Hamilton is gewoon een klasse beter dan de rest. Hij staat op eenzame hoogte. Altijd al fan geweest van die kerel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA Formula One 2015 - Monaco Grand Prix
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHamilton is gewoon een klasse beter dan de rest. Hij staat op eenzame hoogte. Altijd al fan geweest van die kerel.
Comment
-
Ik was Hamilton fan en deel grotendeels uw mening, alleen denk ik dat op 1 rondje Vettel en Hamilton elkaar waard zijn, hopelijk rijden ze ooit in hetzelfde team dan kunnen we het zien anders zal het blijven gissen worden vrees ik. Feit is dat Hamilton klasse sterker is dan Rosberg en Vettel klasse sterker dan Raikonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenOp een ronde is hij volgens mij de snelste. Op een hele race zijn Vettel en Alonso sterker denk ik. Maar ik ben ook grote Hamilton fan, al sinds hij Alonso verloren reed bij McLarenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenEn Ricciardo, denk dat die z'n race pace zeker niet moet onderdoen voor die van Alonso en zeker niet voor die van Vettel. Wat voor kletsen gaf die vorig jaar niet aan Vettel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDe barriere bij het uitkomen na het zwembad is verplaatst naar achter, hierdoor kunnen ze toch weer ietsje sneller rechts de chicane indraaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenTgoh, ik denk dat het meer ingewikkeld is dan dit. Vettel is al zoveel keer wk geworden en zat al zo lang in hetzelfde team. Daar komt sowieso sleet op. Zeer verstandig van hem om naar Ferarri te verkassen. Als hij daar binnenkort een wagen krijgt die zich met Mercedes kan meten zie ik hem weer de titel binnenhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenOp een ronde is hij volgens mij de snelste. Op een hele race zijn Vettel en Alonso sterker denk ik. Maar ik ben ook grote Hamilton fan, al sinds hij Alonso verloren reed bij McLaren
als V op P2 ligt laat hij heel dikwijls zijn kopje al hangen, zie vorig jaar tov Riccardo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHamilton is gewoon een klasse beter dan de rest. Hij staat op eenzame hoogte. Altijd al fan geweest van die kerel.
hij is zeker snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenMaar ook heel vaak kinderachtige reacties tov R of anderen!
hij is zeker snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenTgoh, ik denk dat het meer ingewikkeld is dan dit. Vettel is al zoveel keer wk geworden en zat al zo lang in hetzelfde team. Daar komt sowieso sleet op. Zeer verstandig van hem om naar Ferarri te verkassen. Als hij daar binnenkort een wagen krijgt die zich met Mercedes kan meten zie ik hem weer de titel binnenhalen.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenOp een ronde is hij volgens mij de snelste. Op een hele race zijn Vettel en Alonso sterker denk ik. Maar ik ben ook grote Hamilton fan, al sinds hij Alonso verloren reed bij McLaren
Hij is goed, maar ik vind hem arrogant (tis al gebeterd!) maar moet 'm niet :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenVirtual Safety car na de crash van Verstappen, iemand die weet wat dat is?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenRookie mistake. wou perse grosjean inhalen aan de start/finish en is dan los in de muur gegaan Stevige klapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenGrosjean remde ook wel heel vroeg. Jammer voor Verstappen, idd rookie mistake.
maar het wordt eindelijk wel een interessante race, tot nu toe was zowat de meest slaapverwekkend Monaco GP in jarenClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenPfff, wat lappen ze Hamilton nu weer Stelletje onbekwame pummels bij MercedesClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk snap ook niet waarom ze hem binnenhaalde ..
Comment
Comment