Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Italian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    Snap ik ook niet echt
    Beste qualify in eeuwen en dan maakt ie zo'n ongelofelijke kl*te start..
    hebben we al een uitleg gekregen over de reden van die slechte start?

waarom krijgt Rosberg dan een contract, DNF en Iceman reed WEL in de punten?

Comment

Rosberg staat tweede in het kampioenschap, waar staat Kimi. Rosberg had gewoon brute pech, wat was er met Kimi bij de start? Ik dacht dat hij ergens iets verkeerd had gedaan.

Comment

Snap ik ook niet echt
        Beste qualify in eeuwen en dan maakt ie zo'n ongelofelijke kl*te start..
        Ik zou bijna denken dat ze vanop de pitmuur iets gelapt hebben om Vettel de betere start te garanderen.
        Maar dat het knopje even blijven hangen is ;-)
        Het is zijn jaar, niet, maar als je P2 kan kwalificeren op Monza, en nadien zo'n inhaalrace rijden, dan heb je het nog altijd wel in de vingers IMO.

Comment

Mensen houden juist van Kimi omdat hij altijd wel pech heeft.
          Hij had de snelheid voor 2de te eindigen.

Comment

Red Bull heeft zopas laten weten dat ze niet met Renault gaan doorgaan in '2016, dus dat zullen Mercedes motoren worden volgend jaar..
            dus STR zal met Ferrari motoren gaan rijden en dan lijkt de deal Verstappen/Ferrari in 2017 al in kannen en kruiken te zijn..

niet dus ... http://www.motorsport.com/f1/news/re...e-all-but-over

Comment

Redbull kan beter voor honda kiezen dan gaan we vanachter ook mooie gevechten zien tss Mclaren en Redbull .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Rosberg staat tweede in het kampioenschap, waar staat Kimi. Rosberg had gewoon brute pech, wat was er met Kimi bij de start? Ik dacht dat hij ergens iets verkeerd had gedaan.
                voor mij dus ook brute pech voor Kimi, tot tegendeel bewezen ;-)

Comment

Ik heb dat ook nog nergens gelezen wat er eigenlijk precies bij Kimi's start was foutgelopen?

Comment

Ik heb dat ook nog nergens gelezen wat er eigenlijk precies bij Kimi's start was foutgelopen?
                    "Kimi Raikkonen suspects his bad start at the Italian Grand Prix was down to an incorrect clutch positioning as he pulled away at the start.
                    It went into anti-stall when I let the first clutch go and as far as I understood, I did the correct thing but obviously we can see there was a problem in the second clutch in the way that it was not in the correct place," h said. "I'm pretty sure I put everything correct as always but I don't know exactly. Whatever it was, it triggered the anti-stall and obviously after a few seconds I was in last place."

M.a.w 'foefelare' door de pitcrew volgens hem. (http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/...ad-start-monza), maar wie gaat nu eerst de 'fout' toegeven?

Comment

Is weer hetzelfde verhaaltje als met Schumi indertijd. Massa moest ook braaf tussen de lijntjes lopen.

Comment

o-ow

ze hebben fanny op lewis afgestuurd

Comment

Working...
                        X