Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Bahrain Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hamilton een seconde sneller dan ROsberg en 9 tienden voor Raikonen, das al eens de moeite Al moet Rosberg tot heel wat beter kunnen.

Comment

Hamilton zit gewoon in de juiste zone, niemand die er iets aan kan doen.

Comment

Qualify

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Hamilton zit gewoon in de juiste zone, niemand die er iets aan kan doen.
          Inderdaad. Hij gaat het dit jaar nog gemakkelijker hebben dan vorig jaar nu Ros het laat afweten.Ferrari kan voor een paar verrassingen zorgen maar niet meer.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ben benieuwd at Ferrari tijdens de race gaat doen .
            Lewis gaan ze moeilijk pakken maar denk 2en3 Ferrari een mogelijkheid is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
              Geen TV, kan ook BBC niet streamen want te zwaar voor mijn internet

Zit ge ergens in Afrika misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Ben benieuwd at Ferrari tijdens de race gaat doen .
                Lewis gaan ze moeilijk pakken maar denk 2en3 Ferrari een mogelijkheid is.
                Denk ik ook! En dan mag Lauda na de race eens deftig praten met Rosberg. Wéér een ondermaatse prestatie van hem.
                Ook positief om te zien hoe McLaren zich heeft verbetert, enkel jammer van Button...
                Schijnt dat Honda een massive upgrade heeft klaarliggen voor als ze in Europa gaan beginnen. Laten we hopen
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

waar komt hülkenberg ineens vandaan? P8 is super.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Inderdaad. Hij gaat het dit jaar nog gemakkelijker hebben dan vorig jaar nu Ros het laat afweten.Ferrari kan voor een paar verrassingen zorgen maar niet meer.
                    Ferrari komt wel met een serieuze motorupgrade tegen de volgende Gp. Of toch een van de volgende. Kan nog spannend worden.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Zit ge ergens in Afrika misschien?
                    Nog erger, China

Comment

Ferrari komt wel met een serieuze motorupgrade tegen de volgende Gp. Of toch een van de volgende. Kan nog spannend worden.

Nog erger, China
                      Ja wij moeten dat geloven.
                      Met alle chinezen maar niet met....

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                        Ja wij moeten dat geloven.
                        Met alle chinezen maar niet met....
                        Dat van die upgrade heb ik gehoord op Sky gisteren, als je dat andere niet gelooft dan jah

Comment

Dat van die upgrade heb ik gehoord op Sky gisteren, als je dat andere niet gelooft dan jah
                          Ik heb het niet gehoord maar wel interessant om weten ! Het is ook maar de vraag hoever Mercedes hun motor nog kan upgraden.

Overigs was het vandaag een interessante race, vooral qua strategie. Wel relatief veel fouten van de toppers (Rosberg en Vettel verremde zich vaak).
                          Renault doet het eigenlijk slechter dan vorig jaar .. En dat voor een "upgrade".........
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Is er hier toevallig iemand die weet waar ik online een review kan vinden? Want heb het laatste half uur niet gezien. Bbc eens proberen straks maar ik weet niet of die downloadbaar zijn.

Comment

Is er hier toevallig iemand die weet waar ik online een review kan vinden? Want heb het laatste half uur niet gezien. Bbc eens proberen straks maar ik weet niet of die downloadbaar zijn.

Net zoals je series kan downloaden, kan je de race downloaden, gewoon een dagje wachten en het zal wel ergens opduiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Net zoals je series kan downloaden, kan je de race downloaden, gewoon een dagje wachten en het zal wel ergens opduiken.
                                Had ik ook net aan gedacht, dankjewel!

EDIT: Ik heb het gevonden, via VPN werkt BBC Iplayer en kan ik dus van BBC downloaden, gaat veel sneller dan die dat ik online vond om te downloaden
                                Last edited by ; 20/04/2015, 04:34.

Comment

Wat is een race zeg . Geweldig van Kimi en eindelijk een goed resultaat voor hem.
                                  De race pace van Kimi is gewoon het hele seizoen al beter dan Vettel alleen zie je dat niet rap omdat hij met qualy alles verziekt .

Comment

Working...
                                  X