Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vanthoor staat, naast de #28, ook ingeschreven op de #29 R8. P8 op dit moment. toen ik gisterenavond voor het eerst de live timing bekeek, stond ie P55.
Viel me ook op, vanmorgen stond de 29 op 10.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
keurig gedaan van WRT en marcVDS. bij audi mogen ze vanthoor nu wel eens loslaten in de R18 proto. heeft de afgelopen jaren een behoorlijk indrukwekkend palmares bij elkaar gereden in de R8 LMS.
Ben het met je eens, mag niet zo lang meer duren zou je denken.
ik meen (op het einde van vorig jaar) ergens gelezen te hebben dat audi vanthoor nog te jong vindt om met de proto's te rijden. dus heb ik eens opgezocht, hoe oud de audi rijders zijn die dit jaat aan le mans deelnemen. de jongste is er 29 (rast), de oudsten 39 (fässler en treluyer). vanthoor is er net 24 geworden. da's nog efkes wachten ...
vanthoor heeft wel de toestemming gekregen om dit jaar le mans te rijden bij het OAK racing team, met een LMP2 ligier.
Comment