Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Belgian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    iedereen die de tracklimits aan zijn laars lapt in de radallion.. Max evenzeer bij dat inhaalmaneuvre.

Nu weet ik niet meer welke klasse het was maar ze zijn daar een keer heel streng op geweest. Ik kijk de Porsche supercup, WTCC, BTCC en de GP2.

Anyway, ik moet Verstappen niet. Te zeer met geld in de F1 geraakt imo. Ik had hem graag in gelijke bolides tegen Vandoorne zien gaan. Ik zou dan ook niets liever zien dan dat Vandoorne Verstappen laat zien hoe het moet volgend jaar. Maar de F1 is veel te afhankelijk van het team en dus de wagen. Ik zou ze dus liever in de GP2 tegen elkaar zien strijden.
    wat is er mis met Max? zelfde wagen als Sainz en staat toch een stuk verder? komt natuurlijk een deel geluk bij.

inhaalbeweging; als ik het goed zag met 2 wielen over de lijn, niet met 4

ik vraag mij af waarom ze daar moeilijk over doen, leg circuit zo aan dat bij overschrijden lijn snelheid direct terugloopt zodat je geen voordeel kan hebben !

Comment

Begin vh jaar ging het nog redelijk gelijk op tussen Sainz en VPN. Laatste GPs zie je inderdaad dat VPN erdoor komt. Was vorig jaar net hetzelfde. Klasse!
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

Working...
      X