Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Canadian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    De startopstelling is zo slecht nog niet . Paar snelle mannen van achter . Race gaat dik in orde zijn .

Zeer zware race voor de remmen en de motor dus een heel gekke uitkomst zou mij niet verbazen.
    Hopelijk vallen er nog een paar druppeltjes uit de lucht en dan is het helemaal klaar
    Benieuwd wie er deze race in the wall of champions gaat !
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Uitslag van de race - Formule 1 Grand Prix van Canada 2015

1. L. Hamilton Mercedes 1:31:53.145
      2. N. Rosberg Mercedes +2.285
      3. V. Bottas Williams +40.666 +38.381
      4. K. Raikkonen Ferrari +45.625 +4.959
      5. S. Vettel Ferrari +49.903 +4.278
      6. F. Massa Williams +56.381 +6.478
      7. P. Maldonado Lotus +1:06.664 +10.283
      8. N. Hulkenberg Force India +1 ronde
      9. D. Kvyat Red Bull +1 ronde
      10. R. Grosjean Lotus +1 ronde
      11. S. Perez Force India +1 ronde
      12. C. Sainz Jr. Toro Rosso +1 ronde
      13. D. Ricciardo Red Bull +1 ronde
      14. M. Ericsson Sauber +1 ronde
      15. M. Verstappen Toro Rosso +1 ronde
      16. F. Nasr Sauber +2 ronden
      17. W. Stevens Manor +4 ronden
      Niet gefinisht
      18. R. Merhi Manor +13 ronden
      19. J. Button McLaren +16 ronden
      20. F. Alonso McLaren +26 ronden
      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Geen regen, geen ongeval, geen p-car, ...
          Alonso weer aan het"vechten" met zijn wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            Geen regen, geen ongeval, geen p-car, ...
            Alonso weer aan het"vechten" met zijn wagen
            idd, wat een saaie race eigenlijk..
            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Pssst... het is een saaie sport
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Grosjean mag ook nooit meer wat zeggen als er iemand achterop hem rijdt, dat was wel de domste actie van de race....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                  Grosjean mag ook nooit meer wat zeggen als er iemand achterop hem rijdt, dat was wel de domste actie van de race....
                  Ik ben een bleiter, kan hij volgende keer beter roepen :o

Comment

Toch vreemd als de ICEMAN een beginnersfout maakt dat niemand erover spreekt terwijl (ik persoonlijk deze erger vind dan) vorige week verstappen en nu in vrije training Nasr de grond ingeboord werden door hun foutwat trouwens wel een begrijpelijke fout is van Nasr vind ik want hij was constant met z'n engineer aant communiceren waardoor hij vergeten had dat drs open ston... Denk dat dit het laatste seizoen wordt van Raikonen in de F1. Indien er niets mis was met Vettel z'n wagen in Q stond hij zeker op podium.
                    Last edited by Schnippy; 09/06/2015, 05:21.

Comment

Doel je op Raikonen zijn spin? Ik had ergens opgevangen dat er iets abnormaals was met de MGU-K??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                        Doel je op Raikonen zijn spin? Ik had ergens opgevangen dat er iets abnormaals was met de MGU-K??
                        ja, had hij anders nog een fout gemaakt? .

Zijn spin was gewoon veroorzaakt door teveel/te vroeg op't gas in een trage bocht met mss. nog koude banden. (indien het een mechanische oorzaak was zou het meermaals gebeurt zijn, begrijp wel dat hij het zo zegt want is een redelijke blamage voor een rijder met zo'n carrière )

Comment

De beste stuurlui staan zo te lezen weer aan de wal te roepen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            ja, had hij anders nog een fout gemaakt? .

Zijn spin was gewoon veroorzaakt door teveel/te vroeg op't gas in een trage bocht met mss. nog koude banden. (indien het een mechanische oorzaak was zou het meermaals gebeurt zijn, begrijp wel dat hij het zo zegt want is een redelijke blamage voor een rijder met zo'n carrière )
                            Bwa, kan toch ook zijn dat de turbo of die MGU-K net iets anders inkomt dan anders? Ik zou er zo geen zwaar oordeel over vellen. Kimi haalt nog wel eens uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                              Bwa, kan toch ook zijn dat de turbo of die MGU-K net iets anders inkomt dan anders? Ik zou er zo geen zwaar oordeel over vellen. Kimi haalt nog wel eens uit.
                              Laat ons hopen, maar kvrees ervoor.

Comment

Ik denk da kimi inderdaad op het einde van het jaar wel eens kan gaan. Sinds hij van Lotus kwam heeft hij geen potten meer kunnen breken.
                                De vraag is wie gaat hem dan vervangen. Ofwel bottas ofwel Hulkenberg denk ik. Als hulkenberg dit stoeltje niet krijgt, zie ik hem vertrekken naar het WEC na dit seizoen. Die heeft echt geen zin om nog een jaar in het middenveld te rijden.
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik zie Kimi wel volgend jaar bij Ferrari . Die gast heeft een goede marketing waarde en zeer veel fans . Geld brengt hij zeker op.
                                  Ik weet toen ik was gaan kijken in spa 2012 en hij reed voor lotus . Was derde geworden maar kreeg veel meer steun en applaus dan Jenson of Sebastian .

De Kimi van Mclaren mag je vergeten die zullen we nooit meer zien. Zijn Topdagen waren ook bij Mclaren.
                                  Last edited by ; 09/06/2015, 18:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Ik zie Kimi wel volgend jaar bij Ferrari . Die gast heeft een goede marketing waarde en zeer veel fans . Geld brengt hij zeker op.
                                    Ik weet toen ik was gaan kijken in spa 2012 en hij reed voor lotus . Was derde geworden maar kreeg veel meer steun en applaus dan Jenson of Sebastian .

De Kimi van Mclaren mag je vergeten die zullen we nooit meer zien. Zijn Topdagen waren ook bij Mclaren.
                                    Ik vermoed toch dat resultaat een grotere rol speelt dan geld zeker bij Ferrari. Als je ziet dat Vettel achteraan start en op 4sec. van raikonen eindigt tja dan heeft the iceman maar een slakkentempo gereden.

Comment

Working...
                                    X