Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Hungarian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2015 - Hungarian Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 24 juli 2015

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 25 juli 2015

11.00-12.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION, BBC

Zondag 26 juli 2015

14.00 Magyar Nagydíj - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION,BBC

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2014 Stats

FP1 - Hamilton - 1.25.814
    FP2 - Hamilton - 1.24.482
    FP3 - Hamilton - 1.24.048
    Qualify - Rosberg - 1.22.715
    Race - Hamilton - 1u53min05.058
    Fastest Lap - Rosberg 1.25.724

Dit wordt slaapverwekkend

Comment

Weg met Monaco en hungaro ring. Dat ze fuji of Laguna Secca op de kalender zetten.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Weg met Monaco en hungaro ring. Dat ze fuji of Laguna Secca op de kalender zetten.
          Hoe vreemd het ook klinkt, Hungaroring heeft nog een contract tem 2021 en heeft zopas laten weten dat ze over de komende 3 jaren het circuit (enkel nieuwe asfaltlaag), de tribunes en het pitcomplex gaan renoveren. Dus zo snel gaan we er daar nog niet vanaf zijn.

Maar eerlijk gezegd, het circuit en races kunnen soms idd slaapverwekkend zijn, maar al de rest maakt het wel een toplocatie voor de fans die naar het circuit komen.
          Budapest is een fantastische stad, de race is midden in de zomer, het is er zo goed als altijd mooi en warm weer en de camping rond het circuit is ook fantastisch.

Ik heb eerlijk gezegd ook nog getwijfeld om dit jaar eens naar daar te gaan met de auto en op de camping te verblijven. Mss iets voor volgend jaar

Comment

Het goede aan Boedapest is dat je daar goedkoop naar de race kunt gaan en met Ryanair goedkoop vliegen . Alles in kost dat minder dan spa als je vroeg boekt.

Daarmee dat er ook veel van Finland overvliegen .

Comment

Comment

Comment

Ik hoop dat Vettel Nico bij de start pakt dan gaan we een leuk treintje zien.

Comment

En hoe dat hij het gedaan heeft

Super koers, eindelijk nog eens op het randje van mijn zetel gezeten. Jammer van Rosberg, ik had het hem gegund om goed te scoren maar dat duwen kan niet altijd goed aflopen.

Comment

Plezante koers
                      BMW X5 45e

Comment

amai echt super race, k zat letterlijk op t puntje van mijne stoel!
                        volgende maand voor het eerst es live gaan kijken, ben benieuwd
                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Op BBC dachten ze dat Hamilton zomaar naar de overwinning zou rijden. Ze hadden het eventjes mis. We super commentaar op BBC.

Jammer genoeg enkel tot ronde 15 ofzo gekeken. Ik had een saaie race verwacht maar dit bleek achteraf toch een zeer spannende race te zijn geweest.

Comment

leuk interview ook, komt heel goed over
                            De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Wat voor flaters door de mercedes rijders en vooral hamilton. Na de start panikeren en door het grind gaan, bik de herstart slapen, ricci er bijna uit kegelen,... Als ricci niet 2x geramd was door de Mercs denk ik dat hij wel gewonnen was.
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Wtf wat een zalige race zeg. De beste van het jaar.
                                Ik had Nico en Kimi graag 2de of derde zien worden . Vooral voor het moreel van de laatste en het kampioenschap was spannender geworden.

Comment

Jammer voor Rosberg inderdaad.
                                  Opsteker voor mclaren al is het maar voor de betrouwbaarheid.
                                  Porsche 996 GT3 RS
                                  Porsche 964 RS
                                  BMW ///M3 e30
                                  Mercedes c250 CDI AMG
                                  www.flamebox.be

Comment

Wat ik best opvallend vond was de hoeveelheid aan penalties dat Maldonado scoorde gisteren. Die ging er wel voor ze, was de ene na de andere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                      Wat ik best opvallend vond was de hoeveelheid aan penalties dat Maldonado scoorde gisteren. Die ging er wel voor ze, was de ene na de andere
                                      minstens 4, volgens sommige 5

kreeg een straf om te vlug te rijden in de pit en hij reed daar omdat hij een straf aan het "rijden" was voor ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        minstens 4, volgens sommige 5

kreeg een straf om te vlug te rijden in de pit en hij reed daar omdat hij een straf aan het "rijden" was voor ...
                                        Van dat laatste heb ik ergens iets zien passeren ja Pastor, het is een geval apart

Comment

Working...
                                        X