Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hamilton zit gewoon in de juiste zone, niemand die er iets aan kan doen.
Inderdaad. Hij gaat het dit jaar nog gemakkelijker hebben dan vorig jaar nu Ros het laat afweten.Ferrari kan voor een paar verrassingen zorgen maar niet meer.
Ben benieuwd at Ferrari tijdens de race gaat doen .
Lewis gaan ze moeilijk pakken maar denk 2en3 Ferrari een mogelijkheid is.
Denk ik ook! En dan mag Lauda na de race eens deftig praten met Rosberg. Wéér een ondermaatse prestatie van hem.
Ook positief om te zien hoe McLaren zich heeft verbetert, enkel jammer van Button...
Schijnt dat Honda een massive upgrade heeft klaarliggen voor als ze in Europa gaan beginnen. Laten we hopen
Inderdaad. Hij gaat het dit jaar nog gemakkelijker hebben dan vorig jaar nu Ros het laat afweten.Ferrari kan voor een paar verrassingen zorgen maar niet meer.
Ferrari komt wel met een serieuze motorupgrade tegen de volgende Gp. Of toch een van de volgende. Kan nog spannend worden.
Dat van die upgrade heb ik gehoord op Sky gisteren, als je dat andere niet gelooft dan jah
Ik heb het niet gehoord maar wel interessant om weten ! Het is ook maar de vraag hoever Mercedes hun motor nog kan upgraden.
Overigs was het vandaag een interessante race, vooral qua strategie. Wel relatief veel fouten van de toppers (Rosberg en Vettel verremde zich vaak).
Renault doet het eigenlijk slechter dan vorig jaar .. En dat voor een "upgrade".........
Is er hier toevallig iemand die weet waar ik online een review kan vinden? Want heb het laatste half uur niet gezien. Bbc eens proberen straks maar ik weet niet of die downloadbaar zijn.
Is er hier toevallig iemand die weet waar ik online een review kan vinden? Want heb het laatste half uur niet gezien. Bbc eens proberen straks maar ik weet niet of die downloadbaar zijn.
Net zoals je series kan downloaden, kan je de race downloaden, gewoon een dagje wachten en het zal wel ergens opduiken.
Wat is een race zeg . Geweldig van Kimi en eindelijk een goed resultaat voor hem.
De race pace van Kimi is gewoon het hele seizoen al beter dan Vettel alleen zie je dat niet rap omdat hij met qualy alles verziekt .
Comment