Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Belgian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

iedereen die de tracklimits aan zijn laars lapt in de radallion.. Max evenzeer bij dat inhaalmaneuvre.

Nu weet ik niet meer welke klasse het was maar ze zijn daar een keer heel streng op geweest. Ik kijk de Porsche supercup, WTCC, BTCC en de GP2.

Anyway, ik moet Verstappen niet. Te zeer met geld in de F1 geraakt imo. Ik had hem graag in gelijke bolides tegen Vandoorne zien gaan. Ik zou dan ook niets liever zien dan dat Vandoorne Verstappen laat zien hoe het moet volgend jaar. Maar de F1 is veel te afhankelijk van het team en dus de wagen. Ik zou ze dus liever in de GP2 tegen elkaar zien strijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Te zeer met geld in de F1 geraakt imo.
      Ik denk dat hij vooral door zijn talent in de F1 zit.....Met geld alleen zou hij in zijn torro rosso nog niet de huidige resultaten gehaald hadden in zijn eerste jaar. Ik vind het super!
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Talent zeker maar dat hebben de toprijders in GP2 en WRS3.5 ook. Alleen niet het geld

Comment

Zonder zeer veel geld en de juiste connecties geraak je niet in de F1. Talent moet je ook hebben maar het is niet noodzakelijk, er zijn meer dan genoeg voorbeelden van F1 rijders die zonder talent maar met veel geld jaren en jaren in de F1 blijven net zoals er genoeg voorbeelden zijn van rijders met heel veel talent die nooit aan bod komen in de F1.

Comment

Verstappen is leuk om te zien, spijtig genoeg ne hollander. Mag me niet voorstellen dat die ooit WK wordt. Ik word zot van die oranje-gekte

Comment

Alle puzzelstukjes zullen eens moeten samen vallen voor hem, maar de skills heeft hij er in ieder geval voor.
              Maar oranje gekte zit ik verder ook niet echt op te wachten ;-)

Comment

Verstappen is niet met geld in de F1 gekomen . Hij heeft gewoon alles met de pap meegekregen van Papa Jos die ook wel weet hoe je moet sturen.
                Hij heeft zijn leven gewoon doorgebracht met één van de beste leermeesters een man die zelf jaren in de F1 heeft gereden.

Comment

papa Jos zijn F1 carrière kun je nu toch niet bepaald een succes noemen lijkt me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                    papa Jos zijn F1 carrière kun je nu toch niet bepaald een succes noemen lijkt me

Voor iemand uit de lage landen wel hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                      Jij weet niet waar je over spreekt. Hij is geen kampioen geworden maar als je 10jaar in de F1 kunt blijven dan ben je gewoon goed.

Comment

En de Max zijn mama is een Kumpen. Dat is dus allemaal inteelt hé De juiste contacten om in die wereld te geraken zullen ook wel een rol spelen.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Jij weet niet waar je over spreekt. Hij is geen kampioen geworden maar als je 10jaar in de F1 kunt blijven dan ben je gewoon goed.
                          Ik denk dat die 2x 3e is geweest that's it

Inderdaad --> https://en.wikipedia.org/wiki/Jos_Verstappen

Comment

Juist, 8 seizoenen meegedraaid waarvan 4 met 0 punten, 2 met één puntje en een paar ereplaatsen (2 keer derde)
                            In totaal 7 keer in de punten gereden op 107 GP's, een gigantisch succes kun je dat idd. niet noemen

Voor zover is me herinner had die vooral een reputatie als 'brokkenpiloot' die vaak ruzie had met teamchefs en ploeggenoten, na zijn carrière ook naast het circuit want was precies nogal een opvliegend mannetje
                            2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                              Ik denk dat die 2x 3e is geweest that's it

