Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Ik zie vooral Ricciardo niet weggaan nu. Hij kan nergens anders (lees beter team) naartoe.. En Ferrari, right.. alsof vettel graag terug op z'n doos wil krijgen
    Ik zie eerder Kvyat naar Ferrari gaan, maar ook hij zal blijven bij RB denk ik. Die jongen heeft vorig seizoen sterk gereden en dit jaar is gewoon geen goed jaar voor RB..
    En hij heeft het ook niet slecht gedaan in Maleisië en Monaco.
    Bij Red Bull zouden ze dom zijn om Verstappen en Sainz volgend jaar al in hun auto's te zetten...

Wat mij betreft zijn Kyvat en zeker Ricciardo 2 uitstekende coureurs die beter doen dan de auto is op dit moment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
      Denk ook niet dat Rosberg volgend jaar nog bij Mercedes rijdt, hij beseft ook wel dat in normale omstandigheden Hamilton net dat ietsje sneller is.

Maar welk degelijk team kan hij dan naartoe, Ferrari lijkt mij onwaarschijnlijk, net als Red Bull.
      Had Rosberg nog niet een contract voor '16 ? Ik zie hem niet uit eigen kracht weggaan. Oké hij weet dat Hamilton normaal sneller is, maar hij weet evengoed dat Mercedes het enige team is waar hij voor overwinningen kan strijden. En langs andere kant zie ik Mercedes Rosberg niet buitensmijten omdat hij een zeer solide puntenpakker is & duits.

Bij Red Bull zouden ze dom zijn om Verstappen en Sainz volgend jaar al in hun auto's te zetten...

Wat mij betreft zijn Kyvat en zeker Ricciardo 2 uitstekende coureurs die beter doen dan de auto is op dit moment
      Amen
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

& duits ja dat zal er ook zeker mee te maken hebben

Comment

Wat zijn de meningen over Haas Racing ?
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Is dat miss niet expres gedaan van Mercedes? Om Rosberg ook eens te laten winnen en hem tevreden te houden?

Voor het team is het resultaat hetzelfde behalve dan die 2de plaats van Vettel.

Of denk ik nu te ver?
            Dat gaan ze echt niet doen denk ik. Was ook even in mij opgekomen maar dat kunnen ze niet maken
            Denk ook niet dat Rosberg volgend jaar nog bij Mercedes rijdt, hij beseft ook wel dat in normale omstandigheden Hamilton net dat ietsje sneller is.

Maar welk degelijk team kan hij dan naartoe, Ferrari lijkt mij onwaarschijnlijk, net als Red Bull.
            Rosberg gaat nergens heen. De snelste auto + mooi contract + Duits team
            Ik hoop dat die salgen in hun opzet en sneller uit het dal wegraken dan Marrusia en Caterham de voorbije jaren. We zien wel.

Comment

Als Haas Racing komt dan komt "Danica Patrick" ook naar de F1 als de geruchten kloppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Als Haas Racing komt dan komt "Danica Patrick" ook naar de F1 als de geruchten kloppen.

Zou mooi zijn, kunne we zien wat ze kan in de F1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Ik hoop dat ze niet meegaat. Ze is hooguit middelmatig.

Last edited by CaliforniaDream; 04/06/2015, 20:39.
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Nadat Danica Patrick de Indy cars verlaten heeft gaat het naar mijn mening een stuk minder met haar race carrière.
                    Één ding is zeker, het is geen katje om met bloten handen aan te pakken.

Comment

Zie ik nochtans wel zitten, Iceman

Comment

Van de reeks maatregelen die ze willen nemen om de sport terug leuker te maken, beginnen ze al terug te komen... zucht.

De kans dat er in de Formule 1 vanaf 2017 weer bijgetankt mag worden, is klein. De teams verklaarden zich donderdag in Canada unaniem tegen plannen voor de herinvoering van tankstops.

Ik kan niet geloven dat verschillende strategieën niet leiden tot meer inhalen. Ik denk dat het meer inhalen tussen '09 en '10 te maken heeft met andere regels die veranderd zijn. Ook de larie dat je dan in de kwali niet meer ziet wie echt de snelste is, is zever .. Dat is nu niet veel beter met al die engine & tyre management.

Het tweede dat ik raar vind is het ongeval verstappen-grosjean.
                        Verstappen zegt dat hij niet later remde, grosjean zegt dat hij zelf 5 meter later remde.. Toch botsen ze..
                        Misschien ging grosjean gewoon veel vroeger van het gas ?
                        Last edited by CaliforniaDream; 05/06/2015, 15:38.
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Een interessante ontwikkeling als je het mij vraagt.
                          Ik vind het persoonlijk jammer dat er zo veel banden gespaard wordt. Dit komt namelijk voort uit het snel slijten van de banden. De reden achter de snel slijtende banden is dat er meer pitstops zouden zijn en daardoor meer strategieën mogelijk zijn. Dat dit de andere kant uitgegaan is (saai banden sparen) is natuurlijk triestig. Men kan kiezen om de banden performanter te maken, maar ik denk dat dit er voor gaat zorgen dat men uiteindelijk met 1 stop (verplicht hard en zacht) voldoende zou hebben.. Een band die én sneller is én toch harder slijt, gaat moeilijk om te zetten in de praktijk ..
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Imola is bereid om de organisatie van de Grand Prix van Italië over te nemen van Monza, als dat circuit er niet in slaagt een nieuwe deal te sluiten met Formule 1-baas Bernie Ecclestone.
                            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Er is een ideetje opgegooid om volgend jaar de teams een 3de wagen toe te staan voor de jonge talenten.
                              maar dan enkel voor een korte quali + sprintrace op zaterdag voor die 3 wagens

lijkt mij een goed plan toch?

en laat dan bijvoorbeeld de 3 of 5 beste van die race ook meedoen in de hoofdrace op zondag
                              Last edited by ; 03/07/2015, 19:10.

Comment

Vind ik een schitterend idee. Kansen voor de talenten en nog een extra race die wat spectaculairder is hopelijk.

Comment

ben vooral benieuwd naar die minder driving aids waar men het over had
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ze hebben al geen ABS en TC meer. Wat kan er nog geschrapt worden?
                                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Wait, wut?

Aston Martin in F1 talks with Red Bull over Mercedes engine deal

Dus de kans zit erin dat er volgend jaar een Aston Martin-Red Bull-Mercedes op de grid staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                        Ze hebben al geen ABS en TC meer. Wat kan er nog geschrapt worden?
                                        Nu uh.. Een hoop denk ik. Helft van de knoppenwinkel er af smijten. Altijd als je onboard beelden ziet, zie je ze heel vaak naar beneden kijken om wat knoppen om te draaien enzo.

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                        Wait, wut?

Aston Martin in F1 talks with Red Bull over Mercedes engine deal

Dus de kans zit erin dat er volgend jaar een Aston Martin-Red Bull-Mercedes op de grid staat
                                        Bron? Dus AM zou dan mercedes motoren krijg om die onder hun naam in de F1 te brengen ?
                                        Maar spreken we dan niet terug over een B-spec motor ? Lijkt me interessant om op te volgen.
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik denk dat een Mercedes B-spec motor meer vermogen zal hebben dan de Renault motor nu, beter is natuurlijk dat je gewoon een A-spec motor ter beschikking hebt.
                                          Ik begrijp ook nog steeds niet dat bv Toyota geen F1 motoren gaat leveren aan teams.

Comment

Working...
                                          X