Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Malaysian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    t'is erg idd
    begint te regenen > rode vlag > quali uitgesteld > daarna iedereen meteen buiten op intermediates
    laat ze toch gewoon voortdoen op full wets.. pas als de helft eraf vliegt op full wets, dan kan je mss aan een rode vlag denken..
    Idem . Wat is het nut dan van F1. F1 hoort gewoon iets of wat gevaarlijk te zijn en zo verlies je gewoon kijkers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Alonso is gebrand om bij McLaren successen te halen, die gaat wel blijven strijden. En de motoren mogen evolueren he, in de basis zal weinig mis zijn, kan goed zijn dat ze maar op 2/3 vermogen draaien om in het begin geen risico's te nemen. Eerst een paar races uitrijden, en dan verder zien. En hoe de huidige resultaten zijn maakt een gridstraf ook niet echt uit
      Als dat nog lang duurt bij Mclaren zal Alonso zijn motivatie wel verliezen. De beste rijder op de grid rijd achteraan.
      Last edited by ; 29/03/2015, 23:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Denk dat McLaren niet wakkerligt van de resultaten.

Als het op het eind van het seizoen nog zo is gaat het wat anders zijn

Bij McLaren hadden ze nog niet zo lang geleden ofwel de constructeurstitel ofwel de wereldkampioen bij hun rijders. Reken maar van wel dat dit pijn doet bij zo'n team. Hun budget is ook niet klein en dan verwachten ze resultaten.

Comment

Ze hadden wel verwacht niet in de top 5 te staan, maar ze hadden niet verwacht om laatste ze zijn (buiten die manor's).
          Hun chassis is redelijk oké maar iedereen had meer verwacht van Honda.
          Al ben ik wel overtuigd dat de Honda fundamenteel beter is dan de Renault.

En over de regels, tja. Ik vind dat ze meer dan de helft van de regels mogen afschaffen.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Waarom zou Honda beter zijn dan Renault? De F1 is een volledig andere wereld dan de productiewagens. Daar speelt ervaring, budget en sterk leiderschap een veel grotere rol.

Comment

Knappe foto

Comment

Vettel heeft gewonnen. Leuk dat Mercedes het niet zomaar voor het grijpen heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Vettel heeft gewonnen. Leuk dat Mercedes het niet zomaar voor het grijpen heeft.
                  en nog eens een echt mooie koers ook!
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Toffe race inderdaad! Verstappen reed ook fantastisch, ik ben fan!
                    Lijkt mij vooral een tactische fout door al te pitten na 3 ronden. Al zou het dan nog spannend geweest zijn door de snellere bandendegradatie bij Mercedes.

Comment

Waarom zou Honda beter zijn dan Renault? De F1 is een volledig andere wereld dan de productiewagens. Daar speelt ervaring, budget en sterk leiderschap een veel grotere rol.
                      Ja dat weet ik. Het gaat over de fundamentele opbouw, waar de MGU-H is geplaatst alsook de turbo. Mercedes heeft dat gewoon het slimste aangepakt, kort gevolgd door honda en ferrari.
                      Last edited by CaliforniaDream; 29/03/2015, 13:16.
                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                        Lijkt mij vooral een tactische fout door al te pitten na 3 ronden. Al zou het dan nog spannend geweest zijn door de snellere bandendegradatie bij Mercedes.
                        Inderdaad ! Opzich verwaarloos je zo uw 3 stop en maak je er een 2stop van. Vanaf toen liep Mercedes achter de feiten aan...

Ook was het een zeer spannende race, niet persé vooraan maar eerder in de middenmoot. Constant inhaalacties en dergelijke
                        De straf voor Perez vind ik juist, die voor Hulkenberg niet...
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Hulkenberg kon toch net een tikkeltje inhouden want zat aan het achterwiel van Kvyat. Ik vond beide straffen wel licht, waren beiden vermijdbare incidenten. Perez liet zijn Force India net iets te ver naar buiten glijden, is voor mij ook meer een race incident.

Comment

Ze hadden voor Hamilton dit weekend ook een speciale helm geprepareerd vanwege de Petronas thuisrace, maar die mocht ie niet dragen omwille van de regels..
                            zag er wel nice uit eigenlijk

Comment

Amai wat een race . Ik heb ervan genoten . Melbourne was echt zwak vergeleken met dit.
                              Dat Melbourne een uniek circuit is wisten we wel maar dat Ferrari zomaar Mercedes zou aftroeven . De omstandigheden in sepang zijn ook wel uniek en de Mercedes had daar meer last van .

Ik denk niet dat Ferrari sterker is als Mercedes maar nu en dan gaan ze wel voor verrassingen zorgen.

Comment

Hulkenberg kon toch net een tikkeltje inhouden want zat aan het achterwiel van Kvyat. Ik vond beide straffen wel licht, waren beiden vermijdbare incidenten. Perez liet zijn Force India net iets te ver naar buiten glijden, is voor mij ook meer een race incident.
                                Ik vond de stop and go erover. Zulke dingen gebeuren nu éénmaal in races.

Comment

Ik weet één ding, Alonso zal vloeken

Comment

Ik weet één ding, Alonso zal vloeken
                                    Hij verdient wel goed voor achteraan te rijden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Hij verdient wel goed voor achteraan te rijden .
                                      Volgens mij verdient die meer per jaar dan het jaarlijkse budget van de teams waar hij moet tegen racen, Manor bvb. Zou ergens tot 50 miljoen zijn had ik ergens gelezen. Al lijkt mij dag wel erg veel

Comment

Ik denk dat Alonso liever de helft daarvan inlevert om vooraan mee te doen. Ik ken weinigen die zo een auto kunnen uitpersen en overlopen van ambitie als hij.
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat Alonso liever de helft daarvan inlevert om vooraan mee te doen. Ik ken weinigen die zo een auto kunnen uitpersen en overlopen van ambitie als hij.
                                          ook mijn mening
                                          spijtig dat ze Ericsson ook niet terug op de piste geduwd hebben, er zijn al zo weinig wagens

ook Verstappen (tov Red Bull) vond ik goed na 2e ronde

Comment

Working...
                                          X