Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind Mettet wel een echt leuk, ondergewaardeerd circuit...... en onderschat het niet he, ik zie er evenveel wagens crashen als op Spa hoor..... enfin mijn mening he, ik rijd er heel graag.
Is mij ook al opgevallen. Heb er al meerdere trackdays gedaan en telkens moest er toch eens iemand crashen. En dan vooral op het hoogste punt van de rob slotenmakerbocht naar scheivlak.
Veel mensen nemen daar op het bovenste punt hun bocht rechts te dicht bij die curbs en die baan ligt nogal hobbelig.
Halve meter of meter naar links en de auto ligt een pak stabieler daar voor te nemen. Heeft iemand mij daar toch zo geleerd die daar races rijdt met Aston Martin's
Bij deze kerel zie je dat trouwens goed vanaf 3.26:
Vanaf 2.40min komt mijn baas voorbij gebold met z'n porsche. Hij rijdt niet echt zoals het moet en kon er maar niet van over dat hij op z'n limiet reed en dat die gewoon bleef volgen
Ik was blij dat hij die kerel voorliet na dat rondje en er dan maar genoeg van had
Ik versta je niet goed. Na het remmen op scheivlak duik je toch heel snel naar de koord?
Ik vermoed dat je bedoelt het vlak waar je moet remmen, niet de bocht rechts na het hoogste punt.
Boven op scheivlak ligt een soort vierkant dat relatief vlak en niet of camber ligt, daar rem je op en dan stuur je (toch wel vroeg) in naar de rechtse curb.
Comment