Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op een gegeven moment draaide je 2 sec sneller rond.
Mooie inhaal acties gezien ook.
Die DT duurde toch wel heel lang en jammer van die onoplettende ezel.
Eigenlijk had hij je al langs links moeten doorlaten.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Dju hé, wegens omstandigheden ben ik er niet in geslaagd om de live stream te volgen. Jammer Hopelijk komt er nog een volgende en dan probeer ik die te volgen
hele race live kunne meevolgen op youtube. Wat een knappe race Jokke!
Eerste 50 minuten vrij saai maar erna ging je serieus sleuren.
Jammer van die tik want je ging echt wel hoog eindigen anders.
Gaat dit nog vaker uitgezonden worden via Youtube? Chat erbij was ook gezellig. wist zelf niet dat dit via Youtube kon worden uitgezonden live.
Op 1 uur bijna controle verloren. Hoe komt dat? Te haastig voorgestoken en op minder goede ondergrond moeite om de lijn terug te vinden? Geraakt?
Krachtige auto. Wat is de positie op't eind voor het incident?
P2 . Waar is dat na 1 uur ik de pif paf? Nadat ik die blauwe BMW voorbij was? Die was aan het jagen en iets te veel achteruit gekeken en te snel aan de bocht gekomen.
P2 . Waar is dat na 1 uur ik de pif paf? Nadat ik die blauwe BMW voorbij was? Die was aan het jagen en iets te veel achteruit gekeken en te snel aan de bocht gekomen.
Op 1:01:26 , ge waart net een witte BMW met blauwe onderkant gepasseerd(zonder nummerplaat!). Knik naar links over de borduur en dan geen goede lijn in de bocht naar rechts.
DAT dat is gewoon een pure degoutante, sorry dat ik het zeg schande.
Ik heb dat morgen van onboard video dan wordt het zeker duidelijk. Hoor eens goed op 1:01:27.
Ik steek in de ER een BMW 325i op semi's voorbij en zie die kerel gewoon vol gas de foute lijn nemen en besef dat het zeer nipt wordt en ga links rijden in case of. Maar het was erger, luister eens goed BAM recht mijn deur in. Je kan dat op de andere onboard camera heel goed zien.
Na de race ben ik (pitbox naast ons) die man gaan opzoeken, maar hij was weggelopen. Durfde niet praten. Zijn teammanager wist te zeggen dat hij beweerde absoluut geen fout gemaakt te hebben.
Tja dat is dus typisch macho race gedrag en zeer triestig. Zonder de juiste reflex had ik geen auto en misschien ook geen benen meer...... dat is een quasi aanslag. Beelden volgen morgen.
Op 1:01:26 , ge waart net een witte BMW met blauwe onderkant gepasseerd(zonder nummerplaat!). Knik naar links over de borduur en dan geen goede lijn in de bocht naar rechts.
Je gaat heel goed moeten kijken om er wel 1 te vinden met nummerplaat .
Hier gaan we nog wat kunnen over discussiëren en theorie verkondigen.
Heren ga uw gang
- M235i waarvan ik vind dat die man totaal gek is
- Achtervolging op Dewit in fastest lap of the race (van alle deelnemers) in 2.38.5
- Gevecht met Dewit voor P2 (die ik ook neem)
- De tik die ons de wedstrijd kost.
DAT dat is gewoon een pure degoutante, sorry dat ik het zeg schande.
Ik heb dat morgen van onboard video dan wordt het zeker duidelijk. Hoor eens goed op 1:01:27.
Ik steek in de ER een BMW 325i op semi's voorbij en zie die kerel gewoon vol gas de foute lijn nemen en besef dat het zeer nipt wordt en ga links rijden in case of. Maar het was erger, luister eens goed BAM recht mijn deur in. Je kan dat op de andere onboard camera heel goed zien.
Nu hoor ik de bonk ook. Ruig gedoe hoor. ER staat dus voor Eau Rouge.
Dat laatste incident is me ook niet duidelijk. Schoof hij bewust of onvermijdelijk naar buitenkant bocht. [edit] Aha, nu ziek dat diene Dewit nog vlak achter u zat, dat maakt het moeilijk om efkes te temporiseren bij het inhalen.
Comment