Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nu, ik ga volgende week maandag naar spa en ben van plan om de druk, voor aanvang van de sessie, te verlagen naar 2.0 voor en 1.8 achter (rij in't dagelijks verkeer rond met 2.2 voor en 2.0 achter). de sessies duren slechts twintig minuten. is misschien een beetje kort om ook nog te pitten en dan te meten en aan te passen. zal wel eens meten na de eerste sessie om, indien nodig, dan nog eens aan te passen.
trouwens, renault schrijft voor m'n clio, met bandenmaat 215/40 18, 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.
nu, ik ga volgende week maandag naar spa en ben van plan om de druk, voor aanvang van de sessie, te verlagen naar 2.0 voor en 1.8 achter (rij in't dagelijks verkeer rond met 2.2 voor en 2.0 achter). de sessies duren slechts twintig minuten. is misschien een beetje kort om ook nog te pitten en dan te meten en aan te passen. zal wel eens meten na de eerste sessie om, indien nodig, dan nog eens aan te passen.
trouwens, renault schrijft voor m'n clio (met bandenmaat 215/40 1 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.
Banden druk wat ik het fijnste vind rijden met de Clio is 2,2 voor en achter warm, maar dat kan voor iedereen wat anders zijn natuurlijk
nu, ik ga volgende week maandag naar spa en ben van plan om de druk, voor aanvang van de sessie, te verlagen naar 2.0 voor en 1.8 achter (rij in't dagelijks verkeer rond met 2.2 voor en 2.0 achter). de sessies duren slechts twintig minuten. is misschien een beetje kort om ook nog te pitten en dan te meten en aan te passen. zal wel eens meten na de eerste sessie om, indien nodig, dan nog eens aan te passen.
trouwens, renault schrijft voor m'n clio, met bandenmaat 215/40 18, 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.
Niet doen zo laag.
Heb je al ervaring op Spa?
Zo raprap lopen je banden daar niet heet hoor, ik zou verlagen naar 2.2 voor en 2.0 achter.
Had vorig jaar enkel in mijn laatste sessie wat last.
Niet doen zo laag.
Heb je al ervaring op Spa?
Zo raprap lopen je banden daar niet heet hoor, ik zou verlagen naar 2.2 voor en 2.0 achter.
Had vorig jaar enkel in mijn laatste sessie wat last.
ok. zal doen. bedankt. ('t wordt ook helemaal niet zo warm vandaag, zie ik.)
Iemand ervaring op Abbeville? Op hun site staat daar iets van "Journées open" maar da zijn allemaal nog datums van in 2014 ...
Abbeville is een super circuitje. Heb er vaak gereden laatst nog in maart met Lotus on Track. Ze hebben nu ook zoals in Croix dagen waarin je "vrij kan rijden" geloof ik.
Dit weekend met time attack naar het PMA circuit in frankrijk geweest.
Over dit circuit had ik in dit topic nog niets gelezen.
Het ligt maar juist over de Franse grens ter hoogte van Chimay.
De uitbater wist me te vertellen dat het in de toekomst nog zou uitbreiden.
Comment