Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2015 - Italian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2015 - Italian Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 4 september 2015

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 5 september 2015

11.00-12.00 3de vrije training - RTL TELEVISION
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 6 september 2015

14.00 Gran Premio d'Italia - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2014 Stats

FP1 - Hamilton- 1.26.187
    FP2 - Rosberg - 1.26.225
    FP3 - Hamilton - 1.25.519
    Qualify - Hamilton - 1.24.109
    Race - Hamilton - 1u19min10.236
    Fastest Lap - Hamilton - 1.28.004

Ik hoop op veel kapotte motoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Ik hoop op veel kapotte motoren.
      sowieso al 2 Honda's, en dan nog een een paar renaults
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Monza is een klassieker die mij meestal wel kan smaken. Wel jammer dat het niet zal regenen zondag, zaterdag mss. wel.

Comment

FP1

Comment

serieuze verschillen toch bovenin

Comment

FP2

Comment

FP3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                  serieuze verschillen toch bovenin
                  Mercedes reed met hun nieuwe engine-spec, precies een grote verbetering.
                  Echter hebben ze bij rosberg het blok vervangen voor de quali naar dat van Spa aangezien er motorfalen aankwamen. Hamilton rijdt nog altijd met de nieuwe spec.
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Qualify

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Mercedes reed met hun nieuwe engine-spec, precies een grote verbetering.
                    Echter hebben ze bij rosberg het blok vervangen voor de quali naar dat van Spa aangezien er motorfalen aankwamen. Hamilton rijdt nog altijd met de nieuwe spec.
                    Eigenlijk hebben de Ferrari's het dan wel uitzonderlijk goed gedaan als je ermee rekening houd dat Hamilton met een halve '2016 spec motor reed

Comment

Met de nieuwe spec motor had Nico wel voor de Ferrari"s gestaan denk ik . Hoe dan ook gaat Lewis een goede zaak doen als hij goed start...

Afstand tot de éérste bocht is lang en de Ferraris starten wel goed. Zou mij niet verbazen als min 1 van de Ferrari's ervoor staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                        Qualify
                        Eigenlijk hebben de Ferrari's het dan wel uitzonderlijk goed gedaan als je ermee rekening houd dat Hamilton met een halve '2016 spec motor reed
                        Inderdaad, ik vond het ook zéér goed gedaan. Ik vraag me af hoeveel wing ze hebben op de Ferrari tov de Mercedes.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Met de nieuwe spec motor had Nico wel voor de Ferrari"s gestaan denk ik . Hoe dan ook gaat Lewis een goede zaak doen als hij goed start...

Afstand tot de éérste bocht is lang en de Ferraris starten wel goed. Zou mij niet verbazen als min 1 van de Ferrari's ervoor staat.
                        Ben ik ook zeker van. Ik ben wel benieuwd of de motor van Lewis wel héél de race heel zal blijven. Voor de rest denk ik niet dat de Ferrari's voor Hamilton komen bij de start, al weet je nooit nooit
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Een ferrari 1 2 zou ik wel willen. Ik hoop dat kimi ééns een race wint . Zal zijn motivatie goed doen.

Comment

Ferrari kan altijd iets meer in hun thuisland ;-)

Comment

Lewis maakt gehakt van iedereen. 2 Ferrari's op de podium was mooi geweest.

Comment

En Kimi bakt er gewoonweg niks van. Dat ze die een nieuw contract hebben gegeven bij een team als Ferrari dat snap ik niet want die heeft al genoeg verkl**t. Ze hadden beter een jong talent de kans gegeven.

Comment

Snap ik ook niet echt
                                  Beste qualify in eeuwen en dan maakt ie zo'n ongelofelijke kl*te start..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    En Kimi bakt er gewoonweg niks van. Dat ze die een nieuw contract hebben gegeven bij een team als Ferrari dat snap ik niet want die heeft al genoeg verkl**t. Ze hadden beter een jong talent de kans gegeven.
                                    Daar snap ik dus ook niets van..

Comment

Bottas weghalen was te duur, is ook niet meer wat het vorig jaar was. Plus Vettel wou Raikonen houden. De geruchten van Verstappen bij Ferrari in 2017 kunnen wel een reden zijn voor het 1 jarig extra contract voor Kimi.

Comment

Red Bull heeft zopas laten weten dat ze niet met Renault gaan doorgaan in '2016, dus dat zullen Mercedes motoren worden volgend jaar..
                                        dus STR zal met Ferrari motoren gaan rijden en dan lijkt de deal Verstappen/Ferrari in 2017 al in kannen en kruiken te zijn..

Comment

Working...
                                        X