Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 2015

Voor al het "gezeik" dat naast de races gebeurd vond ik het wel handig dit topic aan te maken ipv in de topics van de races hier iets over te schrijven.

Dit topic is dus vooral bedoeld om over het algemene gebeuren van het seizoen te discussiëren.

En we beginnen ineens al met een toppertje:
    sensatiekrant de telegraaf denkt dat Verstappen volgend jaar al naar RB gaat.

Wat denken jullie ?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Lijkt mij wat te vroeg. Al heeft hij wel al mooie prestaties geleverd dit jaar.

Comment

Is idd te vroeg.

Zie maar naar Kvyat, is ook na een jaar overgestapt, is nu ook geen succes te noemen.

Volgens is er nog een verschil tussen RB, waar ze toch voor hoge plaatsen willen gaan en TR waar hij nog veel kan leren.
      BMW X5 45e

Comment

Ik zie vooral Ricciardo niet weggaan nu. Hij kan nergens anders (lees beter team) naartoe.. En Ferrari, right.. alsof vettel graag terug op z'n doos wil krijgen
        Ik zie eerder Kvyat naar Ferrari gaan, maar ook hij zal blijven bij RB denk ik. Die jongen heeft vorig seizoen sterk gereden en dit jaar is gewoon geen goed jaar voor RB..
        En hij heeft het ook niet slecht gedaan in Maleisië en Monaco.
        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Mannen van Torro Rosso hebben het niet gemakkelijk . De kans is Rebbull of niets . Ik zie Carlos of Max niet volgend jaar naar een ander team overstappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Mannen van Torro Rosso hebben het niet gemakkelijk . De kans is Rebbull of niets . Ik zie Carlos of Max niet volgend jaar naar een ander team overstappen.
            Is idd nog veel te vroeg om dit nu al te beslissen, Verstappen zal eerst nog moeten bewijzen dat hij beter is dan Sainz want die laat me nog het meest verbazen.

Comment

Ze zeggen niet alleen Verstappen, maar ook Sainz naar RB.

Comment

Inderdaad, laat ze nog wat ervaring opdoen bij TR, lijkt me het beste.
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik denk ook dat Bottas aan het einde van het seizoen weggaat bij Williams en naar Ferrari gaat, als Raikkonen op pensioen gaat. Het valt me op dat hij minder positief begint te klinken over Williams, wat wijst op vertrek.

Ik vraag me ook af wat ze gaan doen met Vandoorne. Iemand een idee?
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Hoop dat Vandoorne een zitje krijgt volgend jaar, en niet bij Manor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                      Hoop dat Vandoorne een zitje krijgt volgend jaar, en niet bij Manor
                      Hij zal wel een zitje krijge, het is alleen de vraag waar.
                      Manor heeft nog wat schulden bij McLaren dus het zou kunnen. Aangezien hij onder contract staat bij McLaren weet ik niet of hij zomaar bij een team kan rijden zoals bijvoorbeeld williams of sauber.
                      Ook Team Haas is misschien een mogelijkheid, maar daar heeft Ferrari al wat te zeggen.
                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

De zitjes zijn duur, een GP2 titel is geen garantie op een zitje in F1...

Bij Manor zou niet ideaal zijn, kan beter nog wachten dan

Comment

De zitjes zijn duur, een GP2 titel is geen garantie op een zitje in F1...

Bij Manor zou niet ideaal zijn, kan beter nog wachten dan
                          Hij heeft McLaren achter zich, dus de prijs zal al minder een rol spelen.
                          Je moet ook kijken wie er laatste jaren de titel gewonnen heeft in de GP2 en op welke manier.

Palmer (2014 kampioen) had 4(!) seizoenen nodig om kampioen te worden. Hij staat onder contract bij Lotus als testrijder dus dat is nog afwachten.
                          Idem voor Fabio Leimer, 4 seizoenen nodig (19e,14e,7e,1e) en z'n kampioensjaar had hij ochot 3 wins...

Davide Valsecchi had zelf 5 seizoenen nodig voor kampioen te worden!

Als je dat bv naast een Stoffel vandoorne legt, die in z'n 1e jaar GP2 al runner-up wordt (met 4 overwinningen al) en nu eigenlijk domineert, dan zit je met een volledig ander kaliber.
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Hij heeft McLaren achter zich, dus de prijs zal al minder een rol spelen.
                            Je moet ook kijken wie er laatste jaren de titel gewonnen heeft in de GP2 en op welke manier.

Palmer (2014 kampioen) had 4(!) seizoenen nodig om kampioen te worden. Hij staat onder contract bij Lotus als testrijder dus dat is nog afwachten.
                            Idem voor Fabio Leimer, 4 seizoenen nodig (19e,14e,7e,1e) en z'n kampioensjaar had hij ochot 3 wins...

Davide Valsecchi had zelf 5 seizoenen nodig voor kampioen te worden!