Inderdaad --> https://en.wikipedia.org/wiki/Jos_Verstappen
                              Zoveel seizoenen kunnen meedraaien is een succes op zich of je punten scoort of niet . Je moest natuurlijk een Ferrari of Mclaren hebben om veel te kunnen winnen .
                              Hoeveel goede rijders hebben hun stoeltje wel niet verloren binnen de paar jaar . Denk maar aan magnussen , di resta , vergne .. Dat waren ook mannen die niet de beste waren maar wel goed waren en potentie hadden maar er zijn maar een beperkt aantal zitjes.
                              Als je toch zo slecht bent wilt geen enkel f1 team u en blijf je geen jaren meedraaien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Zoveel seizoenen kunnen meedraaien is een succes op zich of je punten scoort of niet . Je moest natuurlijk een Ferrari of Mclaren hebben om veel te kunnen winnen .
                                Hoeveel goede rijders hebben hun stoeltje wel niet verloren binnen de paar jaar . Denk maar aan magnussen , di resta , vergne .. Dat waren ook mannen die niet de beste waren maar wel goed waren en potentie hadden maar er zijn maar een beperkt aantal zitjes.
                                Als je toch zo slecht bent wilt geen enkel f1 team u en blijf je geen jaren meedraaien.
                                Als je 107 keer start en maar 17 punten pakt stel ik mij toch vragen, bekijk het seizoen 94 nog eens Shumacher had geen problemen met de Benetton onze Jos daarentegen
                                Die kerel heeft meer moeten opgeven dan dat hij finishte …

Comment

Je kan die periode ook niet vergelijken met nu. Zie eens hoeveel DNF's hij heeft door mechanische problemen ..
                                  Jos kon wel een potje sturen, zeker in de regen. Of is iedereen Maleisië 2001 vergeten ?
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Jos was zéér snel. Bij Benetton concentreerde men zich enkel op MS. Jos moest met de MS afstelling rijden, er werd nauwelijks tijd aan hem besteed. Later werd ook duidelijk dat die MS een wel zeer specifieke afstelling verkoos waarmee geen enkel van de latere teammaats overweg kon.
                                    Jammer dat het voor Jos zo rap over was na Benetton want bij de kleinere teams was er veel pech. Maar Jos was wel de snellere van zijn teammaats en heeft een paar super koersen gereden.

Jammer voor hem dat de Honda deal op het eind niet doorging. Kort daarna hield hij het voor bekeken.

Respect voor Jos. Grote klasse. Max zal er de vruchten van plukken
                                    Porsche 996 GT3 RS
                                    Porsche 964 RS
                                    BMW ///M3 e30
                                    Mercedes c250 CDI AMG
                                    www.flamebox.be

Comment

Ik, als Hollander helemaal niet objectief, ben ook van mening dat Jos echt een talentvol coureur was. Enkel in het begin van zijn carrieré had hij wel het goede materiaal maar was hij nog te onrustig, eigenwijs en onbesuisd om echte resultaten te boeken. Daarna heeft hij de rust wel gevonden, maar nooit meer echt goede auto gehad en kon hij alleen imponeren als omstandigheden het speelveld meer gelijkwaardig maakten, zoals bij regen.

Comment

Het gaat er niet om of het een goede coureur was of niet, als je puur naar de cijfertjes kijkt (gescoorde punten), dan was zijn F1 carrière geen succes.

Je kunt nu wel zeggen 'jamaar dit en jamaar dat en blablabla', het is wel op die cijfertjes dat je wordt afgerekend, whether you like it or not

Da's zoals een voetbalploeg die wel goede wedstrijden speelt maar zelden scoort. Die degraderen op het eind van het seizoen ook...
                                        2.0 JTDm

Comment

Als je 10j lang in dat wereldje vertoeft, betekent dat wel dat je er thuishoort. Anders zou er geen interesse zijn.

Geen groot succes dat klopt, maar wel het respect om tot de besten ter wereld gerekend te worden.
                                          Als Jos in de spiegel kijkt, dan ziet hij iemand die op dat niveau thuishoorde.
                                          Kijkt Kovalainnen in de spiegel, ondanks zijn zege bij McLaren, wel die heeft een ander gevoel durf ik wedden.
                                          Porsche 996 GT3 RS
                                          Porsche 964 RS
                                          BMW ///M3 e30
                                          Mercedes c250 CDI AMG
                                          www.flamebox.be

Comment

Working...
                                          X