Hamilton een seconde sneller dan ROsberg en 9 tienden voor Raikonen, das al eens de moeite Al moet Rosberg tot heel wat beter kunnen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA Formula One 2015 - Bahrain Grand Prix
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHamilton zit gewoon in de juiste zone, niemand die er iets aan kan doen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenGeen TV, kan ook BBC niet streamen want te zwaar voor mijn internet
Zit ge ergens in Afrika misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBen benieuwd at Ferrari tijdens de race gaat doen .
Lewis gaan ze moeilijk pakken maar denk 2en3 Ferrari een mogelijkheid is.
Ook positief om te zien hoe McLaren zich heeft verbetert, enkel jammer van Button...
Schijnt dat Honda een massive upgrade heeft klaarliggen voor als ze in Europa gaan beginnen. Laten we hopenClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenInderdaad. Hij gaat het dit jaar nog gemakkelijker hebben dan vorig jaar nu Ros het laat afweten.Ferrari kan voor een paar verrassingen zorgen maar niet meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZit ge ergens in Afrika misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenFerrari komt wel met een serieuze motorupgrade tegen de volgende Gp. Of toch een van de volgende. Kan nog spannend worden.
Nog erger, China
Met alle chinezen maar niet met....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenJa wij moeten dat geloven.
Met alle chinezen maar niet met....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDat van die upgrade heb ik gehoord op Sky gisteren, als je dat andere niet gelooft dan jah
Overigs was het vandaag een interessante race, vooral qua strategie. Wel relatief veel fouten van de toppers (Rosberg en Vettel verremde zich vaak).
Renault doet het eigenlijk slechter dan vorig jaar .. En dat voor een "upgrade".........Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIs er hier toevallig iemand die weet waar ik online een review kan vinden? Want heb het laatste half uur niet gezien. Bbc eens proberen straks maar ik weet niet of die downloadbaar zijn.
Net zoals je series kan downloaden, kan je de race downloaden, gewoon een dagje wachten en het zal wel ergens opduiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenNet zoals je series kan downloaden, kan je de race downloaden, gewoon een dagje wachten en het zal wel ergens opduiken.
EDIT: Ik heb het gevonden, via VPN werkt BBC Iplayer en kan ik dus van BBC downloaden, gaat veel sneller dan die dat ik online vond om te downloaden
Comment
Comment