Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA Formula One 2015 - Malaysian Grand Prix
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlonso is gebrand om bij McLaren successen te halen, die gaat wel blijven strijden. En de motoren mogen evolueren he, in de basis zal weinig mis zijn, kan goed zijn dat ze maar op 2/3 vermogen draaien om in het begin geen risico's te nemen. Eerst een paar races uitrijden, en dan verder zien. En hoe de huidige resultaten zijn maakt een gridstraf ook niet echt uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDenk dat McLaren niet wakkerligt van de resultaten.
Als het op het eind van het seizoen nog zo is gaat het wat anders zijn
Bij McLaren hadden ze nog niet zo lang geleden ofwel de constructeurstitel ofwel de wereldkampioen bij hun rijders. Reken maar van wel dat dit pijn doet bij zo'n team. Hun budget is ook niet klein en dan verwachten ze resultaten.
Comment
-
Ze hadden wel verwacht niet in de top 5 te staan, maar ze hadden niet verwacht om laatste ze zijn (buiten die manor's).
Hun chassis is redelijk oké maar iedereen had meer verwacht van Honda.
Al ben ik wel overtuigd dat de Honda fundamenteel beter is dan de Renault.
En over de regels, tja. Ik vind dat ze meer dan de helft van de regels mogen afschaffen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVettel heeft gewonnen. Leuk dat Mercedes het niet zomaar voor het grijpen heeft.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Toffe race inderdaad! Verstappen reed ook fantastisch, ik ben fan!
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVettel heeft gewonnen. Leuk dat Mercedes het niet zomaar voor het grijpen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWaarom zou Honda beter zijn dan Renault? De F1 is een volledig andere wereld dan de productiewagens. Daar speelt ervaring, budget en sterk leiderschap een veel grotere rol.
Last edited by CaliforniaDream; 29/03/2015, 13:16.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenLijkt mij vooral een tactische fout door al te pitten na 3 ronden. Al zou het dan nog spannend geweest zijn door de snellere bandendegradatie bij Mercedes.
Ook was het een zeer spannende race, niet persé vooraan maar eerder in de middenmoot. Constant inhaalacties en dergelijke
De straf voor Perez vind ik juist, die voor Hulkenberg niet...Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Amai wat een race . Ik heb ervan genoten . Melbourne was echt zwak vergeleken met dit.
Dat Melbourne een uniek circuit is wisten we wel maar dat Ferrari zomaar Mercedes zou aftroeven . De omstandigheden in sepang zijn ook wel uniek en de Mercedes had daar meer last van .
Ik denk niet dat Ferrari sterker is als Mercedes maar nu en dan gaan ze wel voor verrassingen zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenHulkenberg kon toch net een tikkeltje inhouden want zat aan het achterwiel van Kvyat. Ik vond beide straffen wel licht, waren beiden vermijdbare incidenten. Perez liet zijn Force India net iets te ver naar buiten glijden, is voor mij ook meer een race incident.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk weet één ding, Alonso zal vloeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHij verdient wel goed voor achteraan te rijden .
Comment
-
Ik denk dat Alonso liever de helft daarvan inlevert om vooraan mee te doen. Ik ken weinigen die zo een auto kunnen uitpersen en overlopen van ambitie als hij.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk denk dat Alonso liever de helft daarvan inlevert om vooraan mee te doen. Ik ken weinigen die zo een auto kunnen uitpersen en overlopen van ambitie als hij.
spijtig dat ze Ericsson ook niet terug op de piste geduwd hebben, er zijn al zo weinig wagens
ook Verstappen (tov Red Bull) vond ik goed na 2e ronde
Comment
Comment