Als ze een slechte dag hebben zijn alle rijders buiten Kimi kinderachtig. Die gast is gewoon een legende altijd zo cool en rechtuit . Jammer dat zijn Quali altijd zo slecht is want zijn racepace is heel goed maar kan hij alleen tonen als hij geen verkeer heeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA Formula One 2015 - Monaco Grand Prix
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOp het moment dat de pitmuur het order gaf aan hamilton zou hij normaal nog voor de rest terug op de baan gekomen zijn maar ze hadden blijkbaar niet gezien dat de SC in de laatste meters voor de pit plots nog voor hamilton reed waardoor hij die paar sec. verloor en de pitstop ging trouwens ook niet erg snel. Er is een foute inschatting gebeurd maar ik vind niet dat er daardoor koppen moeten rollen, trouwens heeft de rijder zelf niet steeds het laatste woord bij zo'n beslissingen? Ivm Verstappen, ergerde ik me mateloos aan de commentaren op VT4, telkens Verstappen in beeld kwam kregen die mannen een orgasme djezus! Niet tegenstaande verstappen een slimme en knappe race aan het rijden was, voor mij was dit ook een racing incident en het heeft grosjean geen plaats gekost dus vond ik het zeker niet nodig om een bestraffing te geven, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
Volgens mij doet GJ niets verkeerd, het is verstappen die zich misrekend doos z'n drs, ik denk trouwens moest hij GJ niet geraakt hebben dat hij toch nog moeite ging hebben om tijdig te kunnen remmen voor deze bocht.
Wat ik echter niet begrijp is de sanctie voor Alonso en de niet gegeven penalty voor Ricciardo... was volgens mij exact hetzelfde maneuver alleen had raikonen hier het geluk dat hij niet rechtdoor schoot tegen vangrail zoals Hulkenberg. Ofwel geen je beiden penalty ofwel oordeel je dat het een racing incident is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVerstappen kreeg een rem test van Grosjean, er wordt een onderzoek ingesteld.
Hij remde opvallend vroeg en week iets van zijn spoor, "Brake-test material".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVind ik wel een zware straf.
Dat van Alonso vond ik er ook over dat zijn gewoon race incidenten .
Ze delen voor het minste straffen uit.
Comment
-
allemaal niet zo erg. Dat Rosberg nu 3x op rij gewonnen heeft in monaco en daarom in hetzelfde rijtje komt als bv een Senna, dat vind k veel erger..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenWel goed dat je geen Sky kijkt Schnippy. Dan was je Hamilton ook al beu geworden.
Als wij al moeten beginnen met de freaken als een nl'er in beeld kom is het toch een beetje erover, als stoffel ooit in de F1 komt dan mogen ze overdrijven
btw was geen VT4 ma sporting telenet of course
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIdd, kheb vorig j eens op een duitse zender gekeken en twas allemaal Vettel en rosberg waarmee ze bezig waren, af en toe kwam hulkenberg ook eens aan bod.
Als wij al moeten beginnen met de freaken als een nl'er in beeld kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment