Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Hungarian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

BMW X5 45e

Comment

voor de fans ...

http://hasmaldonadocrashedtoday.com/

Comment

Haha, wat een dwaas. Sorry maar ik blijf er bij dat hij enkel mag blijven voor z'n geld en niet z'n talent
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Haha, wat een dwaas. Sorry maar ik blijf er bij dat hij enkel mag blijven voor z'n geld en niet z'n talent.

tja, zo lopen d'er nog wel meer rond. een paar dagen geleden gelezen dat marcus ericsson volgen d jaar opnieuw in een sauber mag rondrijden. kunt ge toch alleen maar droevig van worden. nu, maldonado heeft wel barcelona 2012 achter zijne naam staan. ik denk wel dat 'm daar al z'n talent heeft opgebruikt.

Comment

Al zijn talent en al zijn geluk. Dat moet zowat de enige race zijn uit zijn hele carrière dat hij niet crashte of geen penalty kreeg.

Comment

FIA Formula One 2015 - Hungarian Grand Prix

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
              tja, zo lopen d'er nog wel meer rond. een paar dagen geleden gelezen dat marcus ericsson volgen d jaar opnieuw in een sauber mag rondrijden. kunt ge toch alleen maar droevig van worden. nu, maldonado heeft wel barcelona 2012 achter zijne naam staan. ik denk wel dat 'm daar al z'n talent heeft opgebruikt.
              Dat zijn van die koersen waaraan je merkt dat God ook F1 fan is. Sir F Williams kon zich geen mooiere 70ste verjaardag wensen

Monza '88 had ook zoiets
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

Working...
              X