Als je dat bv naast een Stoffel vandoorne legt, die in z'n 1e jaar GP2 al runner-up wordt (met 4 overwinningen al) en nu eigenlijk domineert, dan zit je met een volledig ander kaliber.
                            Zou hij volgend jaar al naar Mclaren gaan? En wie gaat er dan moeten vertrekken?
                            Vergeet niet dat Magnussen waarschijnlijk volgend jaar terugkeert bij het team en Alonso hoogstwaarschijnlijk blijft, zou Stoffel graag bij Force India naast Hulkenberg zijn debuut maken.

Perez is een uitstekende coureur maar te agressief en te ongeduldig, terwijl Hulkenberg en Stoffel een goed duo zouden vormen denk ik.

Comment

Zou hij volgend jaar al naar Mclaren gaan? En wie gaat er dan moeten vertrekken?
                              Vergeet niet dat Magnussen waarschijnlijk volgend jaar terugkeert bij het team en Alonso hoogstwaarschijnlijk blijft, zou Stoffel graag bij Force India naast Hulkenberg zijn debuut maken.

Perez is een uitstekende coureur maar te agressief en te ongeduldig, terwijl Hulkenberg en Stoffel een goed duo zouden vormen denk ik.
                              Naar McLaren gaat hij niet gaan. Als Button weggaat steken ze er eerst Magnussen terug in.

Hulkenberg zie ik eigenlijk eerder vertrekken na dit seizoen.. Hij wordt keer op keer gepasseerd door de topteams en is dit moe, zeker nu de FI tegenvalt. Je ziet het aan hoe hij is, hoe hij commentaar geeft op FI en dat hij al naar Le Mans gaat. Perez gaat zeker blijven omdat hij een grote zak geld heeft. Misschien zien we inderdaad Stoffel daar rijden.
                              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Naar McLaren gaat hij niet gaan. Als Button weggaat steken ze er eerst Magnussen terug in.

Hulkenberg zie ik eigenlijk eerder vertrekken na dit seizoen.. Hij wordt keer op keer gepasseerd door de topteams en is dit moe, zeker nu de FI tegenvalt. Je ziet het aan hoe hij is, hoe hij commentaar geeft op FI en dat hij al naar Le Mans gaat. Perez gaat zeker blijven omdat hij een grote zak geld heeft. Misschien zien we inderdaad Stoffel daar rijden.
                                Zonde Hulkenberg is ondergewaardeerd, net als Bottas... Je hoort en ziet ze niet vaak met fantastische inhaalacties of een grote mond, maar aan het eind van de rit zijn ze er wel, net zoals Heidfeld vroeger.

Wat denk je over de Mercedes-Saga in Monaco?

Comment

Zonde Hulkenberg is ondergewaardeerd, net als Bottas... Je hoort en ziet ze niet vaak met fantastische inhaalacties of een grote mond, maar aan het eind van de rit zijn ze er wel, net zoals Heidfeld vroeger.

Wat denk je over de Mercedes-Saga in Monaco?
                                  Tja, het is wat dubbel van Monaco, het is fout dat mercedes hem binnenhaalde, en terecht dat hij kwaad is.
                                  Nu blijkt dat ze Ham zeiden dat het Safety car was en zei Ham zelf zei dat hij binnen ging komen "omdat z'n banden als ijs aanvoelde en iedereen ging pitten".

Als dit klopt hadden ze hamilton nog altijd buiten moeten houden, zij hebben alle informatie over voorsprongen e.d.
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Is dat miss niet expres gedaan van Mercedes? Om Rosberg ook eens te laten winnen en hem tevreden te houden?

Voor het team is het resultaat hetzelfde behalve dan die 2de plaats van Vettel.

Of denk ik nu te ver?

Comment

Is dat miss niet expres gedaan van Mercedes? Om Rosberg ook eens te laten winnen en hem tevreden te houden?

Voor het team is het resultaat hetzelfde behalve dan die 2de plaats van Vettel.

Of denk ik nu te ver?
                                      Ik heb er geen idee van.. Ze zijn wel een 1-2 kwijtgespeeld en dito constructeurspunten. Ik denk dat dit erger is voor hun.
                                      Maar het kan, alles is politiek op dat niveau Alleen kut dat Ham net z'n contract had getekend..
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik heb er geen idee van.. Ze zijn wel een 1-2 kwijtgespeeld en dito constructeurspunten. Ik denk dat dit erger is voor hun.
                                        Maar het kan, alles is politiek op dat niveau Alleen kut dat Ham net z'n contract had getekend..
                                        Denk ook niet dat Rosberg volgend jaar nog bij Mercedes rijdt, hij beseft ook wel dat in normale omstandigheden Hamilton net dat ietsje sneller is.

Maar welk degelijk team kan hij dan naartoe, Ferrari lijkt mij onwaarschijnlijk, net als Red Bull.

Comment

Working...
                                        X