Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Austrian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2015 - Austrian Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 19 juni 2015

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 20 juni 2015

11.00-12.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 21 juni 2015

14.00 Großer Preis von Österreich - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2014 Stats

FP1 - Rosberg - 1.11.295
    FP2 - Hamilton - 1.09.542
    FP3 - Bottas - 1.09.848
    Qualify - Massa - 1.08.759
    Race - Rosberg - 1u27min54.976
    Fastest Lap - Perez - 1.12.142

Dit vind ik nu echt een idioot circuit. Veel te kort

Comment

In mijn ogen is het een fantastisch circuit, vergelijkbaar met zolder maar dan nog eens hoogteverschillen. Ik moet echt tijd vrijmaken om daar eens een circuitdag mee te pikken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
        Dit vind ik nu echt een idioot circuit. Veel te kort

Ik hou wel van dit soort oldschool circuits . Ze hebben karakter.
        Mooie gevechten tss Ferrari en Mclaren.

Comment

FP1

FP2

Comment

FP3

Comment

Raikonen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Raikonen?
                Z'n reactie was priceless
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Qualify

Comment

What happened with Raikonen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                      What happened with Raikonen?
                      Teveel zelfvertrouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Teveel zelfvertrouwen.
                        Kimi Räikkönen heeft zijn team Ferrari de schuld gegeven voor het feit dat hij in de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk niet verder kwam dan Q1 en de race als veertiende moet beginnen.
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

De grote updates aan de McLaren heben ook veel geholpen (enkel die van Alonso)
                          Een hele nieuwe front voor .....niets !
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ferme crash tss Fernando en Kimi . Had niet veel gescheeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ferme crash tss Fernando en Kimi . Had niet veel gescheeld.

Kheb beelden nog eens herbekeken en raikonen echt wel geluk dat hij z'n handen van stuur doet opt laatste want de scherpe carbon zijkant van Alonso kwam aangevlogen, hij kon arm/hand gekwetst hebben.

Saaiste race van het seizoen wel goed dat rosberg won.

Comment

Kheb beelden nog eens herbekeken en raikonen echt wel geluk dat hij z'n handen van stuur doet opt laatste want de scherpe carbon zijkant van Alonso kwam aangevlogen, hij kon arm/hand gekwetst hebben.

Saaiste race van het seizoen wel goed dat rosberg won.
                                Vond Canada of Monaco anders ook niet veel beter ...
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Héél saai seizoen pffff

Als Raikonen fan, kijk ik dit jaar toch met lede ogen toe, wat voor een potje hij er wel van maakt.
                                  Als je ziet wat Vettel wel voor mekaar krijgt met die auto, is er duidelijk iets mis met zijn motivatie imo
                                  Er spelen natuurlijk mss dingen achter de schermen , maar het verschil is toch wel érg groot momenteel.
                                  Denk niet dat we hem volgend jaar überhaupt nog in het F1 veld gaan zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Héél saai seizoen pffff

Als Raikonen fan, kijk ik dit jaar toch met lede ogen toe, wat voor een potje hij er wel van maakt.
                                    Als je ziet wat Vettel wel voor mekaar krijgt met die auto, is er duidelijk iets mis met zijn motivatie imo
                                    Er spelen natuurlijk mss dingen achter de schermen , maar het verschil is toch wel érg groot momenteel.
                                    Denk niet dat we hem volgend jaar überhaupt nog in het F1 veld gaan zien.
                                    Ik eerlijk gezegd ook niet, hij brengt veel publiciteit met zich mee en heeft sponsors genoeg alleen zal hij zichzelf te goed vinden om voor een minder team te rijden waardoor hij andere raceklasses zal opzoeken of mss. opnieuw rally?

Het enige wat ik voor Kimi hoop is dat Ferrari hem niet aan de kant schuift want dat zou jammer zijn voor iemand met zo'n palmares. Lijkt echter niet meer onmogelijk.

@thibaut: idd er zijn meerdere saaie races geweest en het is mss wel nodig om het 1 en ander van regels aan te passen. En why the f*ck verbreekt Mclaren het contract met honda niet???? Die mannen zullen voor de rest van het seizoen sukkelen als ze niet snel naar mercedes motoren overstappen. Djezuss voor zo'n groot team is een contractbreuk ook geen zo'n probleem denk ik.
                                    Last edited by Schnippy; 23/06/2015, 05:42.

Comment

Ik eerlijk gezegd ook niet, hij brengt veel publiciteit met zich mee en heeft sponsors genoeg alleen zal hij zichzelf te goed vinden om voor een minder team te rijden waardoor hij andere raceklasses zal opzoeken of mss. opnieuw rally?

Het enige wat ik voor Kimi hoop is dat Ferrari hem niet aan de kant schuift want dat zou jammer zijn voor iemand met zo'n palmares. Lijkt echter niet meer onmogelijk.

@thibaut: idd er zijn meerdere saaie races geweest en het is mss wel nodig om het 1 en ander van regels aan te passen. En why the f*ck verbreekt Mclaren het contract met honda niet???? Die mannen zullen voor de rest van het seizoen sukkelen als ze niet snel naar mercedes motoren overstappen. Djezuss voor zo'n groot team is een contractbreuk ook geen zo'n probleem denk ik.
                                      En jij denkt dat McLaren van de één op de andere dag een andere motorleverancier vindt??

Comment

Ze hadden met de Mercedes de beste motor . Timing klopte niet geweldig.
                                        Ik vind dat ze tot nu toe al in de top8 hadden moeten zitten .
                                        De Honda is een pak slechter als de Renault.
                                        Alleen klinkt Mclaren Honda goed in de oren.

Comment

Working...
                                        X