

Comment

Melbourne is wel een snel circuit. Volgende Gp ga je pas echt zien hoe het staat. Hopelijk wat dichter op elkaar. Nuja, misschien eerst de race afwachten

Comment

Verstappen langzamer dan Sainz jr, dat moet dit seizoen niet te vaak gebeuren, want dan degradeer je tot tweede rijder.

Comment

Lotus heeft een knappe development driver.
                            Maldonado mag wel zijn zitplaats met haar wisselen.

Vreemd om Vettel in een Ferrari te zien maar het was precies geen slechte keuze om van team te veranderen.

Mclaren met zo'n resultaat, wow.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Verstappen langzamer dan Sainz jr, dat moet dit seizoen niet te vaak gebeuren, want dan degradeer je tot tweede rijder.
                              Volgens mij is verstappen wel sneller hoor . Alleen heeft hij het nu niet kunnen laten zien. Nu ja 17jaar en een raket onder u gat en pak minder ervaring dan zijn teamgenoot .Heeft ook een fout gemaakt tijdens qualy. Nu is het wel een dure fout want inhalen is wel moeilijk op dit circuit of straat.

Het doet wel pijn om mclaren zo te zien maar ze zullen er ooit wel de vruchten van plukken.
                              Terug mooi om te zien dat Kimi weer presteerd.

Mercedes is een dikke seconde sneller pfff . Zolang geen problemen maakt Lewis gehakt van Nico.

Ben benieuwd naar de 3de plaats. Ferrari zal wel een beter racepace hebben maar Williams heeft een goede topspeed dus zal het bij de start of strategie moeten .

Tussen 8en 12 gaat ook zeer interessant worden.

Comment

Die Nasr deed het ook niet slecht trouwens. Mag ook gezegd worden vind ik Vettel bij Ferrari is inderdaad een mooie stap, maar wat ik mij dan afvraag is in hoeverre dat is door zijn inbreng.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                  Die Nasr deed het ook niet slecht trouwens. Mag ook gezegd worden vind ik Vettel bij Ferrari is inderdaad een mooie stap, maar wat ik mij dan afvraag is in hoeverre dat is door zijn inbreng.
                                  Niet, die paar maanden gaan het echt niet maken.
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                    Niet, die paar maanden gaan het echt niet maken.
                                    Dat weet ik, maar ik heb nu al enkele artikels gelezen waar Vettel de ommekeer brengt bij Ferrari

Comment

Mercedes op 1 en 2 en daarna, met een zeer groot tijdsverschil een Ferrari. Het lijkt er nu al op dat we een herhaling van vorig seizoen krijgen.

Comment

Amai wat een blunders van Ferrari. 2 maal maken ze een fout in de pits.
                                        Net wanneer Ricciardo buiten de drs zone van Nasr zit halen ze kimi binnen . Iedereen op 1stop en hij op 2.
                                        Waar zijn de mannen als Ross Brawn en Jean todt die nog iets van strategies wisten.

Ferrari Williams gaat een leuke strijd worden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Ferrari Williams gaat een leuke strijd worden .
                                          Manor en Mclaren ook
                                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                          X