Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verstappen kreeg een rem test van Grosjean, er wordt een onderzoek ingesteld.
Hij remde opvallend vroeg en week iets van zijn spoor, "Brake-test material".
Hoe dom van Mercedes om de rijder binnen te halen waarvan de banden een ronde jonger zijn +10s voorsprong heeft en zeker als je weet dat de safety car altijd lang buitenblijft.
Dit was gewoon een 1stop race .
Lewis had moeten weigeren om binnen te komen . De beste man verliest effe 10punten.
Respect voor Redbull en zeer fair om de plaats terug te geven aan kyvat .
Het was een saaie K?trace met een leuke einduitslag. Kampioenschap gaat nog spannend worden als je zo een eikels bij Mercedes hebt rondwandelen .
Verstappen kreeg een rem test van Grosjean, er wordt een onderzoek ingesteld.
Hij remde opvallend vroeg en week iets van zijn spoor, "Brake-test material".
Link ? Ik zie er niks van op het internet. Denk ook niet dat er iets van gaat komen qua straf.
Hoe dom van Mercedes om de rijder binnen te halen waarvan de banden een ronde jonger zijn +10s voorsprong heeft en zeker als je weet dat de safety car altijd lang buitenblijft.
Dit was gewoon een 1stop race .
Lewis had moeten weigeren om binnen te komen . De beste man verliest effe 10punten.
Respect voor Redbull en zeer fair om de plaats terug te geven aan kyvat .
Het was een saaie K?trace met een leuke einduitslag. Kampioenschap gaat nog spannend worden als je zo een eikels bij Mercedes hebt rondwandelen .
De race was nog niet gedaan en Toto ging al samen met Paddy en de verantwoordelijke van de strategie naar boven voor te praten. Ik denk dat er koppen gaan rollen.
Als racer is het moeilijk in te schatten hoe het rondom je verloopt, zeker als er plots een safety car is. Daarom moet je op zo momenten je team kunnen vertrouwen omdat zij alle data hebben. Dat dit vertrouwen zo wordt beschaamd zal grote gevolgen hebben. En die 10 punten kwijt zal enorm veel zeer doen, verschil is nu nog maar 10 punten.
Shit happens. Wel mooi hoe Max in zijn eentje de race weer spannend maakte.
Hij heeft Sainz en Bottas op een mooi manier ingehaald door achter Vettel te plakken . Ik vond dat Romain veel te vroeg remde en hij heeft het in ieder geval geprobeerd . Ik vrees alleen dat Redbull die gast geen goede wagen gaat kunnen geven als hij Kyvat of Ricciardo vervangt . Ik zie wel een mooie opvolger voor Kimi en Jenson.
Hij heeft Sainz en Bottas op een mooi manier ingehaald door achter Vettel te plakken . Ik vond dat Romain veel te vroeg remde en hij heeft het in ieder geval geprobeerd . Ik vrees alleen dat Redbull die gast geen goede wagen gaat kunnen geven als hij Kyvat of Ricciardo vervangt . Ik zie wel een mooie opvolger voor Kimi en Jenson.
Voor jenson gaat nooit gebeuren, daar staan er nog twee (eigenlijk 3) in de wachtrij van McLaren zelf. En aangezien Verstappen onder contract staat bij RB zal hij niet veel te willen hebben, tot ze hem zelf loslaten.
Belachelijk, was toch niet opzettelijk? Hoort gewoon bij het racen, kvind echt dat ze overdrijven, straks gaan ze nog straffen geven omdat je je positie verdedigt
Ik was vroeger een Hamilton fan maar bij deze is het laatste beetje dat er nog was volledig weg. Wat een klein kind zeg, eerst suggereren dat hij naast Vettel zat bij het uitkomen van de pits en dan meteen de radio op om verklaring te eisen van het team (alsof dat de situatie zal helpen). Is hij vergeten dat hij nog steeds op kop staat in het kampioenschap? Vettel bij het afsluiten van het interview was zalig, nog eens een schepje er boven op doen
Blijft bizar waarom Hamilton binnengekomen is voor nieuwe banden - het alom gekende gevecht tussen Senna en Mansell op hetzelfde circuit bewees toch al dat nieuwe banden niet veel helpen...
Op het moment dat de pitmuur het order gaf aan hamilton zou hij normaal nog voor de rest terug op de baan gekomen zijn maar ze hadden blijkbaar niet gezien dat de SC in de laatste meters voor de pit plots nog voor hamilton reed waardoor hij die paar sec. verloor en de pitstop ging trouwens ook niet erg snel. Er is een foute inschatting gebeurd maar ik vind niet dat er daardoor koppen moeten rollen, trouwens heeft de rijder zelf niet steeds het laatste woord bij zo'n beslissingen? Ivm Verstappen, ergerde ik me mateloos aan de commentaren op VT4, telkens Verstappen in beeld kwam kregen die mannen een orgasme djezus! Niet tegenstaande verstappen een slimme en knappe race aan het rijden was, voor mij was dit ook een racing incident en het heeft grosjean geen plaats gekost dus vond ik het zeker niet nodig om een bestraffing te geven, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
Volgens mij doet GJ niets verkeerd, het is verstappen die zich misrekend doos z'n drs, ik denk trouwens moest hij GJ niet geraakt hebben dat hij toch nog moeite ging hebben om tijdig te kunnen remmen voor deze bocht.
Wat ik echter niet begrijp is de sanctie voor Alonso en de niet gegeven penalty voor Ricciardo... was volgens mij exact hetzelfde maneuver alleen had raikonen hier het geluk dat hij niet rechtdoor schoot tegen vangrail zoals Hulkenberg. Ofwel geen je beiden penalty ofwel oordeel je dat het een racing incident is...
Er moeten wel koppen rollen . Je hoort de 2de rijder éérst binnen te halen en de leider hoort te reageren op de rest en zeker als je +10s voorsprong hebt.
Comment