Oorspronkelijk geplaatst door #166
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Algemeen trackday topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBanden is een gevaarlijk onderwerp...
precies wel ja ...
nu, ik ga volgende week maandag naar spa en ben van plan om de druk, voor aanvang van de sessie, te verlagen naar 2.0 voor en 1.8 achter (rij in't dagelijks verkeer rond met 2.2 voor en 2.0 achter). de sessies duren slechts twintig minuten. is misschien een beetje kort om ook nog te pitten en dan te meten en aan te passen. zal wel eens meten na de eerste sessie om, indien nodig, dan nog eens aan te passen.
trouwens, renault schrijft voor m'n clio, met bandenmaat 215/40 18, 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.Last edited by #166; 26/05/2015, 22:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenprecies wel ja ...
nu, ik ga volgende week maandag naar spa en ben van plan om de druk, voor aanvang van de sessie, te verlagen naar 2.0 voor en 1.8 achter (rij in't dagelijks verkeer rond met 2.2 voor en 2.0 achter). de sessies duren slechts twintig minuten. is misschien een beetje kort om ook nog te pitten en dan te meten en aan te passen. zal wel eens meten na de eerste sessie om, indien nodig, dan nog eens aan te passen.
trouwens, renault schrijft voor m'n clio (met bandenmaat 215/40 1 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.
Banden druk wat ik het fijnste vind rijden met de Clio is 2,2 voor en achter warm, maar dat kan voor iedereen wat anders zijn natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenprecies wel ja ...
trouwens, renault schrijft voor m'n clio, met bandenmaat 215/40 18, 2.4 vooraan en 2.1 achteraan, voor. die 2.4 heb ik altijd wel behoorlijk hoog gevonden. zelfs met het beperkte koppel van de clio, had ik toch wel wat last van wielspin.
Heb je al ervaring op Spa?
Zo raprap lopen je banden daar niet heet hoor, ik zou verlagen naar 2.2 voor en 2.0 achter.
Had vorig jaar enkel in mijn laatste sessie wat last.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenNiet doen zo laag.
Heb je al ervaring op Spa?
Zo raprap lopen je banden daar niet heet hoor, ik zou verlagen naar 2.2 voor en 2.0 achter.
Had vorig jaar enkel in mijn laatste sessie wat last.
ok. zal doen. bedankt. ('t wordt ook helemaal niet zo warm vandaag, zie ik.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenIemand ervaring op Abbeville? Op hun site staat daar iets van "Journées open" maar da zijn allemaal nog datums van in 2014 ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenZe hebben nu ook zoals in Croix dagen waarin je "vrij kan rijden" geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenMailtje gestuurd naar die mannen en ze doen dat sinds dit jaar niet meer.
Dan moet je er eens gaan rijden met LOT die gaan daar heel vaak en met een MR ga je daar zeker welkom zijn.
Open pitlane-format en relaxte atmosfeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDan moet je er eens gaan rijden met LOT die gaan daar heel vaak en met een MR ga je daar zeker welkom zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenMerçi voor de tip, 31/08 naar Abbeville met LOT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenOm het hier wat levend te houden : Iemand in Zolder morgen ?
van mettet zal ik ook is werk maken om in augustus half dagske rond te sjorren :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenNope, ik plan wel eens te gaan in augustus op 'n woensdag...
van mettet zal ik ook is werk maken om in augustus half dagske rond te sjorren :-)
Was redelijk wat volk, wel niet veel gereden wegens een beetje te enthousiast geknutseld...
Na 15 minuten rijden te heet onder de kap en vapourlock.
Comment
-
Dit weekend met time attack naar het PMA circuit in frankrijk geweest.
Over dit circuit had ik in dit topic nog niets gelezen.
Het ligt maar juist over de Franse grens ter hoogte van Chimay.
De uitbater wist me te vertellen dat het in de toekomst nog zou uitbreiden.
Een kleine impressie hoe het er nu bij ligt.
Comment
-
Wij zijn zondag heel de dag aanwezig op super sunday.
Comment
Comment