Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Chinese Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2015 - Chinese Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 10 april 2015

04.00-05.30 1ste vrije training
    08.00-09.30 2de vrije training

Zaterdag 11 april 2015

06.00-07.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    09.00-10.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 12 april 2015

08.00 UBS Chinese Grand Prix- LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2014 Stats

FP1 - Alonso - 1.39.783
    FP2 - Hamilton - 1.38.315
    FP3 - Ricciardo - 1.53.958
    Qualify - Hamilton - 1.53.860
    Race - Hamilton - 1u33min28.338
    Fastest Lap - Rosberg- 1.40.302

FP1

Comment

FP2

Comment

Het lijkt me nu definitief dat Rosberg 2e viool gaat spelen.. Normaal hebben Rosberg en Hamilton dezelfde rijstijl dus het is raar te zien. Misschien liggen de banden hem minder? Waar hij vorig jaar Hamilton het vaak nog moeilijk kon maken in de Quali en in sommige races, zien we nu eerder een solide puntenpakker.

McLaren doet het ook steeds beter en beter
        Last edited by CaliforniaDream; 10/04/2015, 18:27.
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

FP3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            McLaren doet het ook steeds beter en beter
            You were saying ..

Comment

Qualify

Comment

Benieuwd naar de race snelheid van Vettel . Kimi zijn race is al omzeep dus hij word max 4de en tegen dat hij de 2 Williams voorbij is die hem gaan ophouden is het te laat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                  You were saying ..
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Benieuwd naar de race snelheid van Vettel . Kimi zijn race is al omzeep dus hij word max 4de en tegen dat hij de 2 Williams voorbij is die hem gaan ophouden is het te laat.
                    Beetje goede start kan hem direct enkele plaatsen winst opleveren, maar toch frappante vaststelling dat Vettel al 3x voor raikonen was in Q en button 2x voor alonso enja massa nu voor bottas.

Comment

in FP is het altijd moeilijk om te weten in welke configuratie men rijdt en moeilijk om conclusies te trekken.
                      Probleem bij Honda is dat ze de motor moeten toeknijpen omwille van gebrek aan betrouwbaarheid.
                      Ik geloof niet dat die betrouwbaarheid door programmatiewijzigingen kunnen opgelost worden. En zoals ik eerder vermeld heb, de mogelijkheden om andere wijzigingen aan motorblokken door te voeren tijdens het seizoen zijn echt wel beperkt. Het wordt een duur leerseizoen voor McLaren.

Comment

Formule 1 kan mij helaas niet meer boeien. Ik kijk persoonlijk liever naar een fel bevochten Caterham-cup of iets dergelijks op Motorsports TV.

Comment

het valt me op dat er, nog meer dan vorig jaar, 'team koppeltjes' te zien zijn.
                          Zou dit betekenen dat rijders nog minder het verschil maken, en dat we gewoon nog de waardeverhoudingen tussen wagens zien ?

Comment

spijtig voor verstappen...heeft weer een hele goede race gereden tot de motor het opgaf 3 ronden voor het einde
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Inderdaad reed echt een sterke wedstrijd.
                              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                              2015 Golf 7 GTD

Comment

Zolang je niet in de punten rijd als Mclaren maakt het toch niet uit of de motor ploft . Full power verdomme.

Ik had op een leuke laatste ronde gehoopt bij Ferrari .

Comment

Verstappen is echt wel een van de betere rijders die ik al aan het werk gezien heb. Zo matuur met zo weinig ervaring in formulewagens is gewoon indrukwekkend.

Over McLaren, ik vraag me af wat voor problemen ze specifiek hebben.
                                  En Mercedes.. Die kunnen beter Chicco of Pampers als hoofdsponsor nemen. Wat voor kinderachtige streken hebben die 2 wel... Als het tegenzit allebei huilie huilie door de radio, en als alles goed gaat, de andere uitlachen, djeezzz...... volwassenheid is ver te zoeken bij beide.
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Verstappen is echt wel een van de betere rijders die ik al aan het werk gezien heb. Zo matuur met zo weinig ervaring in formulewagens is gewoon indrukwekkend.

Over McLaren, ik vraag me af wat voor problemen ze specifiek hebben.
                                    En Mercedes.. Die kunnen beter Chicco of Pampers als hoofdsponsor nemen. Wat voor kinderachtige streken hebben die 2 wel... Als het tegenzit allebei huilie huilie door de radio, en als alles goed gaat, de andere uitlachen, djeezzz...... volwassenheid is ver te zoeken bij beide.
                                    Kga met alles akkoord wat je zegt Thibaut, mja de kinderachtigheid tussen de 2 kan wel nog tot leuke momenten leiden tijdens een race als rosberg eens voor Hamilton geraakt in Q en hamilton hem dan moet proberen te passeren zal het ook niet met open deur zijn vermoedelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                      Kga met alles akkoord wat je zegt Thibaut, mja de kinderachtigheid tussen de 2 kan wel nog tot leuke momenten leiden tijdens een race als rosberg eens voor Hamilton geraakt in Q en hamilton hem dan moet proberen te passeren zal het ook niet met open deur zijn vermoedelijk
                                      Haha true, die zal ook beginnen klagen over de radio.
                                      Schijnt ook dat Hamilton een contract wilt voor 3 jaar voor 150 miljoen dollar ....
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                      X