Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Algemeen trackday topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
    Ik vond het schitterend.. Vrij goed georganiseerd, een heerlijk circuitje en op maat voor de Clio. Enkel hier en daar wat idioten tussen maar dat heb je overal. Zal tegen vanavond wat beeldmateriaal uploaden.

Beste lap was een 1.20.7 maar meestal zat ik rond de 1.21.

Ik neem aan dat jij met die GT3 reed kefkie? Was de enige die noemenswaardig sneller was, al ging Dutry met de Mégane RS ook hard! Vermoed bij hem een 1.17 à 1.18?

Die zal met de 991 S geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Die zal met de 991 S geweest zijn.
      Dan heeft hij inderdaad zelf maar één run gereden

Comment

Dan heeft hij inderdaad zelf maar één run gereden
        Idd Carrera S'je, die zwarte en dan samen met de grijze 335d. Eerste helft van de run was van mij. De rest van de baas en nog iemand. Die hebben wel onder hun voeten gehad dat ze te wild reden zonder lijnen te volgen
        Last edited by kefkie; 02/05/2015, 16:52.
        BMW X5 45e

Comment

• De GT3 was inderdaad snel. Ik denk dat dat de enige was die ik zou moeten voorlaten.
          BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Ik heb mij ook mispakt waar dat mazdake is afgegaan.
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Ik heb mij ook mispakt waar dat mazdake is afgegaan.
                De eerste ronde ik ook bijna, je ziet die bocht écht niet liggen.. gelukkig reed die rijdende chicane (2CV) toen voor mij

Comment

• bedankt voor de feedback. zal 'ns kijken of ik me de 10e juni kan vrijmaken.

Comment

• zondag 24 mei eens checken of mijn ontsteking goed is afgesteld tijdens de "essaies libres" in Croix.
                    Nog iemand in aktie van het forum ?

Comment

• Nope..

auto moet binnen in de garage voor wat aanpassingen. De eerst volgende trackday voor mij is 27 juni op Zandvoort
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Nope..

auto moet binnen in de garage voor wat aanpassingen. De eerst volgende trackday voor mij is 27 juni op Zandvoort

Hmm Zandvoort. Met vrij rijden ?

Comment

hmm welke stint is dat ?

is de trackday van 10juni trouwens al vol ?

heb nog 1 stintkaartje over van vorige keer

Comment

Ik vond het schitterend.. Vrij goed georganiseerd, een heerlijk circuitje en op maat voor de Clio. Enkel hier en daar wat idioten tussen maar dat heb je overal. Zal tegen vanavond wat beeldmateriaal uploaden.

Beste lap was een 1.20.7 maar meestal zat ik rond de 1.21.

Ik neem aan dat jij met die GT3 reed kefkie? Was de enige die noemenswaardig sneller was, al ging Dutry met de Mégane RS ook hard! Vermoed bij hem een 1.17 à 1.18?

Ik draaide idd 1:17-18 gemiddeldes

Comment

• Idem hier. 1 uitschieter nar 1.15
                              BMW X5 45e

Comment

• wanneer pas ik m'n bandendruk aan? voor een sessie al verlagen? of binnenkomen, checken en dan aanpassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                                  wanneer pas ik m'n bandendruk aan? voor een sessie al verlagen? of binnenkomen, checken en dan aanpassen?
                                  Ze op de vermoedeljke juiste "koude" spanning zetten wanneer je begint en onmiddellijk bij het binnenkomen meten en correct zetten. Niet wachten want die spanning daalt snel wanneer je stilstaat !

Hoeveel je een koude band moet verlagen hangt af van veel factoren, temperatuur van de baan, gewicht, circuit... Voor mijn wagen begin ik steeds 300gr onder de spanning die ik voor ogen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    hmm welke stint is dat ?

is de trackday van 10juni trouwens al vol ?

heb nog 1 stintkaartje over van vorige keer
                                    Heb geknipt en geplakt uit verschillende sessies. Denk stint 8-11-13-14 ofzo.

Nog 3 kaartjes over hier . Enkele sessies iets later aangevat en toen was er zelfs geen controle meer lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Ze op de vermoedeljke juiste "koude" spanning zetten wanneer je begint en onmiddellijk bij het binnenkomen meten en correct zetten. Niet wachten want die spanning daalt snel wanneer je stilstaat !

Hoeveel je een koude band moet verlagen hangt af van veel factoren, temperatuur van de baan, gewicht, circuit... Voor mijn wagen begin ik steeds 300gr onder de spanning die ik voor ogen heb.

heeft het dan geen zin om op voorhand al een paar honderd gram lager te zetten?

Comment

• Nee! Stel dat je ze een halve kg 'lichter' zet en je gaat ze warmrijden. Dan heb je enkele km's op banden gereden die te plat staan. Waardoor je dus interne schade zal hebben aan de wangen.

Doe je dit vaak dan kan de wang zodanig verzwakken dat de kans op een klapband vrij groot zal worden.

verstuurd vanaf mijn Nokia 3310

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
                                          Nee! Stel dat je ze een halve kg 'lichter' zet en je gaat ze warmrijden. Dan heb je enkele km's op banden gereden die te plat staan. Waardoor je dus interne schade zal hebben aan de wangen. Doe je dit vaak dan kan de wang zodanig verzwakken dat de kans op een klapband vrij groot zal worden.

begrepen. bedankt voor de uitleg.

Comment

Working...
                                          X