Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - British Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2015 - British Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 3 juli 2015

11.00-12.30 1ste vrije training
    15.00-16.30 2de vrije training

Zaterdag 4 juli 2015

11.00-12.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION, BBC

Zondag 5 juli 2015

14.00 Santander British Grand Prix - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION,BBC

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2014 Stats

FP1 - Rosberg - 1.35.424
    FP2 - Hamilton - 1.34.508
    FP3 - Vettel - 1.52.522
    Qualify - Rosberg - 1.35.766
    Race - Hamilton - 2u26min52.094
    Fastest Lap - Hamilton- 1.37.176

FP1

Comment

FP2

Comment

FP3

Qualify

Comment

Ik zou Rosberg nog niet afschrijven . De start word cruciaal .

Comment

mwah, denk dat ham wel wint
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              mwah, denk dat ham wel wint
              Yes he did.
              Vond het wel een mooie race . De Mercedes en Ferrari's kwamen slecht weg.
              Vettel en Lewis hebben goed gegokt.

Comment

race gemist, ...wat is er met Raikonen alweer gebeurd?

Comment

Was erg leuke race, jammer van misser van Rosberg, die had Hamilton moeten volgen in de pits voor inters.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    race gemist ... wat is er met Raikonen alweer gebeurd?

te vroeg gepit voor intermediates. dadelijk bij de eerste (lichte) regenbui al. omdat de baan niet nat genoeg lag enorm veel tijd verloren. is dan blijven verder rijden op die inters, waardoor z'n banden totaal op waren toen het dan harder begon te regenen. heeft dan opnieuw moeten pitten voor verse inters. tot aan de regen ging het behoorlijk goed, alhoewel geen partij voor de mercs en de williams rijders.

Comment

@sink ... bedankt om deze topics te starten. lekker overzichtelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                        te vroeg gepit voor intermediates. dadelijk bij de eerste (lichte) regenbui al. omdat de baan niet nat genoeg lag enorm veel tijd verloren. is dan blijven verder rijden op die inters, waardoor z'n banden totaal op waren toen het dan harder begon te regenen. heeft dan opnieuw moeten pitten voor verse inters. tot aan de regen ging het behoorlijk goed, alhoewel geen partij voor de mercs en de williams rijders.
                        Bwa al Hulkenberg er niet voor stond denk ik dat de Ferrari rijders wel konden volgen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Bwa al Hulkenberg er niet voor stond denk ik dat de Ferrari rijders wel konden volgen .

wishful thinking, blackhorse. ik heb de rondetijden nog eens snel opgezocht en daaruit blijkt dat ze inderdaad het tempo van de top vier hadden kunnen volgen. toch wanneer massa en bottas op de eerste twee plaatsen rondreden. ik denk niet dat ze de pace hadden van de mercs.

hulkenberg maakte inderdaad een kanonstart. had er eerst niet op gelet, alle aandacht ging naar massa en bottas. hulk is sinds enkele weken weer op dreef. het is misschien dan toch niet te laat voor een zitje in een top team?

Comment

Hulkenberg moet bij een topteam komen, zou zonde zijn hem te zien vertrekken naar een andere klasse.
                            Massa had echt een superstart!

Verstappen stelde wel enorm teleur, net zoals Grosjean.
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Hulkenberg is een toprijder maar zo zijn er nog . Ferrari wilt geen 2 Duitsers . Zou mij niet verbazen als het er nooit van komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Hulkenberg is een toprijder maar zo zijn er nog . Ferrari wilt geen 2 Duitsers . Zou mij niet verbazen als het er nooit van komt.
                                Hm geen 2 duitsers? Waarom niet... ? Als ferrari zijnde zou ik iemand zoeken zoals massa destijds was toen Alonso er reed
                                dus iemand die Vettel niet voor de voeten rijdt en toch nog wk puntjes meesprokkelt. Mss Sainz, laat voor mij een nog iets betere indruk na dan Verstappen, lijkt cosistenter terwijl verst. eerder op bepaalde circuits beter is dan op andere.

Comment

Tja, wat verwacht je nu eigenlijk van een 17 jarige hé?
                                  In het begin van het seizoen zal die nog wel met een open geest begonnen zijn, maar naarmate de druk toeneemt?
                                  Toch zwaar te dragen voor zo'n jonge kerel, denk ik.

Comment

maar sainz rijdt al van 2010 met éénzitters. verstappen heeft nauwelijks 18 maanden ervaring in auto's. en om nu te zeggen dat 'm het zoveel beter doet? denk het niet. afgaande op hun ervaring zou sainz verstappen moeten wegblazen. toch in de eerste helft van het seizoen.

probleem voor verstappen is dat ie het vak niet heeft kunnen leren. het is allemaal zo snel gegaan. toen verstappen in silverstone, tijdens de kwalificaties, kloeg over het feit dat z'n toro rosso unbestuurbaar was, merktte (bbc-commentator) david coulthard op dat ie geen oplossingen aanbracht. en als het team het dan ook niet meer weet ... hij moet nu alles leren, op het hoogste niveau, in het zicht van iedereen. en dan ook nog liefst in rekordtempo, want de messen worden al getrokken. het is niet voor niks dat mclaren hamilton zo veel heeft laten testen alvorens hem te laten debuteren. idem voor j. villeneuve bij williams.

voor zover ik dat kan beoordelen, heeft verstappen meer potentieel dan sainz. of hij ook de tijd krijgt om dat te tonen?

Comment

Sainz doet het beter op dit moment als je het mij vraagt . Als je kijkt naar Qualy en race maar zit al bijna op het top van zijn kunnen . Max zit er niet ver van af maar kan nog een pak beter worden met de jaren. Max valt gewoon meer op dan Sainz omdat hij 17 is .

Comment

Working...
                                      